• De Mijne Was Helemaal Niej Goe ! Ik Had Al Niet Goed Geslapen En Dan Begint Iedereen De Kakken Tegen Mij ! Whaa Die Kinders Haat Ik Dus Echt! In Het Nar Huis Gaan Zijk Dan De Jongen War Dak Veel Gevoelens Voor Heb Tegen Gekomen Maar Die Zie Mij Niej Eens Stan ! Whaa Men Dag Kan Niej Meer Erger Worden ! Gewoon Heel Mijn Leven Kan Niej Erger ! Das Toch Wel Erg 12 En Nog Nooit Een Lief Gehad! Wa Vinde Gullder ! Jullie Mogen Ook Over Jullie Dag Vertellen Hoor !


    I'm invisible.

    het was in een woord: saai

    naja...
    ik moest weer gezellig om 6 uur opstaan(zoals gewoonlijk) met de auto naar t station, treintje blablabla
    eerst frans:S toen NE, gingen een film kijken: afblijven. toen het o zo saaie bio.
    pauze en daarna info en toen het ozo vermoeidende dans!*overdrijft* zo'n 3 uur verder zitten we weer in de trein. en toen was ik thuis.
    yeah

    en dat was het dan..

    xx


    Je moet worden wie je bent.

    Rotdag ^^ =3 meer uitleg is niet nodig.

    myne was saai xP en vaag xP
    heb 2 x rusie gehad
    & moest taalboek oversgryve ;l xD
    verder was ie wel melig & oke..


    We can only learn to love by loving.

    Mijn dag was gewoon doodsaai,
    Ik heb me echt heel de dag helemaal doodverveeld, en het is dus zo saai dat het niet de moeite waard is het allemaal te gaan vertellen, want er is toch niets gebeurd :P

    Eerste 2uur vrij, laatste uur uitgevallen dus 6e uit. Ik waz happy. Ik ga me boeken voor 3euur pakken snij ik me aan zn map die ik ook in me kluis heb, toen begonnen kinderen nog tezeiken tegen me. Toen was ik chaggo, toen had ik na 3euur pauze dat waz weer gezellig toen had ik gym &was ik weer hyper, en iedreen weer om meheen x__x
    Toen was ik half stoned, en was de berm in gereden want ik ging iéts teveel sigaren achterelkaar oproken. x__x


    Music is my fxcking drug. ♫

    Ik werd wakker,
    ging naar school,
    schreef een verhaal,
    ging naar huis,
    kwam te laat omdat de bussen gingen staken,
    kon daardoor niet naar mijn 'psychiatrie',
    mijn pa werd pissed,
    schold me uit tijdens het eten,
    ik ben boos weggelopen,
    heb huilend wat krasjes gemaakt,
    en nu praat ik niet meer met hem tot de zomervakantie. [staat zwart op wit.]
    Dat is een normale dag bij mij thuis =]


    all I want for christmas is a girlfriend

    I know, heel interessant °_°


    all I want for christmas is a girlfriend

    in één woord--> saai!! xD

    ik doe al de hele dag supervaag... het ene moment ben ik mega depri... het andere moment echt hyper... heb vandaag ene nieuw broek gekocht, die ik 14 officieel ga inwijden bij mij garderobe (^^) verder is er niks gebeurt... oja heb me examen Engels verneukt:(


    I am an idiot, I move.

    Ik werd wakker,
    ging naar school,
    schreef een verhaal,
    ging naar huis,
    kwam te laat omdat de bussen gingen staken,
    kon daardoor niet naar mijn 'psychiatrie',
    mijn pa werd pissed,
    schold me uit tijdens het eten,
    ik ben boos weggelopen,
    heb huilend wat krasjes gemaakt,
    en nu praat ik niet meer met hem tot de zomervakantie. [staat zwart op wit.]
    Dat is een normale dag bij mij thuis =]


    uhm.. jij vertelt open en bloot dat je je snijdt... en misschien ben ik dom maar snijden is niet iets maar je zo luchtig en openbaar over praat(typing)


    I am an idiot, I move.

    Ik stond op, ontbijt etc., en ging naar school. Daar, tijdens een zogenaamd ''highlights uur'' begon mijn vroegere beste vriend met mijn haar te klooien en direct daarna ook nog eens mijn ex-vriendje. Mijn vroegere beste vriend bleek verliefd op me te zijn, vandaar dat hij nu mijn vroegere best friend is. Daarna doorliep ik half slapend de lessen, floot ik samen met een vriendin mijn klasgenoten uit die aan het voetballen waren en hadden we een very diep gesprek. Einde dag.


    History is not hatred.



    uhm.. jij vertelt open en bloot dat je je snijdt... en misschien ben ik dom maar snijden is niet iets maar je zo luchtig en openbaar over praat(typing)

    Dat bedoelde ik niet met 'krasjes' :)
    Ik snijd als ik heel boos ben in mijn muur, of maar hele grote krassen op papier.
    Dus..
    =_=


    all I want for christmas is a girlfriend

    Owjaa, en met 'in mijn muur snijden' bedoel ik eigenlijk gewoon prikken ><
    T klinkt misschien raar, maar zo erg is het niet.
    Er zitten toch al 1000 nietjes in mijn muur, die piepkleine gaatjes kunnen er ook nog wel bij


    all I want for christmas is a girlfriend

    Mijn dag was verwoestend.. okal nog nie veel gebeurd..
    0.00 lig te woelen kan nie in slaap geraken net klaar met leren
    1.00 heb slaap
    2.00 hoor een geluid
    3.00 ligt bang wakker
    4.00 slaapt weer
    5.00 denkt dat de kerstman vermoorden komt
    6.00 slaapt
    7.00 slaap(
    7.20 wekker loopt af
    8.00 wordt wakker en besteft nog een halfuurtje te hebben voor examen
    8.15 is klaar en gaat ontbijten
    8.20 heeft schoenen aan en at een yougurtje
    8.25 is op school
    8.30 examen begint
    10.10 examen gedaan.. is kapot en heeft wallen
    11.00 is thuis en valt als een blok in slaap in d zetel
    14.00 zit achter quizlet


    death to the one at the end of the serenade.

    aah verschrikkelijk kruipte om 23.00 in mijn bed om om 6.45 op te staan me kut humeur dan aanklede en al die shit en dan herinnerd worre da ge stom exaam Fysica ebt :( en dan is da gedaan rond 12.00 ebde zo al een uur honger en moete ner de wc moete dus nog eerst ner huis gaan e pfff haat aan school en exaam (A)


    Take The Past, Burn It And Let It Go