• De Mijne Was Helemaal Niej Goe ! Ik Had Al Niet Goed Geslapen En Dan Begint Iedereen De Kakken Tegen Mij ! Whaa Die Kinders Haat Ik Dus Echt! In Het Nar Huis Gaan Zijk Dan De Jongen War Dak Veel Gevoelens Voor Heb Tegen Gekomen Maar Die Zie Mij Niej Eens Stan ! Whaa Men Dag Kan Niej Meer Erger Worden ! Gewoon Heel Mijn Leven Kan Niej Erger ! Das Toch Wel Erg 12 En Nog Nooit Een Lief Gehad! Wa Vinde Gullder ! Jullie Mogen Ook Over Jullie Dag Vertellen Hoor !


    I'm invisible.

    nou, het begon: eerste uur vrij, want de leraar was er niet, dus zaten we op school, toen kut-eco, toen kut-wiskunde toen kutterderkut-natuurkunde, toen duits(we moesten iets over th lezen), en toen kut-engels. en toen was ik thuis en toen ging ik hw maken waar ik nog mee bezig ben
    dus niet heel erg ofzoww


    You'd took my breath but I'll survive.

    Niet zo boeiend. Moest om half 9 op school zijn. had wiskunde als eertse uur. Kreeg mijn toets punt terug, zwaar onvoelde (zal het cijfer maar niet zeggen). Toen had ik nog van die oninteressante lessen. Zoals engels, dan moeten we zelfeen toneelstuk schrijven en opvoeren.
    En om kwart voor 2 was eindelijk dei klote school klaar en ging ik met een vriendin naar huis. En die is net weggegaan.
    En dit gaat ongeveer de hele week zo, niet boeiend ofzo.


    Normaal dan al mijn andere "saaie" dagen.
    Hier komt 't hè;
    Om kwart voor 7 ging mijn wekker. Ik had met me afgesproken dat ik nog 5 minuutjes gewoon wakker zou blijven liggen, maar natuurlijk sukkelde ik weer in slaap o_O. Ik besloot maar om op te staan, want ik wilde het risico niet nemen dat ik in slaap viel, en te laat op school zou komen.
    Ik stond op, zocht een "outfit" uit, liep naar de badkamer en kleedde me om. Jeuh. Toen liep ik naar mijn kamer en begon mijn haren te doen! Joehoe o_O En toen begon mijn klote dag. Mijn extentions wilde niet meer. Maarja, morgen weer naar de kapster, dus dan zit het er wel weer uit. Ik ben er ook om aan het denken dat ik mijn onderkanten zwart/roze ga verven. Seems cool to me though. Dus maar een dagje geen extentions. Wat zouden die mensen op mijn school wel niet denken? Wat? Eva met kort haar? Ja. Met wat boeken in mijn tas, liep ik naar de keuken, maakte een bak met cornflakes klaar, en ging achter mijn o-zo-bekende laptop zitten. Blablabla, gegeten, tanden gepoetst, make-up.. je weet wel. Nou, toen fietste ik naar school. Wiskunde *kots*, natuurkunde *kots*, en toen pauze. Alles leek koek en ei, totdat er een meisje langsliep en mijn vriendin aansprak..
    'Jij bent toch het zusje van Tom?' vroeg ze. 'Ja.' zei mijn vriendin. 'Heb je al gehoord dat de vader van Nikki is overleden?' (Voor de duidelijkheid.. Tom is broer van mijn vriendin, hij heeft dus "verkering" met Nikki.) De wereld leek op dat moment te vergaan. Lotte belde gelijk Tom op die bij Nikki was (logisch). Ze moest huilen. (Logisch) En ík.. (ja, ik) kan het gewoon niet aanzien als ik zie dat mijn vrienden of familie pijn heeft. En dan begin ik natuurlijk ook mee te janken. En natuurlijk mijn vriendinnen ook. Wat een dag. 2 lesuren gemist. Dat was een voordeel.

    Dat
    was
    het


    I recycle my thoughts.

    Ik had een leuke dag! Wij gingen 's ochtends de verjaardag van de juffen vieren en de kamp dvd kijken en daarna gingen we met de hele klas naar het bos toe om te zwemmen en te zonnen en toen ik net thuis kwam toen kreeg ik allemaal tokio hotel stickers en ik ben net terug van buitenspelen want we hebben de straten onder gekladderd met stoepkrijt vol met tokio hotel en toen ging er een mevr. op zo'n bankje zitten en we hadden er op geschreven TOM! toen stond dat op haar zwarte broek en op de schommels hadden we dat ook geschreven en toen ging een meisje daar op zitten! Morgen wordt het saai!

    dat was het!

    nou umum
    gwoon school gehad, net zo saai en stom als altijd. morgen wordt het helemaal erg want dan zit ik tot 4 uur op school ik haat school ;S


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik ston dop, ging naar de wc ging eten, klaarmaken voor school, ging met Fa naar school fietsen, en had eerst muziek (was wel leuk) daaran Biologie (das kut) daarna had ik pauze en toen moest ik weg en ik kreeg de uitslag van een ADHD, persoonlijkheid, aandacht en concentratie test..
    En had Duits gemist en een uur frans,
    Ik de grote pauze kwam ik weer op school en toen had ik frans so (een overhoring), en daarna wiskunde proefwerk, toen ging ik naar huis en deed ik de kranten en toen zat ik achter de computer en de rest moet nog komen(A)


    My fairytail stinks, does yours?

    Uhmm the begin

    Vanmorgen stond ik met een enorm ochtendhumeur op omdat wij vandaag proeven hadden, voorbereidingen van de interdio proeven.
    Interdio is een 'voorbereiding' op het middelbaar en daar zien ze ofdat je hoog moet grijpen of niet.
    Njah what ever.
    Ik heb me dus gewassen, geontbijt, tanden gepoetst en al die shit x].
    En daarna zat ik al ff achter de pc om nog wat te oefenen voor m'n powerpoint die ik vandaag moest doen.
    Zo kùt xO.
    Uhmm om half negen ben ik naar school vertrokken omdat ik anders toch niet op tijd ging komen.
    Uhmm en als de bel ging zijn we allemaal in die rij gaan staan en zijn we naar onze klas gegaan.
    Oké ben hier dus m'n levensverhaal aan het vertellen mense x].
    En uhmm boven in onze klas hebben we eerst die schooltas uitgelaadde enzoo en dan zei onze meester wat we allemaal gingen doen.
    Njah soit na de speeltijd moesten we onze powerpoint voorstellen.
    En raad eens wie er mocht beginnen.
    Juist ja MOI x|.
    Natuurlijk was mijn ppt barslecht njah what ever het is maar voor godsdienst dusjah (A).
    Uhmm als de middag er was ben ik naar huis gefietst met die krotvlo > krotfietst en ben daar gaan middag eten.
    Uhmm rond 10 over 1 vertrok ik terug naar school en dan hadden wij al direct gym xS.
    Bij gym hadden we judo -_-'
    Weeral eens zo kùt.
    Njah na gym zijn we ons terug gaan omkleden en hebben we nog wat voor de interdio gedaan.
    En om twintig voor 4 ging EINDELIJK die verrotte schoolbel.
    En dan ben ik nog naar huis gefietst en dan heb ik eerst m'n huiswerk gedaan en daarna ben ik achter de pc gekropen x]


    Tot zover de eerste lezing.
    Dit was dus mijn levensverhaal ofzoiets xP

    Xxx

    nou ik begon ook nie goed !
    ik werd wakker: 10 min. verslapen :S allus snel doen... kom ik erachter dt ik een vet zware tas hb vandaag! ff later met gym... hb ik een italie voerbalshirt aan altijd met gym en nederland heeft gister net vn hun gewonne dus iedereen boos op mij :P krijg ik opeens last vn me bovenbeen :S egt een kut dag vandaag ! is me lerares frans ook nog eens chaggie enal nou lkkr kut dagje vandaag :P enne moet ook nog leren vo PW vn morgen/overmorgen en vrijdag :S pfff nou hoop dt ik het overleef :S
    (doeg)xxx my(doeg)


    when words fail, music speaks.

    Wezen kanoën (yeah)

    Saai en Stom want kmoest eerst naar school tot 12 uur.Toen ik thuis was moest ik beginnen te blokken voor examen wiskunde (morgen).En ik ga zo hard buizen!!!!!


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    Werd wakker en wilde gaan eten, maar er was niks, dus at ik niks. Toen moest ik naar school en kreeg ik honger. Toen moest ik een pw maken en een topo toets en die had ik allebei verknald. En de dag leek uren te duren. Gelukkig mochten we al om kwart voor vier weg.
    Moet leren voor pw, maar heb geen zin en heb ook geen zin in wiskunde hw

    wij hadden het eerste uur Geschiedenis, en ook nog een SO... waar ik niet voor geleerd had xD
    Dus toen mocht ik bij iemand afkijken(A)(heb ik gedaan...) En daarna hadden we Gym...Had ik geen zin in, dus dee ik niiet meejj...:PDe rest moest trouwens handballen ofso...
    Daarna hadden we Bio.. GP*kots* En daarna Tekenen....
    Toen wouden/wilden (wtf) danyel en ik naar de mediatheek maar de computers waren ALLEMAAL bezet...
    Toen gingen we soep halen,..;
    staan wij bij een tafeltje, KOMT ONZE MENTOR ERAAN!!!
    ze vroeg zo van of wij niet in de les moesten zijn enso.. wij zeiden niks terug en moeste egt veeeett hard lagge.. maar we moest wel weg:(
    daarna hadde we nog een uur mentorles...:|
    En toen vrij...
    Toen ik thuis kwam ging ik shoppe, en daarna computere en nu moet ik frans leren...:(:(

    Had vrij van school(A)
    Werd om 12 uur wakker:X Meteen in de stress want ik had afgesproken te gaan zwemmen om half 12, snel me vriendin gebelt, maar die andere mensen waren er ook neit gekomen.

    Ben ik om 1 uur naar haar toe gegaan, bellen blaas kopen. Gooi ik een flesje bellen blaas over men voeten heen -_-' begon te lopen en kwamen er allemaal bellen van me voet:S

    Snel bij de hema in de wc erafgewassen..En de rest van de middag hebben we ge-braimstormd over onze quiz(A)


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Uhm..

    Mijn wekker ging om kwart voor 6 . En ik moet er direct uit, anders mis ik de bus (in dit geval de auto omdat de bussen staken.).
    Daar begon de dag slecht
    We bleken de 1e 2 uren vrij te zijn. Ik kon niet terug naar huis, en moest dus 2 uur lang wachten . Daarna had ik nog 2 uur les, waarin ik alleen maar de schoolkrant heb uitgedeeld. :D
    Het enige kutte was dat mijn pentakel kwijt is geraakt op school :S
    Ik kan niet zonder dat ding zegmaar.
    Morgen nieuwe kopen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    mijn dag was saai ik stond op ging meteen douchen(ja doe ik elke morgen anders val ik op sgool in slaap) heb me aangekleed mn make up en haren gedaan ben naar beneden gegaan eten enzo ga weer naar boven tandenpoetsen kom beneden meteen naar de auto(want ik heb iets aan mn been sinds 2 weken en kan nog niet fietsen ja een beetje maar geen half uur) kom op sgool met de lift naar boven de les was best leuk want gister gaf ik commentaar door te lachen word dus weer nablijven denk ik volgende les an de computer de hele tijd quizlet gadaan dan pauze was ook saai en dan 2 uur gym(ik doe gelukkig niet me al een half jaar als je wilt weten wrm stuur maar een pb)en we gingen buiten gymen moeten iedereen in de gymkleren naar een parkje lopen wij moeten 2 uur op een bankje zitten omdat we niet mee doen komen er mensen aan met bejaarden in een rolstoel zit er 1 ze kwijlen terug naar sgool gelopen en met de auto weer naar huis om kwart voor 12

    (K)