• Voor een nieuwe quiz.
    Je mag er zoveel als je wilt zetten,ik ga vanalles mixen.Maar ik weet dus niets.Maarja,als je een idee hebt en je wilt het zelf niet gebruiken,dan zet je het hier maar neer.
    x.


    Shut up and smile bby.x3

    Ik weet ook niets. Srry.

    Ik weet ook niets. Srry.

    Maakt niets uit.;]
    x.


    Shut up and smile bby.x3

    Ik weet een idee voor een voetballer, waar ik al een tijdje mee zit xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik weet een idee voor een voetballer, waar ik al een tijdje mee zit xD
    Oke,kom maar op.Ik maak van die voetballer wel iets anders of zo.
    x.


    Shut up and smile bby.x3

    appel


    -

    (...)Oke,kom maar op.Ik maak van die voetballer wel iets anders of zo.
    x.

    Naha de clou is eigenlijk dat het over voetballen gaat , maar dan moet je het maar een beetje verandere fzu


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    appel

    ??
    x.


    Shut up and smile bby.x3

    (...)
    Naha de clou is eigenlijk dat het over voetballen gaat , maar dan moet je het maar een beetje verandere fzu

    Idd.
    x.


    Shut up and smile bby.x3

    (Naam) Is een Illusionist. (Denk aan Hans Kazan en zijn familie) Alleen,ze heeft geen familie. Als klein meisje kan ze zich weinig herinneren. Ze is opgevoed door haar oma. Maar die overleed toen (naam) 12 jaar was.
    Nu is ze een groot Illusionist. Mensen willen haar over de hele wereld zien. Ze vindt het geweldig en doet dan ook graag haar werk. Maar dan word ze verliefd. Hopeloos verliefd. Kan ze haar werk opgeven voor de liefde die haar alles geeft?


    Music is the new sex

    (Naam) Is een Illusionist. (Denk aan Hans Kazan en zijn familie) Alleen,ze heeft geen familie. Als klein meisje kan ze zich weinig herinneren. Ze is opgevoed door haar oma. Maar die overleed toen (naam) 12 jaar was.
    Nu is ze een groot Illusionist. Mensen willen haar over de hele wereld zien. Ze vindt het geweldig en doet dan ook graag haar werk. Maar dan word ze verliefd. Hopeloos verliefd. Kan ze haar werk opgeven voor de liefde die haar alles geeft?

    Danke,nog?
    x.


    Shut up and smile bby.x3

    Een meisje is al heel haar leven verslaafd aan voetballen. Ze is ermee opgegroeid en ze zal ermee sterven zegt ze altijd. maar omwille van haar geslacht kan ze nooit bij de echte top spelen, en dat steekt haar tegen. Maar dan bedenkt ze een meesterlijk plan. Ze vermomd zich als een jongen en al snel geraakt ze aan een contract bij een topploeg. Ze weet confrontaties met de andere spelers en de kleedkamers, interviews met de pers en als die poespas makkelijk te omzeilen zodat niemand erachter komt wie ze echt is. Naarmate ze vordert krijgt ze fans: voetbal verslaafde mannen en tienermeisjes die op haar voor een jongen schattige uiterlijk vallen. Maar niemand ziet (schuilnaam van het meisje) buiten het stadium, niemand weet meer over hem dan zijn naam. En dan gebeurt het onmogelijke. Het meisje begint voor een ploegmaat te vallen, de anderen beginnen dingen in de mot te krijgen, maar gaan ervanuit dat ze/hij homo is. Maar als die ploegmaat ook voor haar begint te vallen, wordt hij bang. Hij kan toch niet homo zijn? Hij mijdt haar/hem en zij geraakt steeds dieper en dieper in de put en ze krijgt het steeds moeilijker haar ware identiteit te verbergen...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Vampiers...
    Ja, ik met mn vampiers -.-'


    No growth of the heart is ever a waste