• Ik heb gisteren een navelpiercing laten zetten. Zie : http://nl.netlog.com/Faiiry__/photo/photoid=49721840#photos
    Maar iedereen zei dat het geen pijn deed, maar ik heb f*cking veel pijn geleden hoor o:
    Wie heeft er hier ook een en hadden jullie pijn bij het steken?

    X x. ily (K)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ik heb het ook en dee heel veeeeeel zeer mar da veranderd bij mens tot mens he :)

    xx

    Ik heb er niet zelf een, maar een vriendin vond het geen pijn doen.


    We're smashing prices!

    Ik kan foto niet zien want ik heb geen netlof
    en ik heb geen Navelpiercing
    want dat mag ik niet
    want ik ben gelovig(Moslim)

    Als je denkt het doet geen pijn is de pijn juist zo veel dat je zit van wow au, als je denkt het doet heel veel pijn valt het juist mee.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    bij mij deed het helemaal niet zo zeer :p behalve toen die kerel er vet hard op ging drukken om dat bolletje erop te doen. eikel xd
    sinds gister een nieuwe erin gedaan, was vet zenuwachtig om er een nieuwe in te doen xd


    -

    Ik wil wel een navelpiercing. Maarja, mijn ouders vermoorden me als ik het vraag.
    In ieder geval, ik dacht dat ik serieus flauw ging vallen toen ik oorbellen liet prikken en toen ze bezig waren vroeg ik wanneer ze zouden beginnen en toen zaten ze er al in :'D


    I recycle my thoughts.

    Ik wil geen navelpiercing, ik heb dr geen goeie buik voor :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik wil ook geen navelpiercing denk ik,, tenzij iemand mij 1 goede reden kan geven wrm ik er wel een zou moeten nemenxD


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik wil geen navelpiercing, ik heb dr geen goeie buik voor :'3

    Ik ook (niet)


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik heb da ook xD
    En amai da dee VERSCHRIKKELIJK veel zeer, de eerste dage kon ik amper me bukke ofzo xD
    Ma nu voel ik da nimeer xD


    Stop wishing, Start doing..

    Er zijn mensen die er bijna Flauw van vallen, (Jaja das egt niet Leuk als je daar op die tafel ligt met Zenuwen :O)
    Moeilijk heden om zitte en recht staan kunde ook last van hebben ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik heb ook een Navelpiercing. En bij mij deed het ook fucking pijn ö Maar ik heb hem ondertussen al 2 jaar.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    BTW,, Mooie Piercing!


    Your Butt is Mine!

    Ik weet het niet.. Volgens een meisje dat ik ken doet het niet zo'n pijn..

    Laten steken zonder da je ouders het weten? >< Hij's wel mooi ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right