• heeej,

    ikke probleem hebben, heb op school een heel verhaal uitgedacht ; you me and the famous daughter of Georg Listing!!

    ikke heb nodig; beste vriendin 1 : Laura (Rockstar23)
    beste vriendin 2:
    je rivaal(maakt ni uit waar):
    de vriendin(toekomstige) van Gustav:
    de vriendin(onenightstand) tom:
    maby vriendin van bill:

    enne als je nog iet weet zeg t ma

    thnxs Lies

    ps: euh, zeg ook ineens wat voor een lovestory t moe worden (gene george e)


    everything you imagined, and more...

    Als je nog eentje nodig hebt je weet me te vinden!!!

    <3333333333333333

    (ikverveelme!!)


    *He's the one.

    xD Nou ik ben dus Rose die de rol kreeg van Vriendin van Tom :D
    Ik doe dit account niet meer samen met Cindy xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    mag chachakeuh da andere vriedin zijn of fieke


    Live life limitless.

    YES!!!! WIIEEE!!!! I WIN!!!! AA IK WORDT BILL ZN VRIENDIN YAY!!! ik heet tamara yay!!!


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    heeej,

    ikke probleem hebben, heb op school een heel verhaal uitgedacht ; you me and the famous daughter of Georg Listing!!

    ikke heb nodig; beste vriendin 1 : Laura (Rockstar23)
    beste vriendin 2: Charissa (chachakeuh)
    je rivaal(maakt ni uit waar):
    de vriendin(toekomstige) van Gustav: Liahona (liahonaxbill)
    de vriendin tom: Rose (rosexcindy)
    maby vriendin van bill: ] Tamra (tamtje14)


    zeg iet als er iet ni klopt (enne loret wou jij nu vriendin van georg zijn of watte?


    everything you imagined, and more...

    Yeah ik word gustav zijn vriendin (hoera)

    oe beste vreindin,, zeg je wnr de eerst er is ofzow,!!!

    <3 Char.


    *He's the one.

    mensen ik zoek nog een rivaal!!

    enne je mag hier altijd over de quiz praten als hij r op komt (kan effe duren heb examens)

    ma zal al een stukkje geven: je(andie) deed de deur open, in de opening stonden 2 mannen met een blauwe vest aan politiejij: wat kan ik voor jullie doen? agent: ouden we even binnen mogen komen je ging de agenten voor naar de woonkamer jij: als je mn ma zoekt, die is gaan winkelen! agent: nee, we komen voor jou, het gaat over je moeder jij: oke, wat is er gebeurt agent: wel onderweg terug naar hier, vermoeden we, heeft je moeder een auto-ongeluk gehad jij: my god is ze oke de angenten zwegen en wierpen onrustige blikken naar elkaar jij: wat is er met mijn moeder agent: het spijt memaa ze heeft het ongeluk niet overleefd mam, dood da kan ni da moet een vergissing zijn, je ma kan gewoon niet dood, daar is ze veel te goed voor je keek op uit je gedachten jij: wie deed het agent: soory jij: wie reed dr aan agent: we zoeken nog, maar als we iets vinden laten we het weten, goed, euh kan je bij iemand terecht jij: jah k denk wel da k bij laura mag blijven slapen, hier is het nummer misschien dachten ze dat het j niet veel kon schelen maar, je kon gewoon niet wenen voor mensen die je niet kent je gaf hen het telefoonnummer van laura's thuis en jou gsm nummer, je liet hen uit rende naar boven en huilde je tranen uit.


    zo beetje lang ma dan weet je al iet e (dan krijgt ze te horen dat georg dr pa is enz.)

    hopenlijk kijken julliue dr na uit e


    <3xx Liieesssjjee


    everything you imagined, and more...

    hey hij is al een goed, het begin dan é!!!!! ach ik ehb ook exames die sucken so hard!!!!

    <3


    *He's the one.

    k had t al gelezen en natuurlijk vind k t kei goe he
    snel verder schrijven (oke na de examens of zo de laatste volgende week dinsdag en de eerste overmorgen (woensdag) dus ma 5 examens) he liesjjjjjjjeeeeeeee

    your bf


    Live life limitless.

    mag ik de rivaal zijn??:D:D en het lieft zo eentje die steeds op de foute momenten op duikt om het leven van TH en co weer te verzieken(6)
    begrijp me niet verkeerd... ik ben wel mega TH fan


    I am an idiot, I move.

    oke mus andrea is de rivaal

    enne za nog zien hoe t verhaal loppt e!!

    <3<3<3<3 liesje


    everything you imagined, and more...

    vriendin van Tom(A)

    Kan dat nog?

    vriendin van Tom(A)

    Kan dat nog?


    bwa, misschien ma dan moe k zien me rose ma wie van jullie twee wilt echt vaste vriendin zijn want rosezei al da ze geen one-night-stand

    ma heb nog effe, heb examens en th komt er pas n de 2de of 3de in (normaal tweede ma de vriendinnen pas in de derde)

    <3 lies


    everything you imagined, and more...

    Ik wil vaste vriendin zyn -_-
    Geen one-night-stand xD
    Dan zyn issie je binnen 1 dag alweer zat -_-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3