• Ik word het soms zat dat er mensen op Q altijd de topic-opener gelijk geven als die problemen heeft. Niet gemeen bedoeld ofzo, ze hebben soms wel gelijk. Maar soms mogen mensen die reageren zich wel wat meer inleven in een ander.
    Bijv:
    Iemand opent hier een topic over dat haar vriendin haar negeert en dat ze niet meer wilt afspreken. En dat dat kind ook niet meer bij haar staat.

    C'mon! Heel veel mensen zeggen dan: Dumpen die handel!
    Maar stel je voor dat die vriendin problemen heeft en even alleen wilt zijn en niet wilt afspreken.

    Ja sorry, maar inleven in een ander is niet te veel gevraagd.

    groot gelijk, beetje medeleven mag wel !

    ik sta achter je :) leven het inleven(zoiets XD)

    Ik heb ook het idee dat als er 21 reacties zijn met: "Dumpen die handel!" slechts een enkeling nog echt zijn eigen mening durft te geven.

    Ik heb ook het idee dat als er 21 reacties zijn met: "Dumpen die handel!" slechts een enkeling nog echt zijn eigen mening durft te geven.
    Dan moet die toch proberen het te zeggen. Het is niet verboden om te zeggen wat je denkt. Maar ik snap je wel :]

    (...)Dan moet die toch proberen het te zeggen. Het is niet verboden om te zeggen wat je denkt. Maar ik snap je wel :]


    Ghehe x] Waarschijnlijk heb je dan het idee dat er 21 personen kutreacties terug gaan geven. Wat me overigens héél waarschijnlijk lijkt! ;]

    Dat komt omdat de topics suggestief zijn. Als je bijv. een neutraal nieuwsbericht leest op AD.nl of zo krijg je puur te maken met de feiten, zodra je een recensie hoort met goede argumenten en je daar de reacties bij leest ben je gauwer geneigd die mensen te volgen. Heb ik soms ook nogal last van. Eigenlijk zou je alleen het topic moeten lezen en dan direct moeten antwoorden :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat komt omdat de topics suggestief zijn. Als je bijv. een neutraal nieuwsbericht leest op AD.nl of zo krijg je puur te maken met de feiten, zodra je een recensie hoort met goede argumenten en je daar de reacties bij leest ben je gauwer geneigd die mensen te volgen. Heb ik soms ook nogal last van. Eigenlijk zou je alleen het topic moeten lezen en dan direct moeten antwoorden :']


    Ja, maar ik vind het veel te leuk om al die reacties te lezen eigenlijk. x'D Trouwens, je hebt wel gelijk.

    (...)

    Ghehe x] Waarschijnlijk heb je dan het idee dat er 21 personen kutreacties terug gaan geven. Wat me overigens héél waarschijnlijk lijkt! ;]
    Uhu, vooral/meestal als je nieuw bent en niemand kent ga je meestal hetzelfde reageren om vrienden te krijgen. Maar als mensen dan kut terug gaan reageren dan zou ik als ik die persoon was niet ermee bemoeien. Maar iedereen is anders

    (...)

    Ja, maar ik vind het veel te leuk om al die reacties te lezen eigenlijk. x'D Trouwens, je hebt wel gelijk.


    als je dan eerst eens leest daarna meteen een berichtje achterlaat en daarna pas alle andere reacties leest...


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Als er in 654169416411511657645613 topics om medeleven gevraagd wordt, wordt het nogal moeilijk en irritant. ^^

    Dat is hun probleem, als ze willen dat we meeleven moeten ze het er maar bijzetten ofzo. :]]


    None but ourselves can free our minds.

    Ja, je hebt groot gelijk. Maar waarom staan die topics eigenlijk op quizlet. Dat heeft toch helemaal niks te maken met Quizlet?

    Nina

    Ik heb ook het idee dat als er 21 reacties zijn met: "Dumpen die handel!" slechts een enkeling nog echt zijn eigen mening durft te geven.

    Oeps, is dat een quote van mij? xD
    Maar ik ben het er wel mee eens, hoor. Daarom pleit ik er ook voor dat gewoon één persoon zoiets zegt en één ander deze misschien gelijk geeft, maar niet dat 80 mensen precies hetzelfde gaan schrijven. Het punt is met één à 2 personen al wel gemaakt. - als jullie me nog kunnen volgen -


    I clicked my heels and wished for you.