• Ik weet het gewoon allemaal effe niet meer hoor.. Kijk het zit dus zo:

    Ik heb een beste vriendin die een klas hoger zit, en voor de rest heb ik 4 goede vriendinnen in mijn klas. Ze zijn allemaal hetzelfde, houden van hetzelfde, doen hetzelfde..Maar ik ben dus anders. ik hou van hele andere muziek, heb een andere kledingstijl enz. Maar ik heb soms het gevoel dat dat in de weg zit. Dat, dat tussen ons komt laat maar zeggen. Ik voel me afentoe buiten gesloten. en dat is gewoon geen prettig gevoel. ik heb gewoon zo'n behoefte om met iemand die gewoon net zoals ik ben te praten. Gwoon iemand met dezelfde gevoelens. Is dat erg vreemd? Ik heb gewoon het idee dat mijn vriendinnen me niet begrijpen. En dat is best moeilijk.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Dude ,, dat heb ik ook .. Like , Mijn vriendinnen die me echt begrijpen wonen geeneens in Enschede >< en mijn vriendinnen hier vinden ook andere dingen leuk. Kheb der mee leren leven denkik. Ik heb mezelf een beetje aangepast naar hun en hun eenbeetje naar mij ^^


    Crack a bottle

    Weetje, ooit vind je zo'n persoon. En ze zijn niet voor niks je vriendinnen. Praat gewoon over iets en miss vinden hun het later ook leuk. Als je zelf met hun ook over dingen meepraat die hun leuk vinden, praten ze later miss ook met jou over jouw interesses. Je kan natuurlijk altijd op internet een forum opzoeken( Q bijv haha) en daar met mensen te praten die dezelfde interesses hebben.

    Lieverd, ik heb precies hetzelfde. Ik heb 2 vriendinnen die mij begrijpen. Een heeft ook dezelfde muziekstijl als mij en kledingstijl, alleen dan wat ruiger. En de ander is mijn allerbeste bf, en die accepteerd mij, en vind mijn kledingstijl ook vet. Alleen de muziek wat minder, maar I don't care. Maar daarom is het ook de reden dat ik op Quizlet zit. Ik kan mijn fantasieën in mijn verhalen kwijt, mijn emoties, gevoelens etc. En ik kan hier mensen ontmoeten die dezelfde smaak als mij hebben. Want daar heb je er niet veel van in mijn buurt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb heel andere ideeën over de dingen dan mijn vrienden en het is vervelend dat als ik mijn mening geef, ze direct met hun ogen beginnen te draaien en te zeggen :' dat konden we verwachten van jou'

    Ik ben gestopt met mijn mening geven, want ze hebben toch maar commentaar. Mijn muziek/film/boeken/... smaak verschild ook veel van die van hun. Ze zijn wel vriendelijk and so on, maar dat steek echt tegen op den duur.µ
    Ik begrijp dus waar je mee zit :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb heel andere ideeën over de dingen dan mijn vrienden en het is vervelend dat als ik mijn mening geef, ze direct met hun ogen beginnen te draaien en te zeggen :' dat konden we verwachten van jou'

    Ik ben gestopt met mijn mening geven, want ze hebben toch maar commentaar. Mijn muziek/film/boeken/... smaak verschild ook veel van die van hun. Ze zijn wel vriendelijk and so on, maar dat steek echt tegen op den duur.µ
    Ik begrijp dus waar je mee zit :)


    Precies, dat heb ik ook. Mijn vriendin zit iedere keer te zeggen: Ik vind het echt een wijf! Moet je nou zien hoe die staat! En dat haar dan! Ik wil gweoon dat ze me accepteerd.

    WAAROM ACCEPTEERD NIEMAND MIJ???


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Misschien moet je je idd een beetje aanpassen aan hun; zodat je tenminste mee kunt praten enzo ^^
    Zoals; luister ook naar bijvoorbeeld de muziek of kijk de films/series/soaps die zij leuk vinden; misschien ga jij het ook leuk vinden, proberen kan geen kwaad he. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Misschien moet je je idd een beetje aanpassen aan hun; zodat je tenminste mee kunt praten enzo ^^
    Zoals; luister ook naar bijvoorbeeld de muziek of kijk de films/series/soaps die zij leuk vinden; misschien ga jij het ook leuk vinden, proberen kan geen kwaad he. (:


    Ja maar dat is nou juist het probleem, dat doe ik al. Maar ik heb gevraagd of zij dat ook willen doen. Maar dat doen ze niet.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Het enige dat goed helpt is een goed gesprek.
    Mijn vriendinnen zijn qua muzieksmaak ook heel anders dan ik, ook anders dan elkaar. En ja, ik zie er ook niet uit als de gemiddelde Nederlander maar dat is nooit tussen onze vriendschap in gekomen.
    Maar anyway: een goed gesprek biedt dus uitkomst ^^
    PS: en ook openstaan voor elkaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het enige dat goed helpt is een goed gesprek.
    Mijn vriendinnen zijn qua muzieksmaak ook heel anders dan ik, ook anders dan elkaar. En ja, ik zie er ook niet uit als de gemiddelde Nederlander maar dat is nooit tussen onze vriendschap in gekomen.
    Maar anyway: een goed gesprek biedt dus uitkomst ^^
    PS: en ook openstaan voor elkaar.


    Jep.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Bedankt voor jullie hulp;-)


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.