je gezicht veel met warm water nat maken ;
ik neem ook van die vitaminnen B in , das goed voor je huis & nagels dus jah
[in kruidvat-->> biergist]
en bij de apotheker gewoon vragen aan je mama of ze erom wil gaan ; heb ik ook gedaan =]
kost wel super veel[12.5] voor 1 put
maar jah; je moet je tog verzorgen èhh
You're kicking the legs right out from under my dreams
by my werkt tandpastaa. Ik heb wel pukkelsz & puiste maar se syn nie soow goed sichtbaar. Iedereen vraagt hoe het komt, iick seg altyd met tandpasta . Je moet het insmeren met tandpastaa. 2 min w8en. Uitspoelen & klaar.
foundatioooooooonn o_o
man, beste uitvinding OOIT.
meeste mensen zeggen dat het daar slechter van wordt, maar sinds ik ben gestopt met clearasil en een plamuurlaag waar de meeste scenetutten hallelujah tegen zeggen opsmeer is het minder geworden?!
en niet teveel chocola eten en zo...
want bij mij word mijn huid daar vettig van hoe het komt geen idee mara het gebeurt wel =.= zooo dom wnat ik ben echt chocola verslaafd:'(
Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!
by my werkt tandpastaa. Ik heb wel pukkelsz & puiste maar se syn nie soow goed sichtbaar. Iedereen vraagt hoe het komt, iick seg altyd met tandpasta . Je moet het insmeren met tandpastaa. 2 min w8en. Uitspoelen & klaar.
hey tnx
ik liet de tandpasta altijd een hele nacht op !
maar 2minuten is goed;)
heel goed je gezicht wassen en nivea (je weet wel dat spul waarvan ze op de TV zeggen dat het binnen 1 dag werg is ofzo) helpt echt alleen duurt het 2 daagjes ofzo
heel goed je gezicht wassen en nivea (je weet wel dat spul waarvan ze op de TV zeggen dat het binnen 1 dag werg is ofzo) helpt echt alleen duurt het 2 daagjes ofzo