• Waarom is die topic van mij met dat wannabe gangsta gedrag verwijdert? Jezus he, 't was niet serieus hoor, gewoon maar voor de grap. -bitch handje-

    HEt topic zou best leuk hebben kunnen zijn geweest, maar nutteloze topics staan officieel bekend als Spam, en laat dat nou net verboden zijn. En als jij als mod dat zou toestaan, zou ik als medemod je erop aanspreken als je mij hierop zou tegenspreken. ;)

    Eerlijk gezegd maar goed dat jij geen mod bent dan. ^^

    Ik zeg niet dat ik het zou toestaan. Ik zeg dat als mensen er last van zouden hebben, ik een waarschuwing zou geven, en als ze dan nog door zouden gaan, een slotje geven.
    Sorry, maar wij zijn ook pubers, zo streng hoeft het nou ook weer niet hoor. En ik zou geeneens mod willen zijn hier als je zo ongelovelijk streng zou moeten zijn, dat zou ik gewoon niet kunnen. =,=

    Ik kan het ook bijna niet, maar op een gevgeven moment doe je het gewoon. ;) En ik waarschuw ook altijd alvorens te handelen. ;) Wat dat betreft en ik wel rechtvaardig heur. :Y)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik kan het ook bijna niet, maar op een gevgeven moment doe je het gewoon. ;) En ik waarschuw ook altijd alvorens te handelen. ;) Wat dat betreft en ik wel rechtvaardig heur. :Y)

    Nou, dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen, wnat de mod die mijn topic had gesloten, gaf geen waarschuwing. ^_^

    Daar zal ik de anderen op aanspreken. ;)
    Maar verder valt hier nu niets aan te doen. Als er klachten over de mods(ook over mij) zijn kun je bij mij komen heur, zonodig in pb of gb. :Y) Ik kan ook heel goed tegen mods zeiken. (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Daar zal ik de anderen op aanspreken. ;)
    Maar verder valt hier nu niets aan te doen. Als er klachten over de mods(ook over mij) zijn kun je bij mij komen heur, zonodig in pb of gb. :Y) Ik kan ook heel goed tegen mods zeiken. (A)

    Ik kan ook héél goed zeiken, maar dat is gewoon iets in mij XD

    Oke, en nu gaan we offtopic, en ik vind dat deze discussie onderhand opgelost is. Dus tenzij je no iets te zeiken hebt, sluit ik m nu. :Y)

    (see, waarschuwing :Y))


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Oke, en nu gaan we offtopic, en ik vind dat deze discussie onderhand opgelost is. Dus tenzij je no iets te zeiken hebt, sluit ik m nu. :Y)

    (see, waarschuwing :Y))

    Sluit maar. Ik heb niets meer te zeggen..