• Waarom is die topic van mij met dat wannabe gangsta gedrag verwijdert? Jezus he, 't was niet serieus hoor, gewoon maar voor de grap. -bitch handje-

    Krijg ik nog antwoord? V_V

    dudee da vin k nii normaal da die verwijdert zijn


    Why don't you break my heart

    dudee da vin k nii normaal da die verwijdert zijn

    Uhuh.

    Jeutje stel je niet zo arrogant op ofzo. -neemt het op voor de mods-
    Die topics waren ook niet echt nuttig you know, en ja zij zijn ervoor hier de boel nettjes te houden. Val ze daar dan niet op aan. De reden lijkt me duidelijk, die typ je net zelf ook.
    Sorry hoor, maar je doet echt onredelijk.
    [/moest zeggen]

    kej dat kan miss wel onredelijk zijn, maar om nu elk nutteloos topic te gaan verwijderen:S


    Why don't you break my heart

    Misschien vielen deze gewoon op?
    Ze verwijderen er 2, dat is toch niet alles? Damn..

    Jeutje stel je niet zo arrogant op ofzo. -neemt het op voor de mods-
    Die topics waren ook niet echt nuttig you know, en ja zij zijn ervoor hier de boel nettjes te houden. Val ze daar dan niet op aan. De reden lijkt me duidelijk, die typ je net zelf ook.
    Sorry hoor, maar je doet echt onredelijk.
    [/moest zeggen]

    -neemt het op voor zichzelf-
    Mijn topic was niet onnuttig. Ja, die ene van dat Jij ben stoer V_V was wel onnuttig, maar die van die wannabe gangsta's, had iedereen gewoon lol. Ik vind pas dat mods de topic mogen sluiten als er een ruzie ontstaat. En ik ben niet arrogant(oke, beetje wel, but that's me.) En ik doe niet onredelijk, want ik wil mijn topic terug. Hij was gewoon gezellig enzo. En ik vind dat nutteloze topics heus wel mogen, want ze zijn gewoon leuk.

    Misschien vielen deze gewoon op?
    Ze verwijderen er 2, dat is toch niet alles? Damn..

    kan jah miss is dat ook wel maar vin ut gwn jammer


    Why don't you break my heart

    Ik ben het daar dus niet met je eens. Die topics zorgen ervoor dat de boel hier gaat lijken op een chatbox en dat is niet de bedoeling?
    Dat wanneer er ruzie ontstaat, ben ik het mee eens, maar je stelt je wel degelijk arrogant op.
    'Krijg ik nog antwoord? v_v' vind ik toch quite arro?
    Topics kan je toch niet terug krijgen als ze wegzijn?
    Je merkt toch dat het niet op prijs gesteld wordt, doe het dan niet, dan hoeven zij het niet te verwijderen.
    Ofzo :')

    Misschien vielen deze gewoon op?
    Ze verwijderen er 2, dat is toch niet alles? Damn..

    kan jah miss is dat ook wel maar vin ut gwn jammer

    Hij was net zo leuk...

    De wereld gaat toch niet ten onder? ;)

    Schatten, ik wou ten eerste even zeggen dat ik de topics niet verwijderd heb, maar dat ik sowieso altijd eerst de topics SLUIT en waarschuw voor ik verwijderen zal overwegen. Maar, ik weet niet precies wat er in die topics stond, maar onserieuze topics, horen vooral in het splelletje gedeelte thuis, en dat soort dingen. Dus niet zeuren, als ze verwijderd waren ws het waarschijnlijk rechtvaardgi. Maar, omdat ik dit hoor, zal ik aan Rutger vragen of hij misschien nog een gedeelte aan het forum wil toevoegen, speciaal voor de nutteloosheid...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik ben het daar dus niet met je eens. Die topics zorgen ervoor dat de boel hier gaat lijken op een chatbox en dat is niet de bedoeling?
    Dat wanneer er ruzie ontstaat, ben ik het mee eens, maar je stelt je wel degelijk arrogant op.
    'Krijg ik nog antwoord? v_v' vind ik toch quite arro?
    Topics kan je toch niet terug krijgen als ze wegzijn?
    Je merkt toch dat het niet op prijs gesteld wordt, doe het dan niet, dan hoeven zij het niet te verwijderen.
    Ofzo :')

    Ik vind ook dat een forum gezellig moet blijven, maar dan mogen er toch wel GRAPPIGE onzin topics zijn? Dat vind ik. En nog een keer, die topic met dat gangsta enzo, was niet onnuttig, die was om die wannabe iemoohs is te laten zien wat hun eigenlijk doen, én voor de lol.
    En vind je het heel logiesch dat ik arro reageer? Ik ben gewoon pist omdat alle leuke topics worden verwijderd(nouja, veel) En ik zeg ook niet dat ze die topics terug kunnen halen, maar dat ik hem terug WIL.
    En nee, de wereld gaat niet ten onder nee ¬¬ Ik ga wel naar een gezellig forum, waar je wel leuke topics mag hebben. V_V

    Schatten, ik wou ten eerste even zeggen dat ik de topics niet verwijderd heb, maar dat ik sowieso altijd eerst de topics SLUIT en waarschuw voor ik verwijderen zal overwegen. Maar, ik weet niet precies wat er in die topics stond, maar onserieuze topics, horen vooral in het splelletje gedeelte thuis, en dat soort dingen. Dus niet zeuren, als ze verwijderd waren ws het waarschijnlijk rechtvaardgi. Maar, omdat ik dit hoor, zal ik aan Rutger vragen of hij misschien nog een gedeelte aan het forum wil toevoegen, speciaal voor de nutteloosheid...

    't was niet rechtvaardig, want er waren geen ruzie's, er werd niet in gescheld, het was juist gezellig. t ging alleenmaar over broeken die half op je enkels zaten enzo, gewoon wat dom gerap en dat soort dingen. That's it.

    Ik wil me nu niet gaan bemoeien ofso maar ik vond dat gangstaa topic echt geweldig! Ik lag echt dicht van het lachen .. en nu is het weg :( x


    Tanya is de beste.