• Waarom is die topic van mij met dat wannabe gangsta gedrag verwijdert? Jezus he, 't was niet serieus hoor, gewoon maar voor de grap. -bitch handje-

    Ik wil me nu niet gaan bemoeien ofso maar ik vond dat gangstaa topic echt geweldig! Ik lag echt dicht van het lachen .. en nu is het weg :( x

    Ja, sommige zijn nou eenmaal humorloos he?
    -oeps, ben ik weer arrogant.-

    Ik wil me nu niet gaan bemoeien ofso maar ik vond dat gangstaa topic echt geweldig! Ik lag echt dicht van het lachen .. en nu is het weg :( x

    Ja, sommige zijn nou eenmaal humorloos he?
    -oeps, ben ik weer arrogant.-

    Ach je doet maar hoor, dat topic is nu toch weg. Je kunt wel zeiken maar terug komtie niet.

    En dat is jammer ... :(


    Tanya is de beste.

    Ik wil me nu niet gaan bemoeien ofso maar ik vond dat gangstaa topic echt geweldig! Ik lag echt dicht van het lachen .. en nu is het weg :( x

    Ja, sommige zijn nou eenmaal humorloos he?
    -oeps, ben ik weer arrogant.-

    Ach je doet maar hoor, dat topic is nu toch weg. Je kunt wel zeiken maar terug komtie niet.

    Ik zeik niet, ik vind het jammer dattie weg is.
    Ach, en misschien zeur ik, so what? Ik had eindelijk eens lol, word ie verwijdert ¬¬

    Zet 't op je pro dan.
    Uhu 8DD

    idd... forum is voor hele andere dingen bedoelt!


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ja, er komt heus wel weer een nieuw leuk topic. ;) I'm sure.

    Ik wil me nu niet gaan bemoeien ofso maar ik vond dat gangstaa topic echt geweldig! Ik lag echt dicht van het lachen .. en nu is het weg :( x

    Ja, sommige zijn nou eenmaal humorloos he?
    -oeps, ben ik weer arrogant.-

    Ach je doet maar hoor, dat topic is nu toch weg. Je kunt wel zeiken maar terug komtie niet.

    Ik zeik niet, ik vind het jammer dattie weg is.
    Ach, en misschien zeur ik, so what? Ik had eindelijk eens lol, word ie verwijdert ¬¬

    Ja dat weten we nu wel, je hebt dat al zo'n 8 x vermeld.

    huh, welk topic dan?
    ja sorry als ik me er mee bemoei ofzoow maar ik voel me aan gesproken als MOD(A)


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ja, er komt heus wel weer een nieuw leuk topic. ;) I'm sure.

    Ja, en die word dan waarschijnlijk wéér verwijdert, want ik kom af op onserieuze dingen.

    huh, welk topic dan?
    ja sorry als ik me er mee bemoei ofzoow maar ik voel me aan gesproken als MOD(A)

    Die van die wannabe gangsters.
    Met de balkenende-rap.

    Ja, en dat is dus geen onderwerp voor een topic. Ik heb zelf ook als mod besloten sttrenger op te treden om de kleutertjes hier in bedwang te houden, vaak zijn topics ook erg useless. En als een mod dat vind, kun je er beter op vertrouwen. En ga nou niet reageren zlaof wij dom zijn, want ik denk toch echt dat wij met een beetje meer ervaring als jou iets beter kunnen modereren. ;)
    Enne, veel succes met het vinden van dat forum, echt, op elk forum waar ik zit zijn ze nog veul strenger dan hier. ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ja, en dat is dus geen onderwerp voor een topic. Ik heb zelf ook als mod besloten sttrenger op te treden om de kleutertjes hier in bedwang te houden, vaak zijn topics ook erg useless. En als een mod dat vind, kun je er beter op vertrouwen. En ga nou niet reageren zlaof wij dom zijn, want ik denk toch echt dat wij met een beetje meer ervaring als jou iets beter kunnen modereren. ;)
    Enne, veel succes met het vinden van dat forum, echt, op elk forum waar ik zit zijn ze nog veul strenger dan hier. ;)

    Amen _O_ [/wanna b mod enzo :'D]

    Heu, Ik zal je voortaan voorstellen als fake mod :P

    [/spam]

    Maar ik meen wat ik hierboven zei. Maar het grappige is, dit was dus geen nutteloos topic. xD

    Enne, mensen hierboven, gebruik leestekes en hoofdletters aub. ;) Enne, gewoon ABN zou ook handig zijn. ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ja, en dat is dus geen onderwerp voor een topic. Ik heb zelf ook als mod besloten sttrenger op te treden om de kleutertjes hier in bedwang te houden, vaak zijn topics ook erg useless. En als een mod dat vind, kun je er beter op vertrouwen. En ga nou niet reageren zlaof wij dom zijn, want ik denk toch echt dat wij met een beetje meer ervaring als jou iets beter kunnen modereren. ;)
    Enne, veel succes met het vinden van dat forum, echt, op elk forum waar ik zit zijn ze nog veul strenger dan hier. ;)

    Ik zou als mod die 'kleutertjes' gewoon een topic laten hebben. En als ik er last van zou hebben, zou ik uitleggen wáár ik last van heb, zodat ze daar mee ophouden ofzo, en als ze dan niet ophouden een slotje geven ofzo.

    En die topic was anders heel leuk.

    HEt topic zou best leuk hebben kunnen zijn geweest, maar nutteloze topics staan officieel bekend als Spam, en laat dat nou net verboden zijn. En als jij als mod dat zou toestaan, zou ik als medemod je erop aanspreken als je mij hierop zou tegenspreken. ;)

    Eerlijk gezegd maar goed dat jij geen mod bent dan. ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!