• Of ik slecht schrijf. Zelf vind ik ook dt ik niet als de beste schrijf. Daarom wil ik wat van jullie horen of ik het goed doe of niet, of dt jullie mij tips geven. Lees anders mijn SA of 1 deel van mijn serie. Ik wil heel graag EERLIJKE antwoorden. Je mag zeggen wt je wilt, je mag zeggen dat ik er niks van bak.
    Dus willen jullie een tip/mening/commentaar geven?


    I live for the applause, you will die for it.

    ik ga wel voor je kijken ;)
    want ik weet niet hoe jij sgrijft


    Dunno ><

    ik vind persoondelijk, de vorm waar in je sgrijft nogal K*t lezen..


    Dunno ><

    Hb je een tip voor me? :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het leuk !


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Ik vind het leuk !


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Ik kende het niet, heb een stukje gelezen van iets. Ik vond het best okee, wel een beetje, snel geschreven ofzo? Er mag iets meer bij uitgelegd worden, ik snapte er niet bar veel van o_o
    maar slecht vind ik het ook niet.


    Mew <3

    Ik kende het niet, heb een stukje gelezen van iets. Ik vond het best okee, wel een beetje, snel geschreven ofzo? Er mag iets meer bij uitgelegd worden, ik snapte er niet bar veel van o_o
    maar slecht vind ik het ook niet.
    Ja dt vond ik zelf ook al. Dat ik te weinig omschrijvingen geef x'd.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hb je een tip voor me? :Y)

    nouw,, het gaat mij om de vorm, ik vind het Persondelijker prettiger lezen, als het in de Ik-Vorm s geschreven. Maar voor iedereen is dat anders..
    En het leikt nogal gehaast geschreven..
    Maar ik weet niet egt warom..


    Dunno ><

    (...)
    nouw,, het gaat mij om de vorm, ik vind het Persondelijker prettiger lezen, als het in de Ik-Vorm s geschreven. Maar voor iedereen is dat anders..
    En het leikt nogal gehaast geschreven..
    Maar ik weet niet egt warom..
    Dt is ook zo, ik probeer overal qua schrijven snel vanaf te komen. Ik omschrijf dingen niet graag omdat ik daar meestal geen zin in heb. Daar heb ik zelf een hekel aan, dt ik dat doe xd


    I live for the applause, you will die for it.