• Hallo.
    Ik heb een probleempje ..
    De laatste tijd moet ik nogal vaak overgeven enzo; en ik weet niet waarom. Dus ik leef zo ongeveer een week al op yoghurts. En echt honger heb ik niet. En mijn moeder weet dat, want ik heb nooit zin in iets en ik eet nogal graag. Maar gistere had ik ineens een vreetbui en mijn mama zei da ik friet moest gaan halen want ze zou niet thuis zijn dan. Ik heb dat gedaan, ergens om half 7 ofzo x). Maar vanmorgen om 5u moest ik weer overgeven. En de eerste keer toen ik naar de toilet ging kwam er niets uit, maar de tweede keer wel; heel mijn avondeten van gisteren,. En nu heb ik ruzie met mijn moeder omdat ze denkt dat ik dit express doe, dat ik express overgeef. Want anders zou ik daar toch geen pogingen voor doen, zoals 2 keer gaan, 'Als je echt moet overgeven komt het er meteen uit, niet na 5 keer proberen!' zijn haar woorden. Ik maar zeggen dat dat niet waar is, want denk is logisch na! Als ik alles zo graag wil uitkotsen dan ga ik dat wel niet om 5u in de morgend doen he! O.O
    En mijn mama weet gewoon dat ik gelijk heb, maar die wil dat niet toegeven denk ik, dat zij degene is die het verkeerd had. En nu weet ik niet wat te doen; ik word ineens misselijk maar gaan overgeven wil ik niet want dan gaat m'n moeder weer boos worden enzo en wie weet wat dat die gaat doen. =S
    Naar de dokter gaan wil ik niet, want die ga weer niet weten wat em moet zeggen. Met mijn moeder praten ga ik ook niet doen, die ga toch niet luisteren. Ik ga wel met mijn zus praten, als ik ze kan bereiken, maar verder weet ik niets. Ik eet echt wel graag enzo he, en ik ben echt niet gek om mijn eten uit te kotsen, want ik vind dat echt vies.
    En ik weet echt niet wat ik moet doen, kan iemand helpen?


    Vrolijke keerstdagen voor iedereen trouwens. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Slimme moeder ^^ Yeah right. Maar oke.
    Het beste is toch om naar de dokter te gaan. Dan kan hij misschien wel zeggen dat jij gewoon ziek bent. Zet ook feiten op papier. Misschien ben je wel helemaal niet dun (Niet erg bedoelt :$) SucceS!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    "Als je echt moet overgeven komt het er meteen uit, niet na 5 keer proberen"
    ben ik het niet mee eens, omdat ik als ik ziek ben ook een miljoen keer naar de WC ben gerend voordat ik echt heb gekotst...
    Maar ik wil je wel helpen enzo.. maar ik heb geen idee wat je moet doen :'[
    PS. jij ook fijne kerstdagen ^^


    I'm f*cking bored!

    Slimme moeder ^^ Yeah right. Maar oke.
    Het beste is toch om naar de dokter te gaan. Dan kan hij misschien wel zeggen dat jij gewoon ziek bent. Zet ook feiten op papier. Misschien ben je wel helemaal niet dun (Niet erg bedoelt :$) SucceS!

    Ik ben ook niet dun.. (A)
    Het is allemaal begonnen omdat mijn moeder zei dat ik op 'dieet' moest. Dat ik een beetje moest afvallen. -.-
    En ik vind mezelf niet eens dik ofzo. Maar ja, 't zal wel. En ik kan niet naar de dokter, ik ga meestal met mijn moeder naar die en dan betaalt zij, je krijgt dat geld wel terug he; maar eerst moet je toch betalen en ik heb geen geld want ik had een slecht rapport. ><
    Maar bedankt dat je tenminste iets achergelaten hebt (: <3


    Where there is a sea there are pirates...

    "Als je echt moet overgeven komt het er meteen uit, niet na 5 keer proberen"
    ben ik het niet mee eens, omdat ik als ik ziek ben ook een miljoen keer naar de WC ben gerend voordat ik echt heb gekotst...
    Maar ik wil je wel helpen enzo.. maar ik heb geen idee wat je moet doen :'[
    PS. jij ook fijne kerstdagen ^^


    Maakt niet uit. ^^
    & bedankt.


    Where there is a sea there are pirates...