• In mijn andere topic heb ik dus verteld dat ik mis. van Q Zal moeten door mijn schoolcijfers. ik word gedwongen door mijn ouders... maar.. Q is eigenlyk de enige plek war ik me gelukkig en thuis voel... maar dat begrijpen mijn ouders dus niet... Zonder Q was ik al lang er niet meer geweest nu ik er over na denk... ik heb het een tijd lang moeilijk gehad vooral door mijn moeder en mijn vorige klas... en toen was Quizlet er om me te steunen... Quizlet was mijn hoop,Mijn Liefde en mijn vriendschap in een.. en nu word alles van me afgenomen... ik wil dat niet.. ik kan niet zonder Quizlet.. het is niet dat ik er obsessed mee ben maar de mensen... de mensen hier,ookal zijn ze nog zo naar, ze zullen je altijd steunen wanneer je het moeilijk hebt... iets waarop ik thuis weinig kans op heb...


    We can only learn to love by loving.

    Hunnypeep<3
    Ik wiler altjd vor je zijn... maar, ik komjuo dus zo hard ontvoeren! Dankom jy bij mij wonen && kunnen je ouders je niet straffen:Y)

    Klote.
    Ik heb ongeveer hetzelfde als jou. alleen moet ik niet stoppen, wil ík stoppen. Neee. maar ik mag niet stopppen van mensen, dus doe ik dat niet.
    Maar, echt klote dat je moet stoppen. als er wat is, you are welcome :]

    Honn<33
    Ik zal er altijd voor je zijn..
    Met, of zonder Q!!
    Doen, zal ik het.


    Dunno ><

    Q is voor mij ook special :D

    I mean Everybody understands me!
    en op sgool vinden ze me maar een kut emo^^
    en ik ben GEEN emo, laat ze maar eens opzoeken wat emo's zijn^^
    aan de andere kant ik luister wel boys like girls, brokencyde en alesana ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Honn<33
    Ik zal er altijd voor je zijn..
    Met, of zonder Q!!
    Doen, zal ik het.


    Schat maar sonder Q ben ik gewoon ''het k*t Gothic/Emo kind van de 1e die naar tokio hotel luisterd..'' hier ben ik gewoon Nicol.. het meisje dat veel lult op het forum en alles... ik heb in Q Échte vrienden gevonden en niet die bitches die mijn zogenaamde ''vriendinnen'' van sgool sijn die me so laten vallen als er maar iets is wat een van hen niet aan staat


    We can only learn to love by loving.

    Gawd, dadelijk ga ik huilen. Weetje, een kwartiertje minder Q kan geen kwaad en een kwartiertje langer leren kan ook geen kwaad. Het is een tip heur ^^. Laat dit aan je ouders zien.

    Nicole,msn is er ook nog,en als je een kwartier minder moet,is het niet zo erg.En dat wat je zei,zo voel ik het ook. Ben der voor je he <33

    xoxo


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nicole,msn is er ook nog,en als je een kwartier minder moet,is het niet zo erg.En dat wat je zei,zo voel ik het ook. Ben der voor je he <33

    xoxo

    Maar ik mag dan helemaal niet meer op de comp.. geen msn,hyves of quizlet!


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Schat maar sonder Q ben ik gewoon ''het k*t Gothic/Emo kind van de 1e die naar tokio hotel luisterd..'' hier ben ik gewoon Nicol.. het meisje dat veel lult op het forum en alles... ik heb in Q Échte vrienden gevonden en niet die bitches die mijn zogenaamde ''vriendinnen'' van sgool sijn die me so laten vallen als er maar iets is wat een van hen niet aan staat

    Maar voor mij niet!!
    Voor mij ben je gewoon een Liefe Nicol, hoofd. waar ik altijd mee kan laggen. En die ik lief heb!
    en het boeit me geen F*ck wat andere daar van zeggen!!


    Dunno ><

    NOO!!
    Dat kunnen ze niet maken! Je kan ook zeggen dat je voor school bezig bent,en dan stiekem op Q gaan ^^ Of is dat niet zo'n goed idee?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    NOO!!
    Dat kunnen ze niet maken! Je kan ook zeggen dat je voor school bezig bent,en dan stiekem op Q gaan ^^ Of is dat niet zo'n goed idee?
    Of in de pauzes op school.

    NOO!!
    Dat kunnen ze niet maken! Je kan ook zeggen dat je voor school bezig bent,en dan stiekem op Q gaan ^^ Of is dat niet zo'n goed idee?


    ^^ niet egt... als se erachter komen ben ik doder dan dood


    We can only learn to love by loving.

    Het klinkt misschien -heel duidelijk- stom maar misschien moet je er eens met je ouders over spreken, desnoods een compomis van een uurtje per dag ofzo, als je werkelijk beter je best gaat doen, of betere punten halen.
    En als het niet mogelijk is om meer te leren (kan natuurlijk ook) zeg dat dan gewoon tegen je ouders, ze moeten je niet zien als iemand die zomaar alles aankan zonder ontspanning en weet ik wat nog.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    en je moet onthouden
    Dat wij,alle quizletters, Van Je Houden!

    Ookal kennen we je misschien niet in real life !

    tenminste ik ken je niet in Real life
    Maar ik geef wel om je ^^!
    Wnt ik weet Zelf ook hoe beroerd het leven kan zijn dus ik wil ook iedreen met een beroerd leven steunen ^^!


    I solemny swear i am up to no good

    Indeed


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>