• mensen, ik ben bi. Jaja ik maak geen grapje! écht waar! En ik ben emo, tjonge jonge echt een überemo! En ik heb haat aan de mods! Ze zijn echt zo stom he! Ze zitten alleen maar regels te maken je mag helemaal niets meer hier het is een gevangenis! En al me vriendjes zijn gebant ='( Ik vind dat we allemaal moeten gaan zorgen dat ze terugkomen want het is nu zo saai hier!! oh en als ik zin heb ben ik ook nog scene! jaja want ik ben hip :Y) oh en ik heb een dubbelaccount. Van echt een superlekkere jongen! gewoon van internet geplukt niet zeggen he :X ik zeg gewoon dat hij mijn vriendje is haha al die meiden helemaal hopeloos weet je hoe grappig xD En als ik me verveel ga ik gewoon beetje ruzie maken, ik bedoel ik heb toch niets te doen! En als ze dingen terug gaan zeggen ga ik gewoon mijn vrienden erbij halen, haha laat ze dan nog maar dingen over mij zeggen!!

    people who nag and whine
    always tells shit, swear and lie
    fakers who think they are kings
    These are a few of my least favorite things.

    People who say things they're not
    call others ugly when they're not hot
    hurt others to be part of a club
    I got one thing to say: shut the fuck up!
    These are a few of my least favorite things.


    Als jij je aangesproken voelt, op het persoon lijkt of dit zelf had kunnen hebben geschreven, heb je echt een probleem. Dit is mijn vraag naar orginaliteit. Wees niet iets wat je niet bent om aandacht te krijgen. Orginaliteit is het mooiste geschenk dat je gekregen hebt, er zijn al zoveel anderen. Loop niet als een hondje achter mensen aan. Probeer een keer niet 'amen' te zeggen en denk na over wat hier staat. Ben jij echt de persoon waarvan jij mensen laat denken dat je bent?
    Tot slot: als je problemen met iemand hebt zeg je dat tegen diegene zelf, als je een probleem met mij hebt zeg je dat tegen mij

    yeah dat moest ik even kwijt ^^


    BAM!

    whaha Ik lach me dood om dat eerste stukje

    maar ik vind je dat je zo f*cking gelijk hebt =D
    Iedereen is Emo of Scene Of dan ineens allemaal Bii ofso

    Ik heb egt wel respect voor Mensen die égt Bii zijn
    Maar de mensen die faken vind ik egt ronduit zielig

    AMEN VOOR JOU!_O_


    I solemny swear i am up to no good

    >< Oké, was dat het? Het klopt wel, maar sommige mensen beledig je nu énorm! Sommige zijn Bi, en weten niet meer wat ze nu moeten doen! Hulp kan je hier dus vragen! Dat is meestal géén aandachttrekkerij. (:


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    whaha Ik lach me dood om dat eerste stukje

    maar ik vind je dat je zo f*cking gelijk hebt =D
    Iedereen is Emo of Scene Of dan ineens allemaal Bii ofso

    Ik heb egt wel respect voor Mensen die égt Bii zijn
    Maar de mensen die faken vind ik egt ronduit zielig

    AMEN VOOR JOU!_O_
    Faken is wel héél sneu. ^^ Maar ja, ik kan de humor op het laatst er ook weer inzien ; )


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    geniaal xD


    I need you like a heart needs a beat

    Ooh mag mods haten nu wel ? x)
    Ik doe mee Hunn !

    x.


    All was well.

    Wajoow>.< Héel even dacht ik gewoon dat je het meende allemaal,maar toen ik verder las dacht ik ; fjiww^^ Omg gelijk heb je !


    Pictures fade away, but memories are forever

    nouw sorry, dat ik Bi ben hoor. Zal het nooit meer doen ><.
    Alleen ik weet dat ik het niet doe om andere na te doen. ik ga op me eigen gevoel af.. en weet zelf het beste op wat ik val. en daar heb ik de rest niet voor nodig..
    Vedder vederer, vind ik hem wel geniaal bedagt^^

    mijn punt was niet mensen die bi zijn, ik heb zelf vrienden die het zijn maar het ging meer om het feit dat het nu ineens 'in' is en de bisexuele mensen als paddestoelen uit de grond schieten.


    BAM!

    Nice^^ En nog helemaal gelijk ook. (Y)
    xXx <3


    FML

    Volgens mij vind ik jou zeer geniaal. :Y)

    Prachtig verwoord, moet ik zeggen. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Geweldig bedacht en beschreven. :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Lol ik was aan het lezen en ik dacht al 'wat zegt die nu?' maarjah, echt geweldig^^
    Goed gedaan, en helemaal gelijk^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Weet je hoe briljant ik dit vind xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Okeeee jij ownt! You're totally right :3

    Al die ''emo's'' zijn tegenwoordig allemaal bi ofzo, echt heeeeell koel .___.


    I don't need words to feel those lips.