• Pieps!
    Ik moet morgen om 17.30 uur ofzoiets naar de tandarts om mijn gaatje te laten vullen ):
    Maar aangezien dat al heel erg lang geleden is, weet ik niet meer of dat pijn doet, en of ze je daarvoor verdoven in je gehemelte...
    Weten jullie nog of dat pijn doet als dat ooit bij jou is gebeurd? Ik zou het graag weten.. ^-^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Uhm.. nou hangt van de persoon af denk ik.. Maar het zal wel goed komen.. Wees blij dat je niet zo'n klote gebit als mij hebt.. Ik heb in iedere tand al minstens 1 vulling.. ja.. reken maar uit hoeveel tanden een mense heeft en dan minstens x 1 >.< Naja komt wel goed x]! En als je bang bent dat het pijn gaat doen vraag je zowieso voor een verdoving. De verdoving doet in ieder geval geen pijn vind ik

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Uhm.. nou hangt van de persoon af denk ik.. Maar het zal wel goed komen.. Wees blij dat je niet zo'n klote gebit als mij hebt.. Ik heb in iedere tand al minstens 1 vulling.. ja.. reken maar uit hoeveel tanden een mense heeft en dan minstens x 1 >.< Naja komt wel goed x]! En als je bang bent dat het pijn gaat doen vraag je zowieso voor een verdoving. De verdoving doet in ieder geval geen pijn vind ik

    x.

    jawel.. de prik Ö


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zal het met verdoving doen! Die prik doet geen zeer. Want gaatje vullen zonder verdoving doet zeer.
    Ik moest 2 wortelkanaalbehandelingen, en 1 tand trekken, op 1 dag :]
    Omdat ik kiespijn had, door ontstekingen, onder m'n tand ofso..


    She is waiting for you, so don't break her heart.