• Goed. ik wil iedereen vragen om me te helpen!
    kijk er worden heel veel dieren verwaarloosd en/of mishandeld! Ik en nog een paar kinderen uit mijn klas zijn een actie begonnen om langs de deur te gaan en geld ophalen!!! omdat we dit erg vinden!!! we hebben zelfs een hyves aan gemaakt! waar foto s op staan en we willen graag dat je ook lid wordt!!!
    http://www.stop-d.hyves.nl/
    en willen jullie ons ook helpen met geld inzamelen??? Vraag eerst een vergunning enga dan langs de deuren met andere kinderen (doe dit nooit alleen!!!) en stuur het op naar dierenbescherming.Ookal doe je deze actie niet dan zou je missgien wel lid kunnen worden van de hyves (als je ook op hyves zit!)en daar zullen wij ook al blij me zijn!
    wij en de dieren zullen erg blij zijn als je dit ook deed.
    alvast bedankt!!!

    Edit:
    Nooit doen zonder het aanvragen van een vergunning. Anders ben je strafbaar.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Aanvulling =))

    Uhh, je mag niet zomaar langs de deuren gaan om geld in te zamelen. Daar heb je een vergunning voor nodig. Niet doen dus


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ehm,drukheid heerst hier


    your eyes are like stars in the night.

    Daar moet je eerst een vergunning voor aanvragen.
    Leuk idee hoor, maartoch.
    Toen ik in groep 7 zat hebben we een keer met de klas een soort actie gestart, toe zijn we met zijn allen heitjes voor karweitjes gaan doen, en toen hebben we van het geld dierenvoer gekocht en naar het dierenasiel gebracht. Dat was heel leuk,
    But yeah, om een lang verhaal kort te houden. Dat is volgens mij illegaal.


    Mew <3

    *Voelt zich zo hard gedwongen*

    Jy klein illegaaltje gaan uithangen? [/Moest gewoon ff :Y)]

    *Voelt zich zo hard gedwongen*

    Jy klein illegaaltje gaan uithangen? [/Moest gewoon ff :Y)]

    *plat*

    Uhh, je mag niet zomaar langs de deuren gaan om geld in te zamelen. Daar heb je een vergunning voor nodig. Niet doen dus


    er staat ook bij je moet wel eerst een vergunning vragen!!!

    Daar moet je eerst een vergunning voor aanvragen.
    Leuk idee hoor, maartoch.
    Toen ik in groep 7 zat hebben we een keer met de klas een soort actie gestart, toe zijn we met zijn allen heitjes voor karweitjes gaan doen, en toen hebben we van het geld dierenvoer gekocht en naar het dierenasiel gebracht. Dat was heel leuk,
    But yeah, om een lang verhaal kort te houden. Dat is volgens mij illegaal.


    er staat ook bij je moet eerst een vergunning vragen!!!

    (...)

    er staat ook bij je moet wel eerst een vergunning vragen!!!


    Zie het in je topic nergens staan?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)

    Zie het in je topic nergens staan?


    ja srry het spijt me je hebt gelijk! Haha ik d8 egt dat ik erin had gezegd srry hoor:$ maar weet jij toevallig of je da kan veranderen?

    (...)

    ja srry het spijt me je hebt gelijk! Haha ik d8 egt dat ik erin had gezegd srry hoor:$ maar weet jij toevallig of je da kan veranderen?


    Zal het wel ff aanpassen voor je =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    en dan ?


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    Zal het wel ff aanpassen voor je =)


    Ha das lief maar al gedaan!xD

    en dan ?


    Wat bedoel je met; En dan?

    :|


    A. ikmisje.

    hoi mensen STOP DIERENLEEd. het is zo erg!!!!!!