• Hallo dames en heren,

    Normaal ben ik niet echt voor het promoten van quizen, maar dit keer promoot ik niet omdat ik reacties wil.. maar ik wil dat jullie het lezen.. Het zijn vijf delen, een kort verhaal. Ik heb dit verhaal geschreven na aanleiding van een gebroken zieltje.. er gebeurde dingen die niemand opvielen, enkel mij.. Dit is alweer een tijd terug dat ik het verhaal geschreven heb, maar nu er steeds meer mensen ingaan zien dat het toch echt zo is.. heb ik de hoop dat de meeste van jullie dat misschien ook wel zo in gaan zien..
    Nog maals.. ik hoef niet persé reacties.. Ik heb gewoon graag dat jullie het lezen en nadenken.. Nadenken over het gegil telkens als zijn prachtige gebroken poppegezichtje voorbij flitst.. Denk is aan zijn kant van het verhaal..
    Het maakt me verder ook niet zo veel uit als er mensen zijn die me hier haten, want die zijn er toch al x].. Ik heb enkel geschreven wat ik zag.. ik heb enkel geschreven wat een persoon mij toefluisterde in verdriet. Geloof wat je wilt geloven.. Maar de waarheid is nu eenmaal niet anders..
    x.


    http://www.quizlet.nl/quiz/238321/my-love-letter-to-one-one-1/


    Please pass it forward.. het is belangerijk dat mensen eens beter lezen en begrijpen dan hun neus lang is..


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Dat is ook wel waar.
    - stiekem nog op Q -
    Stiekemerd!


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Stiekemerd!

    shhhhht.

    (...)
    shhhhht.
    :X -wont tell jolla's mommy-


    Wie du mir, so ich dir.

    (...):X -wont tell jolla's mommy-

    Flinkzo. :Y)

    (...)
    Flinkzo. :Y)
    :Y)Weet ik


    Wie du mir, so ich dir.

    Wauw, het is wel iets wat je gelijk terug op de grond zet. Eigenlijk zou iedereen het moeten lezen..
    Dankje dat was ook eigenlijk een soort van de bedoeling.


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg, Ik heb er geen woorden voor. Echt so moooi :]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Echt ZotMooi. Als je het gelezen hebt word je er echt stil van, Denk je eens na, En zie je zoals het eigenlijk echt is...


    We could Be the talk across the Town. ♥

    ik ben verslaafd i think:D:D:D
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Ik heb hem al gelezen, en ik ben sprákenloos.
    Geen woordenvoor, hij is echt ontzettend mooi!