• Hallo dames en heren,

    Normaal ben ik niet echt voor het promoten van quizen, maar dit keer promoot ik niet omdat ik reacties wil.. maar ik wil dat jullie het lezen.. Het zijn vijf delen, een kort verhaal. Ik heb dit verhaal geschreven na aanleiding van een gebroken zieltje.. er gebeurde dingen die niemand opvielen, enkel mij.. Dit is alweer een tijd terug dat ik het verhaal geschreven heb, maar nu er steeds meer mensen ingaan zien dat het toch echt zo is.. heb ik de hoop dat de meeste van jullie dat misschien ook wel zo in gaan zien..
    Nog maals.. ik hoef niet persé reacties.. Ik heb gewoon graag dat jullie het lezen en nadenken.. Nadenken over het gegil telkens als zijn prachtige gebroken poppegezichtje voorbij flitst.. Denk is aan zijn kant van het verhaal..
    Het maakt me verder ook niet zo veel uit als er mensen zijn die me hier haten, want die zijn er toch al x].. Ik heb enkel geschreven wat ik zag.. ik heb enkel geschreven wat een persoon mij toefluisterde in verdriet. Geloof wat je wilt geloven.. Maar de waarheid is nu eenmaal niet anders..
    x.


    http://www.quizlet.nl/quiz/238321/my-love-letter-to-one-one-1/


    Please pass it forward.. het is belangerijk dat mensen eens beter lezen en begrijpen dan hun neus lang is..


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Het ís ook gewoon WAAR.

    Hoe weet je dat? Vermoedelijk is het waar, maar we kennen hem allemaal toch niet? Dan kun je niet zeggen dat het waar is.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Hoe weet je dat? Vermoedelijk is het waar, maar we kennen hem allemaal toch niet? Dan kun je niet zeggen dat het waar is.

    Ík ken hem niet nee.

    Al die reacties maken mij nieuwsgierig, ik zal hem lezen..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik heb hem ook gelezen, en nu pas dringt het allemaal tot me door wat er eigenlijk allemaal gebeurt. Ik wist ook wel dat het niet echt geweldig ging, maar nu ben ik gewoon helemaal.. eigenlijk gewoon niet te beschrijven wat ik nu allemaal denk.
    Maar zoals ik al in mun reactie bij je quiz zette, goed dt je dit hebt geschreve, meer mensen zouden dat verhaal moeten lezen.

    X


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Ik heb hem ook gelezen, en nu pas dringt het allemaal tot me door wat er eigenlijk allemaal gebeurt. Ik wist ook wel dat het niet echt geweldig ging, maar nu ben ik gewoon helemaal.. eigenlijk gewoon niet te beschrijven wat ik nu allemaal denk.
    Maar zoals ik al in mun reactie bij je quiz zette, goed dt je dit hebt geschreve, meer mensen zouden dat verhaal moeten lezen.

    X

    Ja, en liefst begrijpen ook. Want als zo'n kind een reactie zet als 'Magisch', heeft ze het dus niet begrepen. ><

    Ja, en liefst begrijpen ook. Want als zo'n kind een reactie zet als 'Magisch', heeft ze het dus niet begrepen. ><


    Ja dt ben ik helemaal met je eens.


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    (...)
    Ja, en liefst begrijpen ook. Want als zo'n kind een reactie zet als 'Magisch', heeft ze het dus niet begrepen. ><
    Ik neem het mensen niet kwalijk als ze het niet [willen] begrijpen x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Wauw, het is wel iets wat je gelijk terug op de grond zet. Eigenlijk zou iedereen het moeten lezen..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik heb hem ook gelezen, en nu pas dringt het allemaal tot me door wat er eigenlijk allemaal gebeurt. Ik wist ook wel dat het niet echt geweldig ging, maar nu ben ik gewoon helemaal.. eigenlijk gewoon niet te beschrijven wat ik nu allemaal denk.
    Maar zoals ik al in mun reactie bij je quiz zette, goed dt je dit hebt geschreve, meer mensen zouden dat verhaal moeten lezen.

    X
    Dankje..(K)


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Hoe weet je dat? Vermoedelijk is het waar, maar we kennen hem allemaal toch niet? Dan kun je niet zeggen dat het waar is.
    Waarom zou niemand hier hem volgens jou kunnen kennen? Ik zeg niets toe en ik ontken ook niets.. Maar kom op.. hij is toch ook maar een mens? Dus.. waarom zou niemand hem hier onmogelijk kunnen kennen volgens jou?


    Wie du mir, so ich dir.

    Wauw, het is wel iets wat je gelijk terug op de grond zet. Eigenlijk zou iedereen het moeten lezen..


    Zelfde mening.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wauww.
    Iedere ex/fan zou dit moeten lezen, ik heb er echt geen woorden voor. :]

    Ik ga hem morgen maken :D Lekker vroeg uit school. Ik kreeg net al een berichtje dat dit een erg goede quiz was, dus ik verheug me er al op om hem te gaan lezen.

    Ik ben benieuwd. Maar nu ga ik slapen.


    Think before you act.

    (...)Ik neem het mensen niet kwalijk als ze het niet [willen] begrijpen x.

    Dat is ook wel waar.
    - stiekem nog op Q -

    Ik ga hem morgen maken :D Lekker vroeg uit school. Ik kreeg net al een berichtje dat dit een erg goede quiz was, dus ik verheug me er al op om hem te gaan lezen.

    Ik ben benieuwd. Maar nu ga ik slapen.
    wtf je kreeg een bericht? Mis ik hier iets o_O?


    Wie du mir, so ich dir.