• Lieve schatten.
    Over ongeveer een dag zal ik mijn laatste adem uitblazen. Mijn geest zal zich scheiden van mijn lichaam en zich bij mijn voorouders voegen. Mijn bloed zal niet meer stromen. Mijn hart niet meer kloppen.
    Hierbij wil ik graag afscheid nemen van alle users op Quizlet. Ik zal jullie nooit vergeten. Jullie zijn allemaal toch wel heel erg lief. Ik zal jullie missen en over jullie waken van boven.
    De reden van mijn dood? Ik zal morgen virtueel vermoord worden dood Tara. En wel hierom;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=97113
    Keep on fighting.
    X.


    Bored.

    Máriko, ik moet je eerlijk zeggen; ik ken je niet zo goed.
    Maar dat neemt niet weg dat ik je niet ga missen, hier op Quizlet. Niet alleen als moderator, ook als Máriko. Ik vind het erg jammer, want ik had je graag langer mee willen maken. Maar ik kan er niks tegen doen, helaas. Ik wil even zeggen dat ik je erg aardig/lief/dapper vindt, en je niet snel ga vergeten.

    Esmaye!
    Ik ga jou zo hard missen, lief meisje!
    Hier, een bloemetje ; (flower)


    Bored.

    (...)
    je leeft voor een condoomreclame =')? dude en ik dacht dat ik geen leven had.
    Is het heel erg misplaatst om te zeggen dat ik nogal fur sur weet dat Máriko melig bezig is? :Y)

    Niet waar! Ik ben hier heel toevallig wel even helemaal serieus, hoor! (krul)


    Bored.

    (...)
    Esmaye!
    Ik ga jou zo hard missen, lief meisje!
    Hier, een bloemetje ; (flower)


    Dankjewel!
    Ik jou ook. : (
    Bloemtje en dikke kus terug; (flower)(H)


    -

    (...)
    Niet waar! Ik ben hier heel toevallig wel even helemaal serieus, hoor! (krul)

    een SM-party met TH?


    BAM!

    Whaha xD
    ik voel het je gaat Doodgaan door die Foto xD

    Best wel goed gedaan hoor ^^
    X


    Your Butt is Mine!

    (...)
    een SM-party met TH?


    Oeee xd ik zou kome :Y)


    Your Butt is Mine!

    (...)
    een SM-party met TH?

    Geil, hè? Geef maar toe. Daar zou jij ook wel bij willen zijn. Bill is zo'n mooi strak leren broekje waarmee je meteen kan zien wat hij in huis heeft.


    Bored.

    (...)
    Geil, hè? Geef maar toe. Daar zou jij ook wel bij willen zijn. Bill is zo'n mooi strak leren broekje waarmee je meteen kan zien wat hij in huis heeft.

    Ik zie liever Gustav in een leren pakje.

    (...)
    Geil, hè? Geef maar toe. Daar zou jij ook wel bij willen zijn. Bill is zo'n mooi strak leren broekje waarmee je meteen kan zien wat hij in huis heeft.

    daar heb je geen SM party voor nodig die dingen draagt hij dagelijks ._.


    BAM!

    (...)
    Ik zie liever Gustav in een leren pakje.
    Hoe durf je om zo over mijn papa te praten? Dat mag alleen Tom, ja?


    Bored.

    (...)
    daar heb je geen SM party voor nodig die dingen draagt hij dagelijks ._.

    Oeh, ik wist het! De smiecht ¬¬ Zich zomaar verstoppen voor mijn wraak. Ik zal hem!


    Bored.

    Whaha xD
    ik voel het je gaat Doodgaan door die Foto xD

    Best wel goed gedaan hoor ^^
    X

    Dank je ^^


    Bored.

    (...)Hoe durf je om zo over mijn papa te praten? Dat mag alleen Tom, ja?

    Gustav zou dus wel sexxy zijn in zo'n pakje. *wbw en kwijlt*

    Ik snap het niet?


    Life is hard and then we die

    ik ben een kwartier bezig geweest Bill in een leren broek te zoeken EN DAMN I FOUND IT! XD welliswaar zijn wassen beeld but he ^^" http://farm4.static.flickr.com/3237/2924530189_56144eaf4a.jpg?v=0
    Met Máriko erbij: http://cache.daylife.com/imageserve/01TO0mL6M7dNu/340x.jpg


    BAM!