• Lieve schatten.
    Over ongeveer een dag zal ik mijn laatste adem uitblazen. Mijn geest zal zich scheiden van mijn lichaam en zich bij mijn voorouders voegen. Mijn bloed zal niet meer stromen. Mijn hart niet meer kloppen.
    Hierbij wil ik graag afscheid nemen van alle users op Quizlet. Ik zal jullie nooit vergeten. Jullie zijn allemaal toch wel heel erg lief. Ik zal jullie missen en over jullie waken van boven.
    De reden van mijn dood? Ik zal morgen virtueel vermoord worden dood Tara. En wel hierom;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=97113
    Keep on fighting.
    X.

Bored.

(...)
    Wél O.O
    Want Máriko is geil, vraag maar aan Tara. :')

ik weet niet eens wie Máriko of Tara zijn ;$

-

In mijn msn naam staat: doei peops ik ga pitten want ik moet morgen vroeg op.
    Maar dan. Weetjewel. Niet.
    But you get the point.

Ik begrijp het niet.

(...)
    Wat? Dat ie mij uitlacht of de inhoud van mijn nick?

De inhoud van je nick.

Bored.

(...)

Máriko = DarkPassion
    Tara = Cherished

(...)

Ik ben Máriko! En Cherished is Tara!

Bored.

(...)
    De inhoud van je nick.

Vind ik ook.

(...)
    Máriko = DarkPassion
    Tara = Cherished

ah oke ^^ dankje.

-

(...)
    Is het ook. ^^
    Want zonder condooms, kun je niet leven. Zélfs Bill niet, want dan heeft hij geen handschoentjes meer om zijn nagels te beschermen.

Geen condooms -> Geen seks -> Geen genot -> Geen ontlading van stress -> Allemaal gestresste mensen -> Chaos.

Bored.

(...)

ah oke ^^ dankje.

Is nix.

(...)
    Geen condooms -> Geen seks -> Geen genot -> Geen ontlading van stress -> Allemaal gestresste mensen -> Chaos.

Ja en dat willen we niet hé.
    Weetje wat hetzelfde effect heeft als het condoomloos zijn?
    Slechte punten op wiskunde. :Y)

(...)

Het is niet omdat je geen seks hebt dat je geen genot kunt hebben want om te masturberen heb je geen condoom nodig. ^-^

(...)
    Het is niet omdat je geen seks hebt dat je geen genot kunt hebben want om te masturberen heb je geen condoom nodig. ^-^

Maar masturberen in minder intensief. Dus dan krijgen we allemaal dikke mensen?

Bored.

(...)

< plat > geweldig bedacht x'd

-

(...)
    Maar masturberen in minder intensief. Dus dan krijgen we allemaal dikke mensen?

Dat is waar.

(...)
    Ja en dat willen we niet hé.
    Weetje wat hetzelfde effect heeft als het condoomloos zijn?
    Slechte punten op wiskunde. :Y)

Uhu! Of op Economie! O.o

Bored.