• Lieve schatten.
    Over ongeveer een dag zal ik mijn laatste adem uitblazen. Mijn geest zal zich scheiden van mijn lichaam en zich bij mijn voorouders voegen. Mijn bloed zal niet meer stromen. Mijn hart niet meer kloppen.
    Hierbij wil ik graag afscheid nemen van alle users op Quizlet. Ik zal jullie nooit vergeten. Jullie zijn allemaal toch wel heel erg lief. Ik zal jullie missen en over jullie waken van boven.
    De reden van mijn dood? Ik zal morgen virtueel vermoord worden dood Tara. En wel hierom;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=97113
    Keep on fighting.
    X.

Bored.

En nu is ze offline. Moet ik dr een sms sturen?

Jaa, want ik wil het weten.

Oké, wat moet ik erin zetten? Zeggen jullie het maar. Ik neem het letterlijk over.

Bored.

Ik snap het niet. ^-^

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

hey Tara, we wilden even weten of Máriko een vreselijk geil persoon is! x de mensen van Q

eig alleen ik maar ik spreek even namens.. iedereen ^^

BAM!

Ik snap het niet. ^-^
    Dat wisten we al. Maar dit is een zaak van 'Je snapt het, of je snapt het niet.'

Bored.

(...)Dat wisten we al. Maar dit is een zaak van 'Je snapt het, of je snapt het niet.'

Oke dan... Ik weet genoeg!

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

(...)Dat wisten we al. Maar dit is een zaak van 'Je snapt het, of je snapt het niet.'

Daarvoor moet je blond zijn.
    - is stiekem nog heel even op Q -

Verzonden.

Bored.

dit gaat volgens mij ook nergens meer over :Y)

-

Er lacht een gast mij uit door mijn nick op MSN waarin staat; Het is beter 1 condoom in je broekzak dan er tien in je portefuille want als je portefuille gestolen word dan sta je daar zonder condooms.

dit gaat volgens mij ook nergens meer over :Y)

Wél O.O
    Want Máriko is geil, vraag maar aan Tara. :')

Er lacht een gast mij uit door mijn nick op MSN waarin staat; Het is beter 1 condoom in je broekzak dan er tien in je portefuille want als je portefuille gestolen word dan sta je daar zonder condooms.

Weet je dat dat eigenlijk heel logisch is.

Bored.

(...)

Is het ook. ^^
    Want zonder condooms, kun je niet leven. Zélfs Bill niet, want dan heeft hij geen handschoentjes meer om zijn nagels te beschermen.

(...)

Wat? Dat ie mij uitlacht of de inhoud van mijn nick?

In mijn msn naam staat: doei peops ik ga pitten want ik moet morgen vroeg op.
    Maar dan. Weetjewel. Niet.
    But you get the point.

BAM!