• Lieve schatten.
    Over ongeveer een dag zal ik mijn laatste adem uitblazen. Mijn geest zal zich scheiden van mijn lichaam en zich bij mijn voorouders voegen. Mijn bloed zal niet meer stromen. Mijn hart niet meer kloppen.
    Hierbij wil ik graag afscheid nemen van alle users op Quizlet. Ik zal jullie nooit vergeten. Jullie zijn allemaal toch wel heel erg lief. Ik zal jullie missen en over jullie waken van boven.
    De reden van mijn dood? Ik zal morgen virtueel vermoord worden dood Tara. En wel hierom;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=97113
    Keep on fighting.
    X.


    Bored.

    (...)-Doet vrolijk mee!- Count me in.

    Oeeh, sexy. Moeten we nog van die leren pakjes kopen. Of zullen we ze uit Máriko's kast jatten?

    Ik schrok me kapot toen ik het eerste stukje las :'D


    I recycle my thoughts.

    Oh! Maar zorg dan wel dat heel TH van de partij is. Die jochies verdienen het gewoon om eens flink gepijnigd te worden!
    Ghehe.


    Bored.

    (...)
    Oeeh, sexy. Moeten we nog van die leren pakjes kopen. Of zullen we ze uit Máriko's kast jatten?

    Nou, ik heb er genoeg :Y)


    Bored.

    (...)
    Oeeh, sexy. Moeten we nog van die leren pakjes kopen. Of zullen we ze uit Máriko's kast jatten?
    Er liggen er ook nog wel een paar bij mij onder in de kast verstopt mocht Máriko te kort komen x']


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik schrok me kapot toen ik het eerste stukje las :'D

    Ja, ik ben blijkbaar heel goed in mensen laten schrikken.
    Maar maak je niet druk. Zo makkelijk komen jullie niet van me af.


    Bored.

    Oh! Maar zorg dan wel dat heel TH van de partij is. Die jochies verdienen het gewoon om eens flink gepijnigd te worden!
    Ghehe.

    Komt voor elkaar, ik durf te wedden dat die Tom nog nooit een sm pakje heeft gezien. En Bill, tja. Die staat aan de cakejesstand. Gustav en Georg zullen dan weer helemaal in hun element zijn. :Y)

    (...)Er liggen er ook nog wel een paar bij mij onder in de kast verstopt mocht Máriko te kort komen x']

    Geweldig! Een back-up plan. :Y)

    (...)
    Ja, ik ben blijkbaar heel goed in mensen laten schrikken.
    Maar maak je niet druk. Zo makkelijk komen jullie niet van me af.

    Mooi zo. Daar ben ik blij mee : D


    I recycle my thoughts.

    Ik schrok me kapot toen ik het eerste stukje las :'D

    Ik ook, mén O.O

    (...)
    Komt voor elkaar, ik durf te wedden dat die Tom nog nooit een sm pakje heeft gezien. En Bill, tja. Die staat aan de cakejesstand. Gustav en Georg zullen dan weer helemaal in hun element zijn. :Y)

    Geloof me. Tom heeft al eens een leren pakje gezien.
    Ghehe.


    Bored.

    (...)
    Ja, ik ben blijkbaar heel goed in mensen laten schrikken.
    Maar maak je niet druk. Zo makkelijk komen jullie niet van me af.
    Nee ze achtervolgt je zelfs op internet.. dus pas maar op -spreekt uit ervaring-


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Geloof me. Tom heeft al eens een leren pakje gezien.
    Ghehe.


    Máriko (N)
    Heb jij weer stoute dingen gedaan?!
    Zal Georg niet fijn vinden..
    -Gaat klikken-
    (puh)


    Moof

    (...)

    Máriko (N)
    Heb jij weer stoute dingen gedaan?!
    Zal Georg niet fijn vinden..
    -Gaat klikken-
    (puh)

    Maar O.o
    Georg mag vanavond weer ^^


    Bored.

    Ik schrok me kapot toen ik het eerste stukje las :'D

    Jij bent niet de enige!ö
    Dacht al even wat is dit nu, maar ben blij dat het niet is wat ik eerst dacht^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay