• Ja, dit zit me dus al heel erg lang dwars, en ik moet het er maar eens uitgooien. Ik zal het netjes houden en geen namen noemen om gekwetste mensen te voorkomen. En ga nu niet moeilijk doen. Wij staan users ook toe om te zeiken, dan mogen wij dat ook.
    Ik heb het helemaal gehad met sommige users onder jullie. Jullie denken dat de moderators samen spannen, alleen omdat Tara en ik exen zijn? Alleen omdat we het af en toe eens met elkaar eens zijn? Alleen omdat jullie door anderen is verteld dat Tara een k*twijf is, vinden jullie haar ook een k*twijf. En dan maakt mij automatisch ook een k*twijf?
    Jullie kennen ons niet, beginnen ons uit te schelden omdat jullie door anderen verteld is dat we vreselijk zijn? Jullie haten ons omdat anderen ons haten?
    Jullie proberen het niet eens om ons te leren kennen. Jullie willen het gewoon niet, uit angst om uit het 'populaire' groepje geschopt te worden.
    Ik ben het lang niet altijd met Tara eens, en zij is het ook niet altijd met mij eens.
    Wij, als moderators, zijn een team. Wij horen als team te functioneren. Misschien lijkt het daardoor wel alsof we samenspannen.
    En weet je wat het ergste is? De mensen die tegen mij zeggen dat ik een goede mod ben, en 5 minuten later, op het forum, een bericht plaatsen dat álle moderators k*t zijn en er niets van kunnen.
    Dát mensen, noem ik respectloos.

    Zo, dat lucht op.


    Bored.

    (...)
    Nope, als ze lastig blijven doen, valt het onder een uiterst geval, en krijgen ze een IP-blokkade.

    Oke ^^.
    Weer iets by geleerd xD


    I can't keep myself and keep you too.

    So right.

    Dat noemen ze meelopers.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Jullie kennen ons niet, beginnen ons uit te schelden omdat jullie door anderen verteld is dat we vreselijk zijn? Jullie haten ons omdat anderen ons haten?


    Sorry maar ik zie eigenlyk geen enkele reden om jullie te haten. 'Haten' is een groot woord. Ze kunnen het niet met jullie eens zyn. Of jullie niet leuk vinden. Maar ze kennen jullie niet in RL en daarom kunnen ze jullie niet haten (A). Net zoals dat je eigenlyk niet van kan iemand kan houden. Je kan het met diegen eens zyn en diegene leuk vinden maar je kan niet van diegene houden omdat je hem/haar niet in RL kent. :)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik hb nooit een probleem hghad met de mods, en ik ga dat ook nooit hbbn. kvind dat we de mods respectrn moetn, net als iedreen hier. ik snap soms egt niet waar die ruziemakers een probleem van maken, achja. x


    Some people make the world special just by being in it

    So right.

    Dat noemen ze meelopers.

    maar, Als je zegt dat de mods gelyk hebben ben je ook 'meeloper' want je kiest een kant (Natuurlyk ook als je zegt dat ze geen gelyk hebben). (A). Als je onpartydig bent dan kies je weer géén kant en ben je ook geen meelopen :)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    maar, Als je zegt dat de mods gelyk hebben ben je ook 'meeloper' want je kiest een kant (Natuurlyk ook als je zegt dat ze geen gelyk hebben). (A). Als je onpartydig bent dan kies je weer géén kant en ben je ook geen meelopen :)

    Maar dan is byna iedereen hier meeloper.


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Go mariko go,.^^

    Gheghe, ik ga even niet slijmen, want soms, wil ik jullie allemaal wel dood hebben hoor, dat geef ik eerlijk toe, maar haten dat doe ik niet, denk ik toch


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Go mariko go,.^^

    Gheghe, ik ga even niet slijmen, want soms, wil ik jullie allemaal wel dood hebben hoor, dat geef ik eerlijk toe, maar haten dat doe ik niet, denk ik toch

    IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVVVVVVVVVVVVVVVYYYYYYYYYYYYYYYYYY<3


    (Sorry moest ff)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Go mariko go,.^^

    Gheghe, ik ga even niet slijmen, want soms, wil ik jullie allemaal wel dood hebben hoor, dat geef ik eerlijk toe, maar haten dat doe ik niet, denk ik toch

    Ik dacht dat jij weg zou zijn? O.o


    Bored.

    (...)
    Ik dacht dat jij weg zou zijn? O.o

    Hee, was ik ook, ben ik zo weer, moest even kijken,.Ik wist wel dat je me zou missen.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Hee, was ik ook, ben ik zo weer, moest even kijken,.Ik wist wel dat je me zou missen.x'D

    Je moest even kijken? Maar je wil wel aan een nieuw verhaal beginnen? Waarom klinkt dat raar?


    Bored.

    (...)
    Hee, was ik ook, ben ik zo weer, moest even kijken,.Ik wist wel dat je me zou missen.x'D

    Niks'Ben ik zo weer'.
    Want als je zo weer weggaat kryg ik een hartaanval!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Gelijk!!

    (...)
    Je moest even kijken? Maar je wil wel aan een nieuw verhaal beginnen? Waarom klinkt dat raar?

    Kuch kuch, kruisverhoor, oke ik even dat ideetje droppen, dan kan ik verder schrijven,.. ik kom namelijk op 22 januari weer terug,.[/he wat jammer] kan ik hem er dan opzetten..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Kuch kuch, kruisverhoor, oke ik even dat ideetje droppen, dan kan ik verder schrijven,.. ik kom namelijk op 22 januari weer terug,.[/he wat jammer] kan ik hem er dan opzetten..

    2..22 Januari pas?
    -Kwaad-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3