• Ja, dit zit me dus al heel erg lang dwars, en ik moet het er maar eens uitgooien. Ik zal het netjes houden en geen namen noemen om gekwetste mensen te voorkomen. En ga nu niet moeilijk doen. Wij staan users ook toe om te zeiken, dan mogen wij dat ook.
    Ik heb het helemaal gehad met sommige users onder jullie. Jullie denken dat de moderators samen spannen, alleen omdat Tara en ik exen zijn? Alleen omdat we het af en toe eens met elkaar eens zijn? Alleen omdat jullie door anderen is verteld dat Tara een k*twijf is, vinden jullie haar ook een k*twijf. En dan maakt mij automatisch ook een k*twijf?
    Jullie kennen ons niet, beginnen ons uit te schelden omdat jullie door anderen verteld is dat we vreselijk zijn? Jullie haten ons omdat anderen ons haten?
    Jullie proberen het niet eens om ons te leren kennen. Jullie willen het gewoon niet, uit angst om uit het 'populaire' groepje geschopt te worden.
    Ik ben het lang niet altijd met Tara eens, en zij is het ook niet altijd met mij eens.
    Wij, als moderators, zijn een team. Wij horen als team te functioneren. Misschien lijkt het daardoor wel alsof we samenspannen.
    En weet je wat het ergste is? De mensen die tegen mij zeggen dat ik een goede mod ben, en 5 minuten later, op het forum, een bericht plaatsen dat álle moderators k*t zijn en er niets van kunnen.
    Dát mensen, noem ik respectloos.

    Zo, dat lucht op.


    Bored.

    Ik sluit mij aan bij wat de meeste hier zeggen dat je gelijk hebt!


    Your Butt is Mine!

    Zo Máriko je hebt gelijk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En gelijk heb je!

    (...)
    Euh? I dunno. Maar sinds ik mod ben worden ze wel ineens veel meer gemaakt ¬¬

    Wonderbaarlijk dat mensen alleen maar zo'n mooie verhalen gaan lezen als iemand wat bekender is. Like, anders lezen ze alleen maar van dat crappy spul. Cultuurbarbaren dat het zijn. _O_

    Ik ben het helemaal met je eens.


    -

    En ineens is iedereen het ermee eens :'). Wat een toeval.


    I recycle my thoughts.

    En ineens is iedereen het ermee eens :'). Wat een toeval.


    Dat viel mij eigenlijkook op :Y)

    krijg de kanker. ik ga wel naar sites die nog leuk zijn.

    quizlet is kankerkutteringgetyfd dom geworden.

    doei. valdood. verzuip. krijg anorexia. Pleeg zelfmoord.

    Omg, gewoon ziekelijk dit, niet normaal.=S
    Dat soort mensen moeten hier gewoon nooit meer komen, en gun ik het hier ook niet om ooit meer te komen. Een ban van levenslang tot ze dood zijn en nog verder, hihi. Oké, sorry. Ik ben ik een nogal rare bui.


    ok

    (...)
    Omg, gewoon ziekelijk dit, niet normaal.=S
    Dat soort mensen moeten hier gewoon nooit meer komen, en gun ik het hier ook niet om ooit meer te komen. Een ban van levenslang tot ze dood zijn en nog verder, hihi. Oké, sorry. Ik ben ik een nogal rare bui.

    En die Pb kreeg ik dus toegestuurd omdat ik haar een waarschuwing gaf.
    Zo gaat het dus steeds vaker.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    En die Pb kreeg ik dus toegestuurd omdat ik haar een waarschuwing gaf.
    Zo gaat het dus steeds vaker.


    Dat heb je toch niet zomaar gelaten? (ik bedoel, zo'n idiote pb)
    Ik heb toch niet het gevoel dat dit steeds vaker gebeurt (ik trek ook niet echt ruzie aan denk ik (A) hoop ik)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Inderdaad.
    Ik heb laatst nog met jou gepraat.. ^^
    en je was heel aardig :D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Helemaal gelijk.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En ineens is iedereen het ermee eens :'). Wat een toeval.


    Het is gewoon zo.


    -

    Ik snap sommige mensen ook niet.
    Ik heb nou nog nooit van iets geweten wat de mods fout gedaan hebben? (dat klinkt misschien overdreven ofzo maar ik meen het, maarja ik ben ook niet altijd met alles evengoed mee :P)
    Ik ken zelf in feite geen enkele mod persoonlijk, maar ik zou jullie graag leren kennen :)
    Ik heb zelfs bewondering voor de mods.
    Dus; ga zo verder met wat jullie doen. En laat die kinders hun frustraties ergens anders uitwerken :P
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    ik vind het hier soms echt wel grappig hoe mensen 'opeens' het allemaal eens kunnen zijn xD