• Ja, dit zit me dus al heel erg lang dwars, en ik moet het er maar eens uitgooien. Ik zal het netjes houden en geen namen noemen om gekwetste mensen te voorkomen. En ga nu niet moeilijk doen. Wij staan users ook toe om te zeiken, dan mogen wij dat ook.
    Ik heb het helemaal gehad met sommige users onder jullie. Jullie denken dat de moderators samen spannen, alleen omdat Tara en ik exen zijn? Alleen omdat we het af en toe eens met elkaar eens zijn? Alleen omdat jullie door anderen is verteld dat Tara een k*twijf is, vinden jullie haar ook een k*twijf. En dan maakt mij automatisch ook een k*twijf?
    Jullie kennen ons niet, beginnen ons uit te schelden omdat jullie door anderen verteld is dat we vreselijk zijn? Jullie haten ons omdat anderen ons haten?
    Jullie proberen het niet eens om ons te leren kennen. Jullie willen het gewoon niet, uit angst om uit het 'populaire' groepje geschopt te worden.
    Ik ben het lang niet altijd met Tara eens, en zij is het ook niet altijd met mij eens.
    Wij, als moderators, zijn een team. Wij horen als team te functioneren. Misschien lijkt het daardoor wel alsof we samenspannen.
    En weet je wat het ergste is? De mensen die tegen mij zeggen dat ik een goede mod ben, en 5 minuten later, op het forum, een bericht plaatsen dat álle moderators k*t zijn en er niets van kunnen.
    Dát mensen, noem ik respectloos.

    Zo, dat lucht op.


    Bored.

    En ineens is iedereen het ermee eens :'). Wat een toeval.

    Vond je ook al? En in een ander topic gaan ze straks weer net zo hard door met ons uitschelden.


    Bored.

    (...)

    Dat heb je toch niet zomaar gelaten? (ik bedoel, zo'n idiote pb)
    Ik heb toch niet het gevoel dat dit steeds vaker gebeurt (ik trek ook niet echt ruzie aan denk ik (A) hoop ik)

    Nee, tuurlijk hebben we haar dat niet zomaar laten doen. De persoon is inmiddels hard aangepakt. Sindsdien hebben we niets meer van haar vernomen.


    Bored.

    (...)

    Dat heb je toch niet zomaar gelaten? (ik bedoel, zo'n idiote pb)
    Ik heb toch niet het gevoel dat dit steeds vaker gebeurt (ik trek ook niet echt ruzie aan denk ik (A) hoop ik)

    Die user heeft een flinke ban gekregen, ja : )


    I recycle my thoughts.

    (...)
    En die Pb kreeg ik dus toegestuurd omdat ik haar een waarschuwing gaf.
    Zo gaat het dus steeds vaker.

    Bij mij is het nooit anders geweest >< Ik ben sinds het begin van mijn mod-zijn al zo behandeld. Daarom zit ik er nu ook een beetje doorheen.


    Bored.

    (...)

    Het is gewoon zo.

    Ik kan er zo een paar users uit pikken die vast en zeker de moderators hebben uitgescholden en het er nu ineens enorm mee eens zijn.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ik kan er zo een paar users uit pikken die vast en zeker de moderators hebben uitgescholden en het er nu ineens enorm mee eens zijn.

    Ik denk dat we een hele lijst kunnen opstellen van mensen die hier nu reageren en ons in het verleden uitgescholden hebben.


    Bored.

    (...)
    Ik denk dat we een hele lijst kunnen opstellen van mensen die hier nu reageren en ons in het verleden uitgescholden hebben.

    Inderdaad.


    I recycle my thoughts.

    Weetje, laten we allemaal even ja knikken en daarna achter Máriko's rug om over der roddelen. ><
    Like, dat is toch hoe het er hier aan toe gaat? Die bende kleuters hier op Quizlet beginnen serieus irritant te worden. Ofwel zeg je eerlijk je eigen mening ofwel zwijg je. Dat achterbaks gedoe is een beetje onnodig, is het niet?
    Zeg niet dat je het met der eens bent, alleen maar om even te kontlikken. Daar heeft niemand behoefte aan.

    (...)
    Ik denk dat we een hele lijst kunnen opstellen van mensen die hier nu reageren en ons in het verleden uitgescholden hebben.


    Zit ik tussen die lijst? x]

    (...)

    Zit ik tussen die lijst? x]

    Ik zal eens een GB check doen.


    Bored.

    (...)

    Zit ik tussen die lijst? x]

    Dat doet er niet toe. Het gaat hier om dat sommige users gewoon enorm schijnheilig moderators uitschelden en dan in dit topic gewoon weer de moderator ophemelen. De meeste users gaan gewoon echt té ver met hun gedrag.


    I recycle my thoughts.

    Mee eens ^^


    when words fail, music speaks.

    (...)
    Dat doet er niet toe. Het gaat hier om dat sommige users gewoon enorm schijnheilig moderators uitschelden en dan in dit topic gewoon weer de moderator ophemelen. De meeste users gaan gewoon echt té ver met hun gedrag.

    idd. weet je nog dat topic van mij? dat topic over siham en charissa? dat was ook zoiets. daar waren mensen bij die waren vet schijnheilig besig!


    when words fail, music speaks.

    Like, Iedereen hier, niet iederen maar een heel erg groot deel, die moeten leren volwassen doen. Als ze iets willen zeggen dan zeg je het in die persoon zijn/haar gezicht maar als je roddelt dan vind ik dat vet lame. Dan zit je egt onder de grond.

    Het lykt me dat mods ook gewoon mensen zyn en als gewone user zou je óók niet willen dat mods gemeen gaan doen tegen je of je uitschelden. Dus users hebben het recht niet om jullie uit te schelden enz. (vindt ik).
    En trouwens. Stel je voor dat mods niet samenwerken als team. Dan zouden zý de hele tyd ruzie hebben >,<


    I can't keep myself and keep you too.