• sorry maar ik wil gewoon even zeggen dat het mij spijt dat ik zoveel ruzie maak. maar ik kan er niets aandoen dat meisje zoekt het echt. dus eigenlijk wil ik niet echt dat jullie mij als ruzie stoker zien. ik heb hier al twee topic's fzo opengedaan en dat meisje zette er altijd zo'n reactie's op van 'je bent laf' en 'je bent dom voor je leeftijd' fzo. en jah dan kan ik wel eens vies worden. dus sorry maar ik vind eigenlijk niet dat ik een ruziestoker ben. ookal krijg ik een waarschuwing en zij niet.


    Lost in your eyes.

    Wat was er dan precies aan de hand?


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat was er dan precies aan de hand?

    hmm. ik had zo'n topic gemaakt dat ik eigenlijk niet mocht maken. en ze zij zo van jah dat mag niet. en dan heb ik al mijn berichten verwijderd en dan begon ze zo te zeggen van je bent laf omdat je niet de risico loopt enz. maar ik zal je de link wel in een pb doorsturen dan kan je het wel lezen.


    Lost in your eyes.

    Ik kies hier geen partij, maar nu ga je er voor mij over. Dat 'meisje' zei haar mening en jij kon het niet verdragen. Zo ontstond er ruzie en zei ze die dingen. Wat jíj hebt gezegd, negeer je precies. En met dat tweede topic, zei ze alleen tegen een ANDER meisje dat ze niet wist dat zo'n topics verboden zouden zijn. Ze had het helemaal niet tegen jou en zei het ook heel vriendelijk. Natuurlijk antwoordde jij heel gepikeerd met dat ze op kon rotten. Zo, even opgeklaard.
    Slotje, dan maar?

    Ik kies hier geen partij, maar nu ga je er voor mij over. Dat 'meisje' zei haar mening en jij kon het niet verdragen. Zo ontstond er ruzie en zei ze die dingen. Wat jíj hebt gezegd, negeer je precies. En met dat tweede topic, zei ze alleen tegen een ANDER meisje dat ze niet wist dat zo'n topics verboden zouden zijn. Ze had het helemaal niet tegen jou en zei het ook heel vriendelijk. Natuurlijk antwoordde jij heel gepikeerd met dat ze op kon rotten. Zo, even opgeklaard.
    Slotje, dan maar?

    nee want ik zeg nu mijn mening van het verhaal. en ik zou graag hebben dat je dat respecteerd.


    Lost in your eyes.

    En jij maakt het zo alleen maar erger.
    Jullie zijn allebei niet slim bezig.
    [/slotje]


    Bored.