• Ja :'D ik heb dus vandaag m'n nieuwe extentions gehaald, but, vraagje, zijn ze té lang?
    Want ik twijfel. ^^
    Anders knip ik er een stuk af, we zonde maarja. o.o
    [/voor foto's zie fotoboek of ava]

    Yeah ik vind ze ook wel niet iets te lang, maar als je er vanaf gaat knippen gaan ze misschien 'te kort' zijn. En te lang is cool :')!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik vind ze niet te lang. Zo staan ze mooi. Miss eerst even dragen en daarna kan je er nog altijd een stuk afknippen.

    Vooral niet te snel overhaasten! Mijn haren waren opeens ook super kort geworden en toen kon ik het ook niet ff meer terugdraaien.


    Think before you act.

    heel mooi ^^ en niet te lang x')


    You're a star in heaven.

    Ik vind ze wel te lang. Staat een beetje overdreven. Als ze korter zouden zijn zou het iets echter staan denk ik.


    Mew <3

    De expert Renée zal er eens over praten :]

    :') Naja Tara jou staan ze super! Voor mij zouden ze te lang wezen maar jij kan het hebben. Ik zelf vind het je persoonlijk erg goed staan. Voor mijn part knip je er dus niks van af, Jonge dame (N)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ze zijn niet té lang maar ze zien er best nep uit omdat ze wel een beetje lang zijn. Oke ik ben vaag :')


    a figment of your imagination

    hm oke, thanks voor het advies enzo. =]
    Ik kijk maandag wel ff of ik er wat af ga knippen. Eerst overleggen met m'n gf :'D

    Tara, jij mag ze van mij niet afknippen want het is zo vet sexy :| *sorry Máriko :')*


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou er een stukej van af halen. Maar het zijn jouw extentions en jij moet ermee lopen. Dus doe wat je zelf denkt dat het beste is(:


    Music is the new sex

    hm oke, thanks voor het advies enzo. =]
    Ik kijk maandag wel ff of ik er wat af ga knippen. Eerst overleggen met m'n gf :'D

    Wat is btw: gf? [/dom]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Girlfriend :'D

    Owja had ik kunnen weten, tsjaa ik blijf nou eenmaal blond :'D. Goh maar weetje je mag ze van mij niet afknippen (N)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.