• Heey, mede quizletters,

    een goede vriend (A) van mij vind mij leuk, maar ik weet niet of ik hem leuk vind, want ik vind al iemand(N) leuk maar met A kan ik lachen maar met N niet, maar met N trek ik meer op, help me,, ik weet niet meer wat ik moet doen,,,

    XxX Saskia


    Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.

    Mijn ex vindt mij nog leuk -.-
    En soms begin ik het knap beu te vinden. I'm over him. Nu nog duidelijk laten merken maar ja, zie daar maar eens de moed voor bijeen te schrapen -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Lastige situatie... maar ik ben er ook niet beter op. We stalken elkaar al van eind vorig schooljaar en hebben nog steeds geen woord tegen elkaar gezegt. En je moet weten dat mijn zus hem kent, en dat hij amper 2 straten verder woont =='! Ik weet het, wij zijn zielig x]!
    But back to the point: gohh. Je hart volgen, huney :')!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ik zou met A gaan want daar kun je mee lachen zeg je en met N niet dan is de keus makkelijk;)(vind ik)

    Als ze je allebei leuk vinden, zeg dan tegen hun dat je tijd nodig hebt. Neem 2 of 3 dagen (ongeveer) de tijd om erover na te denken, en als je goed na hebt gedacht, dan kom je er zo wel achter wie je echt leuk vindt.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Verplaatsing naar Relatie. ;)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Mijn beste vriend vind of vond me leuk, en hij is ook wel een beetje leuk maar niet als vriend-vriend you know *hij zit aan de drugs en shit so..*
    Maar ik vind R dus leuk, en dat weet mijn beste vriend, en daarmee heb ik 'm gekwetst perongeluk .__.


    I don't need words to feel those lips.

    Als ze je allebei leuk vinden, zeg dan tegen hun dat je tijd nodig hebt. Neem 2 of 3 dagen (ongeveer) de tijd om erover na te denken, en als je goed na hebt gedacht, dan kom je er zo wel achter wie je echt leuk vindt.


    ben het er helemaal mee eens...en volg je hart he!!!
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    I heb al gekozen, ik ga nu met A,, het is heel leuk


    Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.