• ik ben het hier eigenlijk een beetje beu.
    sry maar ik weet niet of ik nog blijf.
    en ik wil nu niet zielig zijn ofz.
    want ik heb hier toch geen vrienden.
    maar ik ben het nog niet zeker.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)
    Char heeft op msn tegen me gezegt dat ze tot 17 januari gebant is.

    OMG zo erg!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)
    OMG zo erg!


    I now.
    En bij Siham juist hetzelfde.


    I need you like a heart needs a beat

    heeft er nog iemand een originele foto voor mijn schermafbeelding?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)

    I now.
    En bij Siham juist hetzelfde.

    fak. hoe onozel echt sry hoor maar zo raken ze wel een paar 'klanten' kwijt.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ^^ Nou kijk, als je met de rage mee wilt gaan; ga dan. maar het zou zonde zijn. Jij wilt alleen weg omdat iedereen weg gaat, denk ik. Het is een beetje zielig. Blijf gwoon jezelf en blijf!! :,D


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hello, hoezo is het origineel om te blijven? Hoeveel mensen blijven er wel niet? Dus dat is niet meer origineel maar weggaan helaas ook niet, want ook veel mensen gaan weg.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ^^ Nou kijk, als je met de rage mee wilt gaan; ga dan. maar het zou zonde zijn. Jij wilt alleen weg omdat iedereen weg gaat, denk ik. Het is een beetje zielig. Blijf gwoon jezelf en blijf!! :,D

    hmmm nee ik wist niet dat er al zoveel kinders weg waren ik vind het best wel beu. maar bij mij is het gewoon omdat ik hier al super lang niet op heb gezeten en omdat ik niemand ken.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)
    fak. hoe onozel echt sry hoor maar zo raken ze wel een paar 'klanten' kwijt.

    Dat zij geband is? Daar heeft ze het zelf naar gemaakt. Dat hele cluppie trouwens. Die bedreigingen die ik heb gelezen zijn misselijkmakend.
    Mijn mening.


    No growth of the heart is ever a waste