• Jah dat vraag ik me af,iedereen gaat hier weg.

    En t zijn dan nog m'n vrienden ook nog.
    de ene heeft een goede reden maar der zijn er veel die gwn iemand anders volgen.
    Daarnet is mijn Bf weggegaan. waar ik dn ook nog is ruzie mee heb. edit: geen ruzie meer ma ze wil ook ni meer terug komen.

    Ik bedoel maar,tis gwn helemaal niet pleznt om mensen die je graag hebt te zien vertrekken.

    Dit is niet hatend bedoeld ofzo,maar ik wou et gwn even kwijt.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind het erg jammer me Bf wil ook stoppen en ja Ivy :'(


    Ivy komt hopelijk terug.
    Ik denk dat zij zal terug komen wanneer Charissa niet meer gebant is.


    I need you like a heart needs a beat

    Het is vervelend maar je kan het geen rage noemen. Velen gaan weg met reden en ze hebben gelyk.


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Ruimt wel lekker op


    BAM!

    Het is vervelend maar je kan het geen rage noemen. Velen gaan weg met reden en ze hebben gelyk.


    Da zeg ik er tyoch ook bij da de meeste een geldige reden hebben.
    Ma ge hebt van die mensen die gwn vertrekken zonder reden ><


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Da zeg ik er tyoch ook bij da de meeste een geldige reden hebben.
    Ma ge hebt van die mensen die gwn vertrekken zonder reden ><

    Misschien wel maar wouden ze 't niet zeggen. En misschien doordat ze hun vrienden missen die er niet meer opzitten ofz. Er kunnen 1000en redenen zyn waarom mensen weggaan.. Ook al vertellen ze die niet.


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Sjah, ik snap ook niet zo goed waarom mensen weggaan... Maarja je kan het ze niet kwalijk nemen als ze Q beu zijn, of om een heel andere reden weggaan. Maar het is idd wel jammer van velen!
    Ik ga zo gauw niet weg hoor (A)

    @Evalovesbill: je vriendin zal wel reageren hoor. Nu, ik weet natuurlijk niet wat er gebeurd is, waarom jullie ruzie hebben, maar het raakt vast wel opgelost. Iedereen heeft wel eens ruzie, zelfs serieus. Je zal je zeker gaan missen, zoals jij haar mist.
    En misschien komt ze ook wel weer terug op Q x)
    Goodluck xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ze is ni meer kwaad,ma ze wil ook ni meer terug komen -_-'


    I need you like a heart needs a beat

    Ruimt wel lekker op

    Inderdaad, opgeruimd staat netjes. :Y)
    - niet slecht bedoelt -

    Das jammer...
    Maarja, niemand kan haar verplichten, toch? En je zal haar nog veel op msn enzo spreken?
    Wel jammer dat ze dan niet meer hier gaat zijn enzo. Mogen we weten waarom ze weggaat?
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Dat is niet leuk, niet dat ik hier veel mensen ken. Maar ik kan het begrijpen dat het niet zo leuk voor je is.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    idd, erg klote !


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    (...)

    Ivy komt hopelijk terug.
    Ik denk dat zij zal terug komen wanneer Charissa niet meer gebant is.

    Dat denk ik niet aangezien ze zei dat ze Q niet meer nodig had. En Nicol haar mis ik ook mijn Twin :'(


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je kan er helaas niks aan doen als mensen besluiten om weg te gaan.

    Hoeveel mensen zyn er nou eigenlyk weg die jullie kennen?(Ik bedoel vrienden he)

    By my alleen Rose(PersianQUEEN/MerelLoverx3) maar die heeft zichzelf niet verwydert.:S


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Ik wil Nicol terug!!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik wil Nicol terug!!
    Ikke ook :'(

    @SweetLovex3

    3. Rose,Nicol & Ivy.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.