• Oké, picture this;

    Je komt aan op een nieuwe school en je ontmoet leuke mensen, ziet leuke jongens en denkt "Aaah heaven"
    En dan valt alles in duigen omdat je tijdens de 2e week van school al wordt uitgescholden door kutkindjes die 2 jaar jonger zijn en denken dat ze alles zijn, en daarom maar gaan schelden.
    Zitten ze te melken dat je zogezegt 'emo' zou zijn, wat je dus niet bent. Blijkt dan ook dat die mooie jongen op scene's valt die van top tot teen fake zijn. Ja kijk, als je scene bent is dat leuk, ben je het niet, dan sta je daar wel lekker hé?! Oké, soit, om verder te gaan...
    Ik ben dus niet van plan om helemaal van stijl te veranderen gewoon omdat die kutkiendjes van op school iets hebben tegen mijn stijl...Maargoed, blijkt dus dat die zogezegde vrienden van je allemaal onder één hoedje spelen en alles wat je zegt gaan doorspelen naar die kleine brugklassertjes die het zo leuk vinden om mij uit te schelden. (btw 'k heb niets tegen brugklassers :]) Kijk, ik heb niets tegen hun, ik heb hen ook niets gedaan, 'k heb zelfs nog nooit iets tegen hun gezegt en toch doen ze dat! Nou fijne start van het schooljaar!
    Nu voel ik me helemaal slecht in m'n vel omdat ik nu onzeker ben over mijn stijl.. Fijn hoor :[

    Tja kijk, dat was dus probleem 1, nu over naar probleem 2. Dat is niet zo'n groot probleem maar 't sluit wel aan bij het andere. 't Heeft te maken met m'n haar :].
    Zoals je misschien wel weet heb ik een ongelofelijke pesthekel aan mijn haar. De reden? Simpel: 'k Vind het kort. Megan kennende heeft ze natuurlijk weer geen geduld om haar haar te laten groeien en nu heeft ze de onvoorstelbaar idiote vraag of er geen snellere manier van je haar laten groeien is...Kom niet af met extensions want ik wil wel m'n echte haar...:]
    Er is (voor mij althans) niets aan om met fake-haar rond te lopen... Dus dat is niet aan mij besteed.
    Help?


    Moof

    1.
    niet laten zitten door kutgepest, ik word ook gepest, door alle klassen hoger dan mij, ze denken mij klein te maken..no-way!, meis, wees trots op je:D ze durven zelf gewoon niet die stijl aan te nemen ofzo:D

    2. no idea. misschien moet je t is aan een kapper ofzo vragen..?


    your eyes are like stars in the night.

    Mij peste ze ook...
    tsjaa...als ik door de gangen loop dan roepe ze dingen en ze denken echt da ze mij daarmee kunne raken
    ik negeer ze gewoon en soms zeg ik er iets tegen terug, maar dat is dan ook maar 1 ding en daarna ga ik gewoon door met negeren...
    Ik trek me der niet echt iets van aan..
    Ik denk zo 'als zij mijn kleren niet mooi vinden, dan is dat hun probleem want zij zullen toch wel de degenen zijn die er de hele dag op zullen moeten kijken!'
    Tsjaa...prbeer her gewoon van je af te zetten


    Live for something or die for nothing

    Laat die stoomme Kutkinders gwn maar doen , negeeer ze , en cker niet laten blijken dat het je iets doet , x3.

    Gwn je eigen style blijven en er zijn heus wl ng andre jonges , Niet ??^^


    A. ikmisje.

    Les 1: Heb schijt. Het is onnodig om die bruggertjes jouw leven te laten lijden (alsof ze er zelf geen hebben). Je wil niet weten hoe ik allemaal genoemd ben, ik hielp mezelf erdoor door er gewoon dikke vette harde schijt aan te hebben. Dat gaat niet 1, 2, 3; dat gaat geleidelijk aan. Bij mij duurde het een paar jaar.
    2: Tja, er rest geen andere keuze om het te laten groeien. Er zijn spullen waardoor je haar sneller schijnt te groeien, maar naar dat soort dingen zou ik extra kritisch kijken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Echt, trek je niets aan van die rotkinders. Like, blijf gewoon jezelf! Mss kun je 1X je heel kwaad maken op hun (dat ze bang zijn fzo)? Dat heeft bij mij wel geholpen :Y)
    Of probeer het te negeren. Zoek die kinders niet op en probeer ook niet die 'vrienden' te gaan staan. Als ze toch alles doorvertellen kun je het geen vrienden noemen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Rotkinders van tegenwoordig ook. kZou er echt schijt aan hebben. Ze zijn waarschijnlijk gewoon jaloers. Nja, en als ze echt niet stoppen, lekker laagbijdegrondse rotopmerkingen gaan maken. Mensen die mij ziektes in combinaties met een bepaalde subcultuur die ik niet aanhang naar mijn kop smijten belaag ik ook met plezier met een stroom van beledigingen over hoe klein ze wel niet zijn, en dat ze met zulk gedrag ook zeker terug mogen gaan naar de kleuterschool. :']
    Of gewoon. 'Ok. Doei.' het liefst zo droog mogelijk :'] De uitwerking op mensen daarop is echt geweldig _O_
    & Yeah, je haar, ik denk toch maar geduld hoor :]?


    Mew <3

    Op probleem 1.: ik heb dat 6 jaar lang moeten doorstaan, maar op een gegeven moment merk je gewoon dat je zoveel sterker in je schoenen staat, omdat jij tenminste altijd standvastig was en bleef staan voor wat je was. Je moet je geen reet aantrekken van wat die mensen zeggen. Hoe moeilijk dat soms ook is. Onthou hun gezichten en kijk ze steeds als je ziet dat ze helemaal alleen zijn superarrogant aan. Dat maakt ze bang. Als je dat vaker doet word het intimiderend en laten ze je met rust of gaan ze je negeren, conclusie: je bent van ze af. Maar je moet dat nooit doen als er iemand in hun buurt is, dan gaan ze daar meteen over lullen van: "moet je nou kijken, de bovenlip van onze emo stinkt."
    Over die jongen gesproken... Je kunt iemand niet dwingen verliefd op je te worden. Het maakt niet uit hoe je eruitziet om indruk op hem te maken. Hij hoort op je innerlijk te vallen. Als dat niet zo is, is dat 1. pech voor hém 2. zal het ook niet lang duren als het om het uiterlijk gaat en 3. the world is full of surprises! er zijn nog miljarden jongens over! Niet allemaal even knap, maar keuze zat tenminste.

    probleem 2: Je haar laten groeien, gaat gewoon niet in één dag. Wat wel helpt om het zo snel mogelijk te laten groeien is het goed verzorgen. Cremespoeling gebruiken, haarmaskertjes en niet te vaak stylen en föhnen. En als je het nu in een leuk, korter model laat knippen, blijft het meestal leuk totdat het wél de geschikte lengte heeft bereikt.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Mij hebben ze ook al eens willen pesten, niet dat dat echt lukt, want ik heb meer zo iets van, 'Probeer je nu je zelfbeeld op te krikken door iemand als ik uit te schelden' (Tja Ego xD)