• Hei. ohkay. my story.
    Ik vertelde maandag bij mijn training over iets wat op school gebeurde. Er was een jongentje, die tacklede een meisje, die over een bankje, fawking hard op der bek ging. En toen begon ze te janken. Maar ik kwam niet bij van het lachen. Dus, zon meisje uit mijn team zij. Dat is niet grappig! Dat is zielig, dat is leedvermaakt. Mijn conclusie. Ik vind leedvermaakt echt TE GRAPPIG x'D Ik lig echt dubbel als iemand heel hard op zn bek gaat, zelfs al is het een vriendin. x'D. No offence to them though. maar, hebben jullie dat ook?!


    The economy is suffering, let it DIE!

    Euhmm..Jahh xd


    We'll never be as young as we are tonight

    Jaa, ik lach eerst iemand keihard uit en dan vraag ik pas of alles goed is en of ik kan helpen x'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het is echt vreemd maar soms wanneer mensen van die geniale vallen maken lig ik ook dubbel. Het is gewoon een reactie die je op het eerste ogenblik niet kunt onderdrukken. Daarna grijp ik mijn verstand bij elkaar en zeg: kappen, dit is niet geinig tegen mezelf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaa, ik lach eerst iemand keihard uit en dan vraag ik pas of alles goed is en of ik kan helpen x'D

    Ohkay x'D Ja. ik help ze offcourse uiteindelijk wel heur. x'D Nadat ik uit ben gelachen... ^^


    The economy is suffering, let it DIE!

    Uhu.

    Het is echt vreemd maar soms wanneer mensen van die geniale vallen maken lig ik ook dubbel. Het is gewoon een reactie die je op het eerste ogenblik niet kunt onderdrukken. Daarna grijp ik mijn verstand bij elkaar en zeg: kappen, dit is niet geinig tegen mezelf.

    oh. dats wel goed van jezelf. alleen heb ik die laatste eigenschap niet x'D Trouwens. als k zelf hard op me bek ga moet ik ook altijd lachen.. x'D ook als k vet veel pijn heb.. slechte eigenschap eigenlijk x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Als het om een onbekende gaat lach ik meestal. En als 1 van mijn vriendinnen valt, en zelf ook lacht lach ik door, maar niet als ze pijn heeft ofzo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jaa, ik lach eerst iemand keihard uit en dan vraag ik pas of alles goed is en of ik kan helpen x'D

    Doe ik ook altijd.'

    Geef mij een film waar iemand op een vet onnozele manier valt/zich pijn doet, en ik kom een uur niet meer bij. (':


    One man's fun is another's hell.

    hmm nee, als iemand heel dom valt okee, een grijns, maar als diegene zich heel erg bezeert heeft, vind ik het heel erg :S heb echt medeleiden dan.

    Want ik denk altijd bij mezelf hoe zou ik dat vinden als mij dat zou overkomen... en zo kan ik dat nog een beetje onderdrukken, het lachen dan O.o


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Bij mij dikwijls ja :P Maar soms ist eerst schrikken en dan pas lachen... Ik heb dat zo es meegemaakt met twee vriendinnen :P (jaja hier komt een verhaaltje). Wij fietsen met drie samen naar school. We moeten zo'n zijstraat voorbij die zo uit een bocht komt, dus je ziet nooit wie/wat daar uitkomt. Maar; het fietspad loopt door, dus wij hebben voorrang :P In elk geval, zo'n mens dat niet keek, vliegt daar die bocht uit en blijft staan OP het fietspad. Nu is dat daar vlak na een brug, dus hebben wij daar superveel snelheid. Dus mijn twee vriendinnen rammen die auto in volle vaart. Ik zo manoevreren xD dus ik ging d'r vlak naast. Ik was mij doodgeschrokken dus loop zo naar mijn vriendinnen, die een was aan het huilen maar niemand had iets serieus. Maargoed, allemaal gedoe, mensen die het zagen gebeuren hebben hun namen opgeschreven en die ene - de schuldige :P - natuurlijk ook en zich duizend keer excuseren. Mijn twee vriendinnen hun fietsen per total xD Dus wij gewoon een uur te laat op school (moesten we ook nog eens om een zak ijs voor één van m'n vriendinnen). Wij stuiken daar binnen in de les, iedereen wil weten wat er gebeurd is en wij beginnen te vertellen, en dán schieten wij daar in de lach. Wij zijn echt niet meer bijgekomen, de rest van de dag, zó idioot hoe dat gebeurde xD
    Dus, ik schiet niet altijd meteen in de lach xD Maar meestal wel hoor.
    Sorry voor het lange verhaal xP
    En ja, lach ons gerust uit xP
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    als het echt te hard is lach ik niet, maar zoals ik altijd zeg: droge humor is de beste humor, op leedvermaak na!


    BAM!

    Bill heeft trouwens ook dat soort humor, heeft ie ooit gezegd (:


    One man's fun is another's hell.

    Bill heeft trouwens ook dat soort humor, heeft ie ooit gezegd (:

    oeh oeh. vette sex x'D
    Nea. maar k weet niet. ik vind dat ZO grappig x'D echt.. raar.. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Waarom heb ik dat gemist? D;
    Dat kan soms echt zó grappig zijn. :'D


    blame the bully.