• Hij is doodgeschoten, en toen dacht ik ineens na, het zou me niets verbazen als Bill dood zou worden geschoten, eigenlijk helemaal niet,. misschien hard gezegd maar oke,. het zou me niets verbazen, als hijz o aan zijn eind komt, owo en Obama ook trouwens,. ja miss allemaal negatief, maar geef toe, al die haters,..
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik ben al mijn friends kwijt door die bans,. wat denk jij hoe ik ermee heb gezeten, hoe mensen me het doodleuk vertelden dat ze geband waren, ik kon ze wel vermoorden,. ach Q is helemaal neits meer de laatste tijd, daar heeft lindsey wel gleijk in,


    Sorry, maar als je het de laatste tijd niks mkeer vindt, waarom zit je er dan nog op? :x


    -

    (...)

    Sorry, maar als je het de laatste tijd niks mkeer vindt, waarom zit je er dan nog op? :x

    Eigenlijk hoor je dat neit te vragen, je weet niet wat Quizlet voor me is... want ik zou je eeen ding zeggen dat quizlet belangrijk voor me is,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Whatever. |:
    Als het om privé redenen gaat, oké, dan snap ik je, heb zelf ook problemen, hier. Sorry dan. :'$


    -

    Nu je het zo zegt, kan ik je wel eens gelijk geven. x}

    Whatever. |:
    Als het om privé redenen gaat, oké, dan snap ik je, heb zelf ook problemen, hier. Sorry dan. :'$


    Hey lieverd als er iets,ik ben er voor je hé.<3


    I need you like a heart needs a beat

    @ Eva.

    Thanks, honey. :3


    -

    (...)
    Ik ben al mijn friends kwijt door die bans,. wat denk jij hoe ik ermee heb gezeten, hoe mensen me het doodleuk vertelden dat ze geband waren, ik kon ze wel vermoorden,. ach Q is helemaal neits meer de laatste tijd, daar heeft lindsey wel gleijk in,

    Uhu.
    -Gaat tellen hoeveel friends ze al kwyt is.-
    AARRRGHHH!
    Ik mis Lindsey en Siham het meest want hun heb ik op Msn niet >,<
    Char. en Joycie gelukkig wel.

    IVY ALS JE OOIT EEN BAN KRYGT DAN.. DAN KOM IK JE PERSOONLYK OPZOEKEN EN VERMOORDEN.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Uhu.
    -Gaat tellen hoeveel friends ze al kwyt is.-
    AARRRGHHH!
    Ik mis Lindsey en Siham het meest want hun heb ik op Msn niet >,<
    Char. en Joycie gelukkig wel.

    IVY ALS JE OOIT EEN BAN KRYGT DAN.. DAN KOM IK JE PERSOONLYK OPZOEKEN EN VERMOORDEN.

    Weetje hoe moeilijk!!!
    I mean, ik moet er allang een hebben geef zelf toee.!![/ik hoef niet perce een ofzo]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Weetje hoe moeilijk!!!
    I mean, ik moet er allang een hebben geef zelf toee.!![/ik hoef niet perce een ofzo]

    Dáárom ga je vanaf vandaag ff goed oppassen :D
    Want ik wil niet nog een dierbare friend kwyt!
    Want als ik jou kwyt raak ben ik zelf ook weg van Q.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Dáárom ga je vanaf vandaag ff goed oppassen :D
    Want ik wil niet nog een dierbare friend kwyt!
    Want als ik jou kwyt raak ben ik zelf ook weg van Q.

    Dat doe ik like al heel lang, nouja ik denk dat ik ook wegga hier, en weer terugkom als Charissa weer online kan ofzo,.. het is hier zo saai, en een hel voor mij, ik haat het hier gewoon een klein beetje.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Dat doe ik like al heel lang, nouja ik denk dat ik ook wegga hier, en weer terugkom als Charissa weer online kan ofzo,.. het is hier zo saai, en een hel voor mij, ik haat het hier gewoon een klein beetje.

    Ik heb zelf al een tydje het gevoel dat ik hier niet meer thuis hoor. Zonder friends is het hier gewoon niet leuk voor my. En nu al die friends steeds een ban krygen of zichzelf verwyderen kan ik óók net zo goed weggaan.. Je hebt wel gelyk hoor Ivy. Pas als Joyce, Siham en Charissa er weer op mogen dan kom ik terug.. :S


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ik heb zelf al een tydje het gevoel dat ik hier niet meer thuis hoor. Zonder friends is het hier gewoon niet leuk voor my. En nu al die friends steeds een ban krygen of zichzelf verwyderen kan ik óók net zo goed weggaan.. Je hebt wel gelyk hoor Ivy. Pas als Joyce, Siham en Charissa er weer op mogen dan kom ik terug.. :S

    Schat Joyce zou niet meer terug komen


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Schat Joyce zou niet meer terug komen

    :O Hoezo dan?

    Nou als Siham en Charissa dan eindelyk terug komen. En als je me nou gaat vertellen dat Char of Siham ook niet meer terug komt dan peer ik 'm meteen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nouja het zit zo, dat ik dat hier niet ga zeggen, dat komt niet goed, mag ik je msn lieverd?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja hoor.
    Rose_TokioHotel@hotmail.com

    Cliché msn maargoed xD
    Maar ik moet nu weggaan honey.
    Stuur maar e-mail of offline bericht ofzeuw.

    Luveyou.

    Nogmaal:
    Kryg je een ban, dan kryg je een moord bezoek van my!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3