• Hij is doodgeschoten, en toen dacht ik ineens na, het zou me niets verbazen als Bill dood zou worden geschoten, eigenlijk helemaal niet,. misschien hard gezegd maar oke,. het zou me niets verbazen, als hijz o aan zijn eind komt, owo en Obama ook trouwens,. ja miss allemaal negatief, maar geef toe, al die haters,..
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Je moet niet zo denken, ploep ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ivy je hebt gelijk! Daar denk ik ook wel eens over maar ik denk er gewoon liever niet over...


    The perfect man is gay...

    Je moet niet zo denken, ploep ><

    Geef eerlijk toe, .^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    IVVYYYYYYY<3
    Damn wat mis ik je!
    En nu wel het meest :(


    -Hugt beeldscherm-

    Je hebt wel gelyk xD WANT IK GA BILL NEERSCHIETEN!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    IVVYYYYYYY<3
    Damn wat mis ik je!
    En nu wel het meest :(


    -Hugt beeldscherm-

    Je hebt wel gelyk xD WANT IK GA BILL NEERSCHIETEN!

    Rose lieverd, is er iets?!!

    -geeft kus op beeldscherm-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Rose lieverd, is er iets?!!

    -geeft kus op beeldscherm-

    Ik concentratie stoornis heb >,<
    Ik kan me dus niet lang op 1 ding concentreren. En om myn depri heid nog groter te maken.

    Lindsey heeft zichzelf verwydert op Q.
    Ik kreeg een berichtje van haar in myn GB (Een hartverscheurend GB'tje) en tegen de tyd dat ik het las had ze zichzelf al verwydert >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Geef eerlijk toe, .^^

    Ja, oké het zou kunnen gebeuren. Maar ik denk er liever niet aan..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Ik concentratie stoornis heb >,<
    Ik kan me dus niet lang op 1 ding concentreren. En om myn depri heid nog groter te maken.

    Lindsey heeft zichzelf verwydert op Q.
    Ik kreeg een berichtje van haar in myn GB (Een hartverscheurend GB'tje) en tegen de tyd dat ik het las had ze zichzelf al verwydert >,<

    Fack, mag ik eens lezen dan?!... Schat, ik ben er voor je hoor!!<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Die haters hebben het lef niet. ^^

    Bby,

    Weetje ik kreeg bijna tranen in mijn ogen van jou lieve berichtje, zeker omdat ik je juist iets belangrijks wou vertellen.Ik ga me namelijk verwijderen van Q. een tijdje geleden heb ik dat ook even gedaan maar nu meen ik het echt.Ik vindt Q. niet echt meer leuk.De quizen zijn nog altijd super maar er zijn mensen die alleen maar denken aan zichzelf.Ik vindt dat er echt veel kinderachtige mensen op Q. zitten die geen respect hebben voor andere en die soms hun mening maar beter niet zeggen.Mij hebben ze nog niet gekwest maar andere wel, ook ziet iedereen altijd maar te zagen over ToHo.Quizlet is echt totaal verandert sinds dat er mensen weg zijn gegaan en bepaalde bijgekomen.Maar weet dat ik van jou hou en dat altijd zal blijven doen!

    xLindsey.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Die haters hebben het lef niet. ^^

    Eigenlijk denk ik van wel,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bby,

    Weetje ik kreeg bijna tranen in mijn ogen van jou lieve berichtje, zeker omdat ik je juist iets belangrijks wou vertellen.Ik ga me namelijk verwijderen van Q. een tijdje geleden heb ik dat ook even gedaan maar nu meen ik het echt.Ik vindt Q. niet echt meer leuk.De quizen zijn nog altijd super maar er zijn mensen die alleen maar denken aan zichzelf.Ik vindt dat er echt veel kinderachtige mensen op Q. zitten die geen respect hebben voor andere en die soms hun mening maar beter niet zeggen.Mij hebben ze nog niet gekwest maar andere wel, ook ziet iedereen altijd maar te zagen over ToHo.Quizlet is echt totaal verandert sinds dat er mensen weg zijn gegaan en bepaalde bijgekomen.Maar weet dat ik van jou hou en dat altijd zal blijven doen!

    xLindsey.


    Ze heeft wel gelijk, Quizlet word voor mij langzamerhand ook een hel, maar niet door de mensen, want daar kan ik wel tegen, maar door de quizzen zelf,.. en dan komt er nog iets bij maar ach,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Die haters hebben inderdaad het lef niet, maar die hypere fans wel.


    -

    (...)

    Ze heeft wel gelijk, Quizlet word voor mij langzamerhand ook een hel, maar niet door de mensen, want daar kan ik wel tegen, maar door de quizzen zelf,.. en dan komt er nog iets bij maar ach,..

    But nu ben ik 1 van my Best Friends hier kwyt :S.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    But nu ben ik 1 van my Best Friends hier kwyt :S.

    Ik ben al mijn friends kwijt door die bans,. wat denk jij hoe ik ermee heb gezeten, hoe mensen me het doodleuk vertelden dat ze geband waren, ik kon ze wel vermoorden,. ach Q is helemaal neits meer de laatste tijd, daar heeft lindsey wel gleijk in,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.