• Hai mede-users. (':

    Ik heb een vraagje voor jullie: Overkomt jullie al eens iets heel erg raars? Iets paranormaals bijvoorbeeld, of dat je het gevoel hebt dat je achtervolgd wordt, dat je stemmen hoort, geesten ziet, of dergelijke. Of bijvoorbeeld dat er jullie al eens iets heel erg stoms of genants is overkomen x).

    Ik zal maar beginnen:
    Deze maandag ben ik gaan shoppen met mijn mama (We hadden toen vrij) en toen we terug naar huis gingen wou ik cola gaan kopen dus ben ik naar de GB snel effe gegaan en mijn mama kon ni mee naar binnen omdat die stond te roken.
    Maar dus; Ik kom naar buiten, maar er waren er nogal veel mensen dus ik werd een beetje geplet.. Ineens voel ik zo een hand op mijn kont O.O'
    Weetje wel hoe stom? x) Ik draai me zo snel om, geef die vent die achter mij stond een bitchklap, iedereen in schock en ik hol snel naar mijn mama. x)

    Later die avond moest ik nog iets gaan halen een paar straten verder. Ik sta voor de zebrapad te wachten, komt er ineens een vent naast mij staan.
    Ik loop dan zo verder en ga een krantenwinkeltje binnen voor de Joepie. Ik kom dus buiten; ga weer voor een zebrapad staan omdat het rood was, zie ik die vent aan de overkant staan O.O
    Oke; freaky; ik loop hem gewoon straal voorbij, maar als ik bijna in het midden vn die straat ben zie ik die daar komen. Ik ben een beetje paranoide, dus ik begin me allemaal scenarios voor te stellen waar ik ontvoerd wordt enzovoort. Ik begin sneller te lopen en harder te ademen. Wat ook niet lukt, want ik ben een astmaa-patient x). Noujaa. Voor mij liepen er zo allemaal vrouwetjes dus ben ik de hele tijd achter hun gelopen. En toen was die vent er niet meer.

    Ik haat het dat ik altijd zo bang ben & altijd denk dat ik achtervolgd wordt, maar wat wil je dan? Dit is geen onbewoond einland, alleen en veilig bent. Nee. Dit is een leefomgeving die vol zit met criminelen, ontvoerders, verkrachters, en dergelijke..
    Ik kan er nu niet meteen ergens opkomen wat mij nog allemaal overkomen is; dus ik laat het even bij deze. (:
    Jullie beurt nu ^^
    Ik ben benieuwd! :D


    Where there is a sea there are pirates...

    Bedoel je nou dat het allemaal geesten waren ofsoó ? :]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Bedoel je nou dat het allemaal geesten waren ofsoó ? :]


    Maarneeee; da's gewoon een voorbeeld van iets raars/genants dat mij is overkomen.
    Het mag over vanalles gaan, zolang het maar raar, erg, genant, grappig, iets paranormaals.
    Waar heb ik die lange uitleg voor gedaan? -.-'


    Where there is a sea there are pirates...

    Da van die bitchklap is grappig xDxD


    I need you like a heart needs a beat

    Da van die bitchklap is grappig xDxD


    Heh x).
    Maar eej; die komt daar ni zo maar mee weg hoor. ;o
    Niemand mag aan mijn kont kome, als ik het zelf niet wil, en in dit geval, wilde ik het niet echt x).


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik stond eens in een café wat te drinken met vrienden. Voel ik owk opeens een hand op me kont. Draai ik me op en geef de eerste de beste jongen die vlak achter me staat een bitchslap enja, moest ik opeens horen dat het hij niet was. Maar iemand die ik ken. Schaamde ik me plots heel erg dat ik die jongen geslagen had >< En ik was echt bloedrood en die jongen is na mu bitchslap vertrokken. ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik stond eens in een café wat te drinken met vrienden. Voel ik owk opeens een hand op me kont. Draai ik me op en geef de eerste de beste jongen die vlak achter me staat een bitchslap enja, moest ik opeens horen dat het hij niet was. Maar iemand die ik ken. Schaamde ik me plots heel erg dat ik die jongen geslagen had >< En ik was echt bloedrood en die jongen is na mu bitchslap vertrokken. ><


    Was het een mooie jongen?
    Dan heb je wel een probleem x).
    thehe; pardon :X


    Where there is a sea there are pirates...

    (...)

    Was het een mooie jongen?
    Dan heb je wel een probleem x).
    thehe; pardon :X

    Bwa hij viel wel mee ><
    Maar die die het echt gedaan had wel! (A)
    And i like him, --" Dusj, vond ik het niet zow erg, was wel bloedrood en hééél erg beschaamd ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Bwa hij viel wel mee ><
    Maar die die het echt gedaan had wel! (A)
    And i like him, --" Dusj, vond ik het niet zow erg, was wel bloedrood en hééél erg beschaamd ><

    Thaha x); Ik zou keierg me mijzelf gelache hebbe x). :X


    Where there is a sea there are pirates...

    Ok, nu ben ik bang xD
    ik heb zo'n dingen ook wel vaak gehad,like;

    Ik zat een keer op een maandag (toen hadden we vrij van school) alleen thuis op mijn kamer,op de computer. Mijn oma was naar de winkel en ik had niemand verwacht. Opeens hoorde ik beneden uit het niets; "Shayenne,ik ben thuis!" Wat ik raar vond,want ik hoorde de gebruikelijke slag van de autodeur die dicht gaat niet. Ik laat het maar gewoon rusten en ga verder met wat ik bezig was. Ongv een uur later, hoorde ik die keer wél de deur dichtslaan, en op net dezelfde toon en manier de; "Shayenne,ik ben thuis!" een paar seconden later. en really,ik hoorde die eerste keer hem écht,niet dat het mijn verbeelding was,want ik hoorde de gangdeur opengaan.

    Ja, sure. Wie niet eigenlijk? Dat paranormale, genante en stomme, alles heb ik meegemaakt. Gewoon een kwestie van mezelf eroverheen zetten. Op naar de volgende genante gebeurtenis!


    History is not hatred.

    Nou ik heb dus echt heel vaak dat ik iemand me naam hoor roepen. Loop ik zo over het schoolplein hoor ik opeens'Raquel!' nou dan kijk ik om en dan staat er zo iemand naar me te zwaaien en dan loop ik daarheen en dan verdwijnd die persoon ook opeens.En dat verbeeld ik me neit! Want ik liep een x met een goeie vriend dus over het schoolplein,hoor ik weer iemand Raquel roepen en die vriend van mij ook want die draaide zich ook om. Maar ik ben de enige die dan die persoon zieet.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ja, we waren eens aan het winkelen en toen we de Only binnenliepen kwam er zo'n meisje op me af dat alsmaar om me heen zat te draaien en me allerlei kleding aan wou smeren. Ze volgde me zelfs naar het kleedhokje en zei toen ik klaar was: 'Het staat je echt mooi, je hoeft je nergens voor te schamen.' Jezus, wat was ik nijdig. Mijn 'zout nu aub op' blik leek maar niet over te komen >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Ooh, ik schaam me niet zo snel ^^. Ik zit gewoon in de klas te swingen op muziek die ik op heb, maar ik heb ook altijd het gevoel dat iemand me met een mes in m'n rug wil steken als ik alleen thuis ben, en dat is echt k*t, geloof me :P

    Nou ik heb dus echt heel vaak dat ik iemand me naam hoor roepen. Loop ik zo over het schoolplein hoor ik opeens'Raquel!' nou dan kijk ik om en dan staat er zo iemand naar me te zwaaien en dan loop ik daarheen en dan verdwijnd die persoon ook opeens.En dat verbeeld ik me neit! Want ik liep een x met een goeie vriend dus over het schoolplein,hoor ik weer iemand Raquel roepen en die vriend van mij ook want die draaide zich ook om. Maar ik ben de enige die dan die persoon zieet.


    Heb ik juist ook ><
    En ook bij het speelpleintje, ik en mijn 2 beste vriendinnen gaan er naar toe en al de schommels bewegen en er lagen toen allemaal bloed plassen rond oO


    I found myself in Wonderland.

    Ja ik ook wat raars :P ik kopiër het ff van me blog want heb geen zin om het over te typen:

    Of als ze vragen of ik aan hekserij doe. Ik? hard ja zeggen en zeggen dat als ze nu niet rennen ik een slak van ze maak .
    Een x gebeurde mij iets heel moois. Ik zit in de bovenbouw maar een heel aantal vrienden van mij zitten nog in de onderbouw. Ik was vroeg uit en ging in de pauze bij de onderbouw. Daar kwamen de irritante kutkoters (oftewel klasgenoten van vrienden) om te vragen of ik Goth(ic) ben nou ja dan krijg je ongeveer het riedeltje hierboven, maar op de helf van mijn gesprek komt er een wesp aan vliegen en al die koters beginnen te krijsen en stappen naar achter. Ik sta daar zo rustig en open mijn handen (jeweet wel als je met je handen een boek moet nadoen? zo dus) en probeer naar die wesp te lopen. Komt dat beestje gewoon op mijn handen zitten. Iedereen opeens stil. En ik een beetje die koters uitdagen. "ben je bang voor een wespje""hij doet niks hoor, behalve als ik hyet vraag" nou gillen dat ze deden . En ik zeggen dat dat beestje weg moet vliegen gaatie ook weg. Geloof het of niet het gebeurde echt. Zoiets is me nog nooit eerder overkomen .

    Het enige wat ik hiermee wil zeggen is dat ik me verveel en zit had om iets te schrijven. En voor de minder slimme onder ons, nee ik heb geen contact met het dierenrijk of wantdanook dit was gewoon stom toeval. Maar wel Cool toeval

    -xxx-


    You can never wear to much black