• elke keer als ik een idee heb van iets moeten mijn vriendinnen me weer nadoen ¬¬
    ik noem even wat:
    1. ik had een serie waar je op een bruiloft zong enzo th ontmoete... paar weken later heeft mijn vriendin opeens ook een serie over ene bruiloft waar je th ontmoet o.O(serie van mij is verwijderd)
    2. ik heb nu een serie(angel by mys side) die gaat over magie en engelen en opeens 2 weken later heeft mijn vriendin ook over een engel en nu heeft een andere vriendin ook opeens een idee over magie.

    ok met gewoon zo..
    ik had een poster van th gekocht... hebben 2 vriendinnen opeens precies de zelfde poster ¬¬

    wordt er gwn ziek vn...
    ik noem geen namen .....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat is ienderdaat heel Kut.
    Mijn vriendin doet dat dus ook met kleding..
    Je moet ze gewoon efen duidelijk amken, dat ze er mee moeten kappen..
    En niet je verhaalen aan hun laaten lezen,


    Dunno ><

    En niet je verhaalen aan hun laaten lezen,

    ik zet ze op quizlet ¬¬


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    en ik zeg dat tegen hun maar ze snappen me niet ¬¬


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    ik zet ze op quizlet ¬¬

    sorry hoor ik probeer je aleen maar te helpen. hoe moet ik dat nu weten, ik ben niet heldersient ofzo ><


    Dunno ><

    Gewoon eerlijk tegen hun zeggen dat je het irritant vind dat ze je na doen


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Misschien kan je het ook als een compliment zien ? ... Weet 'k veel ^^


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    sorry hoor ik probeer je aleen maar te helpen. hoe moet ik dat nu weten, ik ben niet heldersient ofzo ><

    was niet verveeld bedoeld bn gwn depri en bij elke zin zet ik onderhad deze : ¬¬ erachter...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    was niet verveeld bedoeld bn gwn depri en bij elke zin zet ik onderhad deze : ¬¬ erachter...

    Ben je nu depri omdat je vriendin je na aapt? >_<
    Gosh. Dan ben ik al 3 jaar depri.


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Ben je nu depri omdat je vriendin je na aapt? >_<
    Gosh. Dan ben ik al 3 jaar depri.

    nee, er is meer...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    nee, er is meer...

    Ohw sorry
    Wist ik niet (:


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Ohw sorry
    Wist ik niet (:

    geeft niet...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.