Jhaa sorry, die dombo moest gewoon ff x]
Nou, hier kom je dus te weten wat'k lekker kuttig vind
Nou, al de bands die ik goed vind stoppen of zijn weg! Kijk naar TH, die zitten in Amerika en dan Zornik die stoppen voor een jaar/anderhalf jaar tot misschien 2 volle jaren!
Da's dus kut x]
xoxo'
-
9 dec 2008 - 19:249 dec 2008 - 19:56
(...)
JEAHH ö
De 3x dat ik ze live zag, gooooodddd echt feesje! Dikke sfeer is er op hun optredens!
But, hoe kom je aan Zork/Berknov? x')
Zork is van Star Wars [/Afkorrting Zornik ofsoo] en Zornik heette vroeger Zornik Breknov ofsoiets9 dec 2008 - 19:57(...)
Zork is van Star Wars [/Afkorrting Zornik ofsoo] en Zornik heette vroeger Zornik Breknov ofsoiets
Gha :') Vetnice ^^ Wist 'k nog niet ^^One man's fun is another's hell.
9 dec 2008 - 19:59(...)
Gha :') Vetnice ^^ Wist 'k nog niet ^^
Dan weet je het nu 8D Annelies heeft idee x] Wij gaan samen op Q. een ZornikClubje stichten x'D Nee grapje fosho .9 dec 2008 - 20:01(...)
Dan weet je het nu 8D Annelies heeft idee x] Wij gaan samen op Q. een ZornikClubje stichten x'D Nee grapje fosho .
Moeha, dàt gaat veel volk trekken x')
+ Ohjee, seffes gaan ze nog zeggen dat we geen respect hebben voor anderenOne man's fun is another's hell.
9 dec 2008 - 20:05(...)
Moeha, dàt gaat veel volk trekken x')
+ Ohjee, seffes gaan ze nog zeggen dat we geen respect hebben voor anderen
Hoezooo geen respect?9 dec 2008 - 20:08(...)
Hoezooo geen respect?
Ehm. Waarom zei ik dat eiglijk?
Nee maar, omdat anderen altijd zeggen dat er geen respect is voor TH-fans x)One man's fun is another's hell.
9 dec 2008 - 20:09(...)
Ehm. Waarom zei ik dat eiglijk?
Nee maar, omdat anderen altijd zeggen dat er geen respect is voor TH-fans x)
En als wij een Zornik-Clubje oprichten, dan hebben wij geen respect x] Vaag x'D9 dec 2008 - 20:10(...)
En als wij een Zornik-Clubje oprichten, dan hebben wij geen respect x] Vaag x'D
Geloof me, ik bén vaag vandaag.
Maar, omdat ze dat altijd bij het minste zeggen, als je nog maar iets "slecht" over TH zegt, krijg je al meteen +50 mensen die je aanvallen omdat je zogezegd geen respect hebt. x]One man's fun is another's hell.
9 dec 2008 - 20:17(...)
Geloof me, ik bén vaag vandaag.
Maar, omdat ze dat altijd bij het minste zeggen, als je nog maar iets "slecht" over TH zegt, krijg je al meteen +50 mensen die je aanvallen omdat je zogezegd geen respect hebt. x]
Pff niets van aantrekken! Jy hebt toch dit topic gelezen hé; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=19929
Wel, wie zijn er hier dan de mensen die geen respect hebben voor andere? Juist jaah; Die domme die-hards van TH >,<9 dec 2008 - 20:19oeh... bij mij niet. Misschien, omdat ik een té brede muzieksmaak heb
Dat ken ik!^^
Ik luister echt naar zowat alles x'D
Maar best wel kut voor je!öIf you had never come out of the blue, I would've stay
9 dec 2008 - 20:20(...)
Pff niets van aantrekken! Jy hebt toch dit topic gelezen hé; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=19929
Wel, wie zijn er hier dan de mensen die geen respect hebben voor andere? Juist jaah; Die domme die-hards van TH >,<
You're right.
Oke, ik ben fan van TH, maar zoals ik al eerder zei, schaam ik me er soms dood voor. Niet voor de groep of de muziek, maar om die %@$#§° mensen die zich een fan durven noemen.One man's fun is another's hell.
9 dec 2008 - 20:29Het is gewoon kut mensen.
.
PUNT^^People who are meant to be together always find each other in the end.
10 dec 2008 - 16:57Het is gewoon kut mensen.
.
PUNT^^
Yeaaaah<3
Raquel schiet in actie10 dec 2008 - 17:06Mijn favobands zijn allang gestopt
Buiten Paramore, FOB en TH dan ^^ voor de rest zoals
Spin Doctors
Sum 41
Green Day
Blind Melon enal
allemaal gestoptdeath to the one at the end of the serenade.
10 dec 2008 - 17:07