RESPECT : mensen respecteren zoals ze zijn, geen pesterijen, ze accepteren zoals ze zijn want tenslotte is iedereen anders op hun eigen manier en dat moet je respecteren en aanvaarden.
HUPPELS : Ik weet niet of dit hetzelfde is als snobs, maar als het dan hetzelfde zou zijn dan zijn dat meisjes die veel fond de teint aan hebben. Ze hebben waarschijnlijk, de meesten toch, lipgloss en een nagelvijl in hun pennenzak. Als boekentas hebben ze dan eerder grote tassn van Friis & Company. Allemaal dragen ze hetzelfde van kleren : Zara, Guess, Temps des Cerises, ... In de klas zetten ze een grote bek op om stoer te doen en kunnen erg vals doen soms maar eigenlijk zijn het best aardige meisjes als je ze apart leert kennen van hun bendetje. Vanaf dat ze in hun groepje zitten zullen ze gemeen tegen je zijn gewoon om mee te doen met de groep. Believe me I have a lot of experience with it! Ik zit in een school met bijna alleen maar snobs en dus ook bijna geen jongens dus dit maakt het nog erger maar anders vallen ze echt goed mee.
But love's a malady without cure