• Ik mogt vandaag weer naar school, en toen hadden mijn vriendinnen dus bedacht dat we maar eens iets lueks moesten doen op de muziekavond!^^ En wat hebben we gevonden, we gaan playbacken, Op Wannabe van de spicegirls.. Geil,. ik heb er nu al zin in, maar ik meot wel met mijn been slepen, minder leuk been.
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    IK BEN NIET DE ENIGE DIE DAT LIED KWOEL VIND! (:

    GnaGna!


    it's cool to know nothing.

    Als mensen me zo graag na willen doen, doen ze het allemaal verkeerd, want ik zit hier toch nog wel,.[/raar maar waar]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    IK BEN NIET DE ENIGE DIE DAT LIED KWOEL VIND! (:

    GnaGna!

    Ogod, marloes, hoi marloes, Lieberd<3

    Nee dat lied is het toppunt van ja van wat.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als mensen me zo graag na willen doen, doen ze het allemaal verkeerd, want ik zit hier toch nog wel,.[/raar maar waar]

    Uhu, inderdaad. Ze was wel een slechte na-aper. Jij komt tenminste nog met originele dingen aanzetten. Zij dus met de standaard dingen.


    Bored.

    (...)
    Uhu, inderdaad. Ze was wel een slechte na-aper. Jij komt tenminste nog met originele dingen aanzetten. Zij dus met de standaard dingen.

    Ik voel me vereerd.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ogod, marloes, hoi marloes, Lieberd<3

    Nee dat lied is het toppunt van ja van wat.


    hee sexy^^
    het is het perfecte playback liedje of om gewoon live mee mee te blèren! :D is dat nog een optie?


    it's cool to know nothing.

    (...)

    hee sexy^^
    het is het perfecte playback liedje of om gewoon live mee mee te blèren! :D is dat nog een optie?

    Die hele tekst zit in mijn hoofd, en ook nog wel een poosje ook,. zie je mij al in een rolstoel over dat podium heen racen!!^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.