• Ja sorry dat ik het vraag. Het is trouwens niet zo dat ik hier mee vraag of hij anorexia heeft, want ik weet dat is niet zo, dat heeft hij zelf gezegt. Maar toch... 33 kilo onder je gewicht wegen is toch wel zwaar ondergewicht! :O

    xx


    Scream for mercy!

    hij is mager da wel,en hij weegt in theorie ook veel te weinig,en nee ik zeg nu niet dat hij anorexia heeft,maar een paar kilo's xtra zoouden hem nie misstaan.



    Idd! En zo is het! :Y)


    xx


    Scream for mercy!

    Echt zo lollig , Wie komt er nu pas achter dat bill een nieuwe tattooage heeft ..Juist ja ; Ikkee:Y) mwhahah al zo'n maand niet meer op Q geweest dus;P en ik vind die tattoo lelijk,Bill gaat gewoon eindigen als alle rockers..Overal tattoo's:8


    Pictures fade away, but memories are forever

    Echt zo lollig , Wie komt er nu pas achter dat bill een nieuwe tattooage heeft ..Juist ja ; Ikkee:Y) mwhahah al zo'n maand niet meer op Q geweest dus;P en ik vind die tattoo lelijk,Bill gaat gewoon eindigen als alle rockers..Overal tattoo's:8



    Idd! Maar volgensmij heeft het ook wel een beetje te maken door al die room. Volgensmij word hij er een beetje gek van, en weet niet hoe hij er mee om moet gaan. En zonder dat hij het door heeft laat hij binnen no time overal tattoos zetten. En dan zal hij vanzelf wel veel meer erge dingen doen, look Britny, ook niet gezond! oO

    xx


    Scream for mercy!

    Sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind je een beetje lastig doen met al die vragen/opmerking of weet-ik-veel-wat van je ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind je een beetje lastig doen met al die vragen/opmerking of weet-ik-veel-wat van je ><


    Hoezo? oO Ik verveel me gewoon...><


    Scream for mercy!

    (...)

    Hoezo? oO Ik verveel me gewoon...><



    >< ik weet niet hoeveel topics je nu al geopend hebt, maar ik stoor me gewoon enorm aan die opmerkingen etc. van jou. Over dit onderwerp is btw al zoveel gediscuteerd n_n Laat die gozer zijn leven leiden, je hoeft je geen zorgen om hem te maken hoor. Het is logisch dat hij zo 'mager' is, hoe zou je er zelf uitzien. It's not like he's going to die immediately, hij zorgt heus wel goed voor zichzelf. Door al die stress etc. val je gewoon snel af. Zo ken ik ook wel iemand die 30kg in 2maanden is afgevallen en ze is hartstikke gezond.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind je een beetje lastig doen met al die vragen/opmerking of weet-ik-veel-wat van je ><

    Ja, join the club.


    Bored.

    nee hij is lichter dan wat voor zijn lengte goed zou zijn.
    ik ben 1.73 en ik weeg maar 43 kilo,,
    ook niet supper veel maar ik ben al mijn hele leven lang dun/mager/hoe je het wilt noemen.
    maar dat wilt niet zeggen dat dunne personen meteen anorexia hebben.
    volgens mij is Bill al zijn hele leven lang dun geweest, dus maak je niet druk hij heeft echt geen anorexia.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    oke, ik heb net bedacht, dat bill dus 40 kilo minder weegt dan Gustav (zie ander topic op Q.)
    hij weegt mss wel minder, maar 40 KILO?
    echt, dat is gwn een persoontje erbij... :D volges mij weet bill zelf niet helemaal hoeveel hij weegt :D

    oke, ik heb net bedacht, dat bill dus 40 kilo minder weegt dan Gustav (zie ander topic op Q.)
    hij weegt mss wel minder, maar 40 KILO?
    echt, dat is gwn een persoontje erbij... :D volges mij weet bill zelf niet helemaal hoeveel hij weegt :D

    Dat andere topic is gesloten in verband met ruzie.


    Bored.

    (...)
    Dat andere topic is gesloten in verband met ruzie.


    oh, oke dan...
    mja, in ieder geval, het is gwn niet logisch. In onze klas zitten dunne jonges, hele dunne jonges van +1.80 en zelfs zij wegen 70 kilo of meer...

    Hij is gewoon dun gebouwd. Dat hoeft niet altijd ongezond te zijn. Want zover ik weet eet hij heel veel hoor XD. Ik ben ook dun gebouwd. Toch ben ik heel gezond, en eet ik eigenlijk best wel veel [a']. Maar volgens mij gaat gewoon alles goed met hem, en de andere jongens. Georg en Gustav hebben veel spieren, en daarom zijn ze wat dikker enzo. Maar ik zie het niet als gevaar voor Bill.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)
    Dat andere topic is gesloten in verband met ruzie.


    Ja, dat is jammer... ^^

    xx


    Scream for mercy!

    en dat hij 50 kilo weegt is al oud nieuws ik eerlijk mag zijn..en de stres heeft ook een grote rol..ik denk dat hij nu al wat zwaarder is geworden dan 50 kilo

    xx

    jeetje moest deze topic gaan over dat iemand zijn mening geeft over de twilight film, zouden ze hem sluiten, maar als het de zoveelste van th is blijft ie wel lkkr open -_-"


    Our thoughts you can't decode...