• Ja sorry dat ik het vraag. Het is trouwens niet zo dat ik hier mee vraag of hij anorexia heeft, want ik weet dat is niet zo, dat heeft hij zelf gezegt. Maar toch... 33 kilo onder je gewicht wegen is toch wel zwaar ondergewicht! :O

    xx


    Scream for mercy!

    Hier , het is indd niet gezond xD.

    http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    hij is toch ook al lang geen 1.83 meer?
    wie zegt er dan dat hij 50 kilo weegt :/



    Jawel, laatst in een interview in Amerika werd gevraagt naar zijn gewicht. En daar op antwoorde hij dat hij gewoon nog steeds 50 kilo weegt. En op die leeftijd dat hij nu heeft, is het ongeveer wel afgelopen met groeien... ^^


    xx


    Scream for mercy!

    Hier , het is indd niet gezond xD.
    (...)



    OmB:OxD


    xx


    Scream for mercy!

    Boeiend. Het is zijn lichaam.


    I recycle my thoughts.

    Daarbij; Ik weet een hoop over Bill dat bijna niemand weet, en alles wijst op deze betekenis...

    Ah, daar kan ik niet tegen -.-


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ah, daar kan ik niet tegen -.-


    Idd, ik ook niet ... ! -_-

    xx


    Scream for mercy!

    Ja hij is mager.
    Anorexia? Dunno , I don't think so ^^
    En prrft , hij is mooi zoals hij is vind ik, hij moet niet aankomen ofzo :').

    hij is mooi zoals hij is..
    wat betekend dat hij zeker niet nóg meer tattoos moet nemen..
    k vind die laatste namelijk wel erug groot...

    (...)
    hij is mooi zoals hij is..
    wat betekend dat hij zeker niet nóg meer tattoos moet nemen..
    k vind die laatste namelijk wel erug groot...



    Idd, ben het totally met je eens! Die tattoo is onmenselijk groot, kleine tattoos zijn wel leuk bij hem als het er niet te veel zijn. Maar deze tattoo verneukt zijn mooi lichaam gewoon, en het staat niet eens bij hem! Mooi tekst, maar het had ook kleiner gekund vind ik... Maarja, hij is nog altijd zelf de gene die daar over beslist... O_-


    xx


    Scream for mercy!

    Ik vind z'n nieuwste tatoo de mooiste tot nu toe. Ik vind hem echt 100% Bill :')


    I recycle my thoughts.

    Ik vind z'n nieuwste tatoo de mooiste tot nu toe. Ik vind hem echt 100% Bill :')


    Ja dat kan, volgensmij hebben jij en Bill de zelfde meningxD


    xx


    Scream for mercy!

    (...)


    Jawel, laatst in een interview in Amerika werd gevraagt naar zijn gewicht. En daar op antwoorde hij dat hij gewoon nog steeds 50 kilo weegt. En op die leeftijd dat hij nu heeft, is het ongeveer wel afgelopen met groeien... ^^


    xx


    hij is nou gestopt met groeien, dan gaat hij zometeen in de breedte groeie xD zo was dat bij mij :D niet dat ik 250 kilo weeg nu, maar ik ben toch wel een kilo of 7 bijgekome toen ik stopte met groeie... goh :D

    Ik vind z'n nieuwste tatoo de mooiste tot nu toe. Ik vind hem echt 100% Bill :')


    hij is net iets té groot en opvallend, echt bill ^^ik vind em prachtig :D

    Das alles behalve gezond.


    I need you like a heart needs a beat

    hij is mager da wel,en hij weegt in theorie ook veel te weinig,en nee ik zeg nu niet dat hij anorexia heeft,maar een paar kilo's xtra zoouden hem nie misstaan.

    Hij is egt altijd al mager geweest!
    Hij is Mooi zoals hij is! xD^^
    Zit ermaar niet over in ;)


    Your Butt is Mine!