• Ja sorry dat ik het vraag. Het is trouwens niet zo dat ik hier mee vraag of hij anorexia heeft, want ik weet dat is niet zo, dat heeft hij zelf gezegt. Maar toch... 33 kilo onder je gewicht wegen is toch wel zwaar ondergewicht! :O

    xx


    Scream for mercy!

    Maar maybe heb je idd wel gelijk ja. Maar waarom wil hij het verhaal erachter dan niet vertellen?

    denk je dat universal dat goed vind? o.0
    ''heey mensen, die nieuwe tattoo is eigenlijk een signaal dat ik wil stoppen met de muziek!'' =,=

    Ver gezocht trouwens! ^^ xD
    vind je o.0 ik vind het eigenlijk best logisch... =X

    Als je het niet logisch vind, lees dit
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=19319
    Wedden dat je het daarna wel logisch vind?


    Your make-up is terrible

    Daarbij; Ik weet een hoop over Bill dat bijna niemand weet, en alles wijst op deze betekenis...

    Daarbij; Ik weet een hoop over Bill dat bijna niemand weet, en alles wijst op deze betekenis...


    Ik heb ook een hele hoop dingen gehoord over hem, maar ik weet niet of het waar is.


    Your make-up is terrible

    (...)

    Ik heb ook een hele hoop dingen gehoord over hem, maar ik weet niet of het waar is.
    Bij het meeste wat ik weet hoop ik ook dat het neit waar is =(
    maar het is wel zo =(

    (...)Bij het meeste wat ik weet hoop ik ook dat het neit waar is =(
    maar het is wel zo =(

    Dat joch krijgt nooit van zijn leven meer een normaal leven... Poor boy


    Your make-up is terrible

    (...)Bij het meeste wat ik weet hoop ik ook dat het neit waar is =(
    maar het is wel zo =(


    Wat dan? Zijn het zulke erge dingen?? :O

    xx


    Scream for mercy!

    (...)

    Wat dan? Zijn het zulke erge dingen?? :O

    xx
    nee, neit ZO erg, maar gewoon, er zijn dingen die je niemand toewenst...

    Trouwens, back tot topic XD Is Bill wel 1,83 Ik dacht dattie ondertussen 1,88 was ofzuuu


    Your make-up is terrible

    Trouwens, back tot topic XD Is Bill wel 1,83 Ik dacht dattie ondertussen 1,88 was ofzuuu
    dat weet volgens mij niemand o.0

    Trouwens, back tot topic XD Is Bill wel 1,83 Ik dacht dattie ondertussen 1,88 was ofzuuu



    Whahah tjaa, maar hij is zo ondertussenal wel volgroeid denk ik... En al zal hij nog groeien, niet veel meer in ieder geval. xD


    xx


    Scream for mercy!

    (...)dat weet volgens mij niemand o.0


    Hij is alleen groter dan Tom XD In iedergeval, op mijn poster O.O


    Your make-up is terrible

    (...)nee, neit ZO erg, maar gewoon, er zijn dingen die je niemand toewenst...



    Wat is er dan over hem wat bijna niemand weet en jij wel? Mag ik het weten? (A) :Y)


    xx


    Scream for mercy!

    (...)

    Hij is alleen groter dan Tom XD In iedergeval, op mijn poster O.O



    Idd! hij is groter dan Tom! Maar het zal ook gewoon gezichtsbedrog kunnen zijn door dat enorme kapsel en die hoge hakken van die cowboy laarsjes van hem! xD


    xx


    Scream for mercy!

    (...)


    Idd! hij is groter dan Tom! Maar het zal ook gewoon gezichtsbedrog kunnen zijn door dat enorme kapsel en die hoge hakken van die cowboy laarsjes van hem! xD
    xx


    Wie weet? ^^


    Your make-up is terrible