• om er over na te denken dat iemand van TH gewoon een onbereikbare liefde is?

    Mij wel, het doet vet veel pijn als je het besef weer hebt dat je ze toch nooit kan krijgen. Het klinkt misschien onzin, maar mij doet het pijn...!

    xx

    (bericht aangepast door een moderator)


    Scream for mercy!

    Ze zijn niet onbereikbaar :').
    Je kan ze op zn minst ontmoeten met een meet&greet ofzo. Maarja, dan moet je die eerst nog zien te winnen :'D


    Hee ja daar heb je gelijk in! En als je dat meet&greet ding wint moet je er ook nog vor zorgen dat 1 van hun voor je valt. en dan ook nog maar hopen dat het de juiste persoon isxD

    xx


    Scream for mercy!

    Nee. Eigenlijk helemaal niet.
    Vroeger zou ik misschien gezegd hebben "een beetje", maar nu absoluut niet meer.
    Ik bedoel, het is een band. Er zijn nog zoveel andere leuke jongens. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat is gewoon bullsh*t, hoe obsessed ben jij wel niet zeg O___o?!


    I don't need words to feel those lips.

    Uhm?
    Duitsland , België/Nederland
    Beroemd , niet beroemd
    Zij kennen je niet , jij hen enkel van concerten en interviews.
    Ok , bijna alles is mogelijk..
    Maar ik denk dat dat een beetje te hoog gegrepen is. En daarbij , als je ooit met een van hen hebt.. Hij zal niet veel tijd hebben , hij krijgt aandacht van miljoen andere meisjes waar jij mee zal moeten leven , hij is constant op tour en hoe graag je zou willen , je kan niet mee.
    Blijf realistisch.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Nee, en ik hoef ze ook niet!! :Y)
    en ik snap ook niet. hoe kan je op iemand verlieft zijn, die je niet eens in het egt kent?!


    Dunno ><

    Nee.
    Ik vind zoiets eigenlijk wel heel erg zielig ==' Verliefd zijn op iemand die je niet kent? Get Real!


    Bored.

    Bwa.De kans dat je ooit met iemand zult hebben is echt zo minniem.Maar alleen als ik 's avonds in mijn bed lig vind ik het wel jammer dat ze niet van mijn bestaan afweten maar anders niet.Maar ik ken ze ook niet persoonlijk, wie weet zijn ze onder elkaar als er geen camera bij is totaal anders.Je kent ze niet, alleen maar van op tv, concerts,posters,com. maar niet persoonlijk dus echt erg vind ik het niet.


    The soul needs autumn.

    Dat is gewoon bullsh*t, hoe obsessed ben jij wel niet zeg O___o?!

    Dit kind deelt je mening :X


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Uhm?
    Duitsland , België/Nederland
    Beroemd , niet beroemd
    Zij kennen je niet , jij hen enkel van concerten en interviews.
    Ok , bijna alles is mogelijk..
    Maar ik denk dat dat een beetje te hoog gegrepen is. En daarbij , als je ooit met een van hen hebt.. Hij zal niet veel tijd hebben , hij krijgt aandacht van miljoen andere meisjes waar jij mee zal moeten leven , hij is constant op tour en hoe graag je zou willen , je kan niet mee.
    Blijf realistisch.


    Go piapoes, :3


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik word er soms ook wel een beetje gek van. Maar denk dan gewoon: Het zijn ook maar mensen, en de volgende keer zie ik ze bij het concert! ofzo. XD Denk er niet te veel over na, want je maakt jezelf alleen maar gekker. :/


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee.
    Het kan me geen fuck schelen dat ze onbereikbaar voor me zijn. Geef mij maar gewoon de muziek, en ik ben happy.
    Tokio Hotel is niet mijn leven, ofzo.

    Nee.
    ik weet dat ik ze nooit zal kunnen krijgen en daar heb ik vrede mee. er zijn genoeg leuke jongens op de wereld weetje.


    We can only learn to love by loving.

    je denkt toch dat hij homo is ?

    nee mij niet echt want daar zou men vriend niet zo blij mee zijn

    mij wel vroeger maar nu niet meer. ik begrijp het en verwacht er dus niets meer van.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Nee, absoluut niet. Ik val helemaal niet op dat soort jongens. En bovendien ben ik iets realistischer, uit m'n droomwereldje gestapt. Dus, ik ben begonnen aan de échte jongens ;) die bereikbaar zijn


    Life is hard and then we die