• om er over na te denken dat iemand van TH gewoon een onbereikbare liefde is?

Mij wel, het doet vet veel pijn als je het besef weer hebt dat je ze toch nooit kan krijgen. Het klinkt misschien onzin, maar mij doet het pijn...!

xx

(bericht aangepast door een moderator)

Scream for mercy!

ik vind het wel jammer dat Tokio Hotel onbereikbaar is. het doet me zelf pijn. maar elke keer als het weer bijna ga huilen kalmeer ik me met de gedachten "voor iedereen is een ware en er bestaan nog meer leuke jongens dan alleen TH" maar als je met iemand van TH kan krijgen dan heb je echt geluk.

Ja klopt, als je met 1 van hun kan krijgen hebje pas zwaar geluk! Maar weetje, ik vidn het dan wel jammer dat een relatie of op zen minst een ontmoeting niet gaat lukken. Maar al ontmoet ik ze wel, dan alsnog kan ik hem niet krijgen want hij zal wel niet op mij vallen. Maar met enkel vriendschap zal ik al blij zijn, en niet zo'n beetje ook! :Y):D

xx

Scream for mercy!

Nee, vroeger wel, nu niet meer. Ik accepteer het, ik heb een vriend. Ik maak ook geen nutteloze topics aan over TH. Hun zijn ook gewoon personen, je hebt niet veel geluk als je met hun krijgt. Je hebt pas geluk als je de ware vind.

Your make-up is terrible

Sjah, het is inderdaad triestig om te bedenken, maar ik kan ermee leven hoor :) Allen af en toe in zo'n opwelling: damn, waarom issie zo onbereikbaar?
    Maar ik heb vooral het gevoel dat ik nu een probleem heb met andere jongens. Ik ga hen steeds onbewust vergelijken met Bill en dan heb ik steeds het idee dat ze niet goed genoeg zijn xD Echt, erg hoeveel jongens ik daarom al heb laten vallen :P
    Ik hoop dat ik dit ooit van me af kan zetten, of ik blijf m'n hele leven alleen, haha :P
    Maarja, eerlijk gezegd denk ik dat dit een beetje een periode is. Ik zal er wel over geraken zeker? :)
    xX <3

I ain't good lookin', but I'm someone's child.

Sjah, het is inderdaad triestig om te bedenken, maar ik kan ermee leven hoor :) Allen af en toe in zo'n opwelling: damn, waarom issie zo onbereikbaar?
    Maar ik heb vooral het gevoel dat ik nu een probleem heb met andere jongens. Ik ga hen steeds onbewust vergelijken met Bill en dan heb ik steeds het idee dat ze niet goed genoeg zijn xD Echt, erg hoeveel jongens ik daarom al heb laten vallen :P
    Ik hoop dat ik dit ooit van me af kan zetten, of ik blijf m'n hele leven alleen, haha :P
    Maarja, eerlijk gezegd denk ik dat dit een beetje een periode is. Ik zal er wel over geraken zeker? :)
    xX <3

Idd! Ik heb een vriendinnetje, en wij samen hebben weer een (dezelfde) vriendje. En samen vormen we een trio! xD Ons boyfriend heeft groen haar, en draagt (alleen als we het tegen hem zeggen) rokjes en make up. Ooit vertelde hij ons dat hij geen rokjes meer wou dragen, vond hij niet fijn. Maar de make up vond ie niet erg. Maar hij moest rokjes blijven dragen anders dumpen we hem! xD En we leren hem dezelfde dingen doen als Bill enzo, daarom haat hij hem! xDxD

<33

Scream for mercy!

(...)

Idd! Ik heb een vriendinnetje, en wij samen hebben weer een (dezelfde) vriendje. En samen vormen we een trio! xD Ons boyfriend heeft groen haar, en draagt (alleen als we het tegen hem zeggen) rokjes en make up. Ooit vertelde hij ons dat hij geen rokjes meer wou dragen, vond hij niet fijn. Maar de make up vond ie niet erg. Maar hij moest rokjes blijven dragen anders dumpen we hem! xD En we leren hem dezelfde dingen doen als Bill enzo, daarom haat hij hem! xDxD

<33

Haha das wel erg xD Die jongen zo dingen verplichten!
    Maarreh, have d'r fun mee hoor :P
    Wel leuk, zo je eigen Bill-kopie? xD
    xX

I ain't good lookin', but I'm someone's child.

Mij niet.
    Ik zie wel wat er op mijn pad komt, en Bill is te ver weg, ik ben toch te jong. Boeiend. I don't care.

-

Mij niet.
    Ik zie wel wat er op mijn pad komt, en Bill is te ver weg, ik ben toch te jong. Boeiend. I don't care.

Hoezo te jong? Liefde kent geen leeftijd, daarvoor kun je nooit te jong zijn. Mijn ouder chelen ook wel TIEN jaar, nou en, ze houden van elkaar! Nouja, hielden dan...

xx

Scream for mercy!

(...)
    Haha das wel erg xD Die jongen zo dingen verplichten!
    Maarreh, have d'r fun mee hoor :P
    Wel leuk, zo je eigen Bill-kopie? xD
    xX

Ja dat is idd vet leuk! xD

We hebben een Bill kapsel bij hem uitgeprobeerd, maar het wil niet blijven staan! xD:P

xx

Scream for mercy!

(...)

Hoezo te jong? Liefde kent geen leeftijd, daarvoor kun je nooit te jong zijn. Mijn ouder chelen ook wel TIEN jaar, nou en, ze houden van elkaar! Nouja, hielden dan...

xx

Ja, maar ik ben er niet aan toe. Heb geen vriendje, sinds kort.

-

(...)

Ja, maar ik ben er niet aan toe. Heb geen vriendje, sinds kort.

Oow, tjaa dat is klote voor je! T_T

xx

Scream for mercy!

mij doet het eignlijk ook wel vet pijn -.- .. <3.

Elke liefde van me is onbereikbaar o.O

death to the one at the end of the serenade.

mij doet het eignlijk ook wel vet pijn -.- .. <3.

Idd mij ook!

xx

Scream for mercy!

Elke liefde van me is onbereikbaar o.O

Wat moet jij je dan kut voelen! oO

xx

Scream for mercy!

Ze zijn niet onbereikbaar :').
    Je kan ze op zn minst ontmoeten met een meet&greet ofzo. Maarja, dan moet je die eerst nog zien te winnen :'D

I recycle my thoughts.