• Heel simpel: Ik was op google, en zag een cute foto van tokiohotel x). Ik klikte daarop, en kwam zo bij quizlet, die foto stond bij de uitkomst. Toen ik dat vaker zag ben ik gaan kijken en pas 4 maanden nadat ik quizlet al kende heb ik pas een account aangemaakt. o_<

    En jullie?


    -

    Via vriendin, mr ik verwaarloosde myn account en ik zat niet mr op quizlet, toen kwam ik via google op de site (die ik al *schaamt zich* vergeten was XD) enzo xd

    Echt precies hetzelfde als jij!;o
    Toen was ik nog TH-fan ><
    Ik was zo plaatjes aan't zoeken, en toen BOEM Quizlet!;D
    Ik was verliefd ;D
    En... tja.x] Me ouders weten het nog niet ><
    Nu zit ik er al bijna een jaar op ;D


    Underdog, just look at the mess you made.

    Nouu ... Ik zocht plaatjes van Gerard op google, kom ik ineens deze site tegen.
    Dat was het verhaal :-)


    Caution first, always.

    Via vriendin. :]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Heel simpel: Ik was op google, en zag een cute foto van tokiohotel x). Ik klikte daarop, en kwam zo bij quizlet, die foto stond bij de uitkomst. Toen ik dat vaker zag ben ik gaan kijken en pas 4 maanden nadat ik quizlet al kende heb ik pas een account aangemaakt. o_<

    En jullie?


    ik heb precies hetzelfde als jou. ik ben ook door die foto's bij quizlet gekomen. ik heb ook eerst heel lang quizen gemaakt zonder in te loggen, en daarna heb ik pas ingelogd.


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Heel simpel: Ik was op google, en zag een cute foto van tokiohotel x). Ik klikte daarop, en kwam zo bij quizlet, die foto stond bij de uitkomst. Toen ik dat vaker zag ben ik gaan kijken en pas 4 maanden nadat ik quizlet al kende heb ik pas een account aangemaakt. o_<

    zelfde als jou,alleen heb ik na een half jaar een account aangemaakt


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Via Google
    Ik was op TH prentjes jacht.
    Ik klikte en POOF! ik zat op deze overgeweldige site xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Kindertent.nl ^^


    Life is hard and then we die

    'n vriendin van mij zei dat ^^


    Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today <3

    ik typte eens iets in en toen kwam ik per ongeluk uit bij quizlet, ik heb er een paar gemaakt en ben toen gestopt. Een tijdje later vond ik het opnieuw en begon ik series te lezen, dat is ook de reden waarom ik nu tokio hotel fan ben...
    ik gaf de site door aan vrienden en voor de lol begonnen we tijdens de studie in school ook te schryven. Eerst voor de grap en nu maken we alle2 zelf series :D echt lollig


    Moving on but never letting go

    Drie jaar terug heb ik het via een vriendin ontdekt. De accounts die ik toen heb aangemaakt bestaan nu niet meer. Denk ik.


    History is not hatred.

    via een spr goeie vrienddin xD laylie !!