• Heel simpel: Ik was op google, en zag een cute foto van tokiohotel x). Ik klikte daarop, en kwam zo bij quizlet, die foto stond bij de uitkomst. Toen ik dat vaker zag ben ik gaan kijken en pas 4 maanden nadat ik quizlet al kende heb ik pas een account aangemaakt. o_<

    En jullie?


    -

    Ik zocht een plaatje van Th & toen klikte ik die aan en toen kwam ik op Q :]

    Alleen is Th zooooo 1954... ¬¬

    ike ook!!
    egt niet th i uit de jaren 1945
    net als die nieuwe dvd. die is bij mij in zwart wit ><


    Dunno ><

    Een vriendin stuurde het naar me.


    Mew <3

    Hmmm volgens mij via een plaatje :P

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nouja ik zocht een plaatje van bill en kwam zo op Q ^


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    ik volgens mij ook via google ofzo =O


    I don't need words to feel those lips.

    ik kwam ook vaak op quizlet terecht, maar ik snapte eigelijk nooit wa da dees was . >< Mwaha, dn zei myn vriendin da'k es quizlet moest aanmake en dn had ik dn pas door wa da hier was =D
    x


    Some people make the world special just by being in it

    toen ik nog fan was, las ik ooit op een blog site een th-verhaal. dat vond k toen echt koeltjes, dus zocht ik verder op google naar thverhalen. enne, daar stond quizlet bij. xd


    your eyes are like stars in the night.

    via een vriendin van mij ^^


    http://dwergiie.blogspot.com/

    ik zocht leuke fotows van kapsel op met google, en ik klikte op een mooi kapsel en ik kwam bij een uitkomst uit. s al heel erg lang geleden O.O

    <3.

    Via mijn zus (x
    Want die had een site gegeven, van een Drake Bell quiz, toen had ik nog een Drake Bell obsessie (:
    En ik had eigenlijk dírect een account gemaakt xD

    Ik kende deze site al eerder, ik vul nogal graag eens quizjes in en zo af en toe kwam ik op Quizlet uit. Toen ik zag dat Quizlet een forum had dacht ik: Hee das gaaf en toen meldde ik me aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    via een vriendin van me

    via een vriendin XD


    Dead but delicious

    van kim (KimxGeorg) van haar heb ik het


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    ik was an het surfen en toen zag ik bij google een quiz staan van bij wie pas jij van tokiohotel.
    ik drukte rop en kwam hier op ik ben steeds vaker gaan doen totadt ik een account maakte