• Heel simpel: Ik was op google, en zag een cute foto van tokiohotel x). Ik klikte daarop, en kwam zo bij quizlet, die foto stond bij de uitkomst. Toen ik dat vaker zag ben ik gaan kijken en pas 4 maanden nadat ik quizlet al kende heb ik pas een account aangemaakt. o_<

    En jullie?


    -

    t zelfde.. :]
    alleen ik maakte pas na een jaar ofzo een account aan >_<'

    Via prentjes te Zoeke vn Bill
    en daat stond bij wie pas jij van TH, ik maakte die quiz, en toen ondekte ik verhaaltjes xD en ik begon die te maken en toen heb ik mijn account gemaakt ^^


    .-

    via n vriendin :p


    Nodody is perfect so live with that ! x

    Via mijn zusje, die was een vet leuk verhaal aan het lezen, en ik wou die ook lezen! Ik heb meteen een account aangemaakt en ben die gaan doen ^^ (Anders account dan deze btw)


    Your make-up is terrible

    haha, bij mij ging het duzz exact hetzelfe:D


    Live for something or die for nothing

    Ik was naar plaatjes van TH aan het zoeken, denk ik. Toen kwam ik op Quizlet uit.

    Ik denk door google x)

    En dit leek me echt leuk dus heb ik bijna direct een account gemaakt :P


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik weet het niet precies, maar ik zat op een startpagina over TH en wilde een quiz gaan doen. En toen werd ik doorgelinkt naar Quizlet.


    Think before you act.

    vriendin ;3


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik via TMF, geloof het of niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Via Julie.
    Ik zag van haar een krabbel bij iemand staan en toen ben ik op deze site gaan kijken, heb een account gemaakt en ben pas 2 maanden later ofzo echt "actief" begonnen.


    I recycle my thoughts.

    wow bij mij al 2 jaar geleden (ik heb nog andere acounten gehad voor deze.)


    Love the way you hate me.

    Ik typte Quizilla.nl (wat dus .com moet zijn.) in. Toen kwam ik bij Google die mij doorverwees hierheen. :')


    we were young but we were blind.

    Ik zat foto's van Tokio Hotel te zoeken op Google. En toen zag ik een foto van dat Harry Potter gastje en zo kwam ik op Quizlet terecht. Maar pas na 5 maanden ofzo heb ik mezelf een account gemaakt.. (:

    Geen idee : )


    Listen to what we're not saying..