• jah ik ben een beetje Claustrofobies en heb een enorme fobie voor spinnen en insecten + Clown Fobie.

welke fobieen heb jij nou?

ik heb geen ideej of hier al een topic over is

Ice-cream Rockt more than you x3

Ik heb een kaasfobie.

Mew <3

Spinnen
    Wespen (enorm!)
    Onweer
    Heel felle wind :$
    Clowns
    Vuur
    ...

wespen heb ik ook dude, als er 1 op 8 meter van me af vliegt ren ik als nog weg

Ik heb (om het me een moeilijke naam te noeme) aquafobie...
    Ik sprong voor geen geld ter wereld int water...zelfs al kreeg ik dan n kus van Bill of Tom(A)

Live for something or die for nothing

en voor clowns kan je idd een fobie hebben, de naam ben ik eve vergeten xP maar het is dus officieel een fobie (:

Okeee!

(...)

wespen heb ik ook dude, als er 1 op 8 meter van me af vliegt ren ik als nog weg

Uhu, same here!
    Ik word echt, hysterisch als ik nog maar een wesp bij me hoor zoemen...

One man's fun is another's hell.

(...)
    Uhu, same here!
    Ik word echt, hysterisch als ik nog maar een wesp bij me hoor zoemen...

Ja idd, door dat hysterische gedoe van mij ben ik al heel vaak gestoken door die krengen

(...)

Ja idd, door dat hysterische gedoe van mij ben ik al heel vaak gestoken door die krengen

Ik gelukkig nog niet, maar ik ben er als de dood voor dat het ooit gebeurt :$

spinnen en insecten

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Spinnen, wespen, naalden en ben licht claustrofobisch

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

(...)
    Ik gelukkig nog niet, maar ik ben er als de dood voor dat het ooit gebeurt :$

het doet vet pijn aleen dat, ik was bij een meertje in de vakantie 3 jaar geleden en daar was een wespen plaag de prullenbak zat helemaal onder met die kut beesten en toen werd ik geprikt terwijl ik een ijsje aan het eten was.

en ik was in hellendoorn in die pretpark en daar stikte het van de wespen, ook een plaag en ik rende aleen maar weg en me familie begon me uit te lachen, ik ben amper in een atractie gegaan doordat ik bang was voor die beesten

enorme spinnenfobie ><

(...)

het doet vet pijn aleen dat, ik was bij een meertje in de vakantie 3 jaar geleden en daar was een wespen plaag de prullenbak zat helemaal onder met die kut beesten en toen werd ik geprikt terwijl ik een ijsje aan het eten was.

en ik was in hellendoorn in die pretpark en daar stikte het van de wespen, ook een plaag en ik rende aleen maar weg en me familie begon me uit te lachen, ik ben amper in een atractie gegaan doordat ik bang was voor die beesten

Ooh ik toen ik in Duitsland in een pretpark was ö dikke wespenplaag! Ik ging een slushie, ding, halen maar daarvoor moest je door al die wespen die op en rond die slushiemachines zaten.
    Ik heb nog nooit zo'n schirk gehad denk ik.. ö

(...)
    Ooh ik toen ik in Duitsland in een pretpark was ö dikke wespenplaag! Ik ging een slushie, ding, halen maar daarvoor moest je door al die wespen die op en rond die slushiemachines zaten.
    Ik heb nog nooit zo'n schirk gehad denk ik.. ö

ik krijg hiero nu de rillingen x]

Clown's,vlinders,naalden,vogels,katten,en er was nog iets:Y)

Music is the new sex

Ik heb een fobie voor vloeistoffen/water, en geloof me, dat is heel lastig als je Huis zo'n beetje word omgeven door water. >.< Ik ben ook claustrofobisch, bang voor clowns en hoogtes.