• jah ik ben een beetje Claustrofobies en heb een enorme fobie voor spinnen en insecten + Clown Fobie.

    welke fobieen heb jij nou?

    ik heb geen ideej of hier al een topic over is


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik heb er geen één. Zover ik weet. :')


    we were young but we were blind.

    ik heb een pestfobie
    en voor de rest.. kweet niet

    ja een fobie voor sommige leraren ><


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    precies de zelfde.
    Maar soms ook een messen fobie.
    En naja dat is stom die messen fobie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    precies de zelfde.
    Maar soms ook een messen fobie.
    En naja dat is stom die messen fobie.


    Goh we lijken wel heel erg opelkaar zegg x]


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Spinnen & Spuitjes xD


    everybody needs a song.

    i dunno x) ik ben bang voor clowns :O ! die zijn like keieng :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    i dunno x) ik ben bang voor clowns :O ! die zijn like keieng :X


    jah die ben ik vergeten erbij te zetten, maar daar heb ik ook een fobie voor


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Goh we lijken wel heel erg opelkaar zegg x]

    Ja x]
    Maar heb jij ook een messenfobie dan?
    Ik ben der ecvht dood bang heb ik der 1 vast beeft mijn hand omdat ik bang ben dat me verleden terug komt n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja x]
    Maar heb jij ook een messenfobie dan?
    Ik ben der ecvht dood bang heb ik der 1 vast beeft mijn hand omdat ik bang ben dat me verleden terug komt n_n


    Naja niet dat met messen, like ik heb me weleens een aantal keer gesneden dus.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    jah die ben ik vergeten erbij te zetten, maar daar heb ik ook een fobie voor


    kun je daar een fobie voor hebben? Oeh, dan heb ik dat zeker :O

    - had vroeger een clownpopje op me kast staan dat naar me keek en ik was altijd bang. Gelukkig heb ik het weggedaan :Y) Dus ik denk wel dat ik een fobie heb x)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)

    Naja niet dat met messen, like ik heb me weleens een aantal keer gesneden dus.

    Ik ook :$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    kun je daar een fobie voor hebben? Oeh, dan heb ik dat zeker :O

    - had vroeger een clownpopje op me kast staan dat naar me keek en ik was altijd bang. Gelukkig heb ik het weggedaan :Y) Dus ik denk wel dat ik een fobie heb x)


    volgens mij kan je daar wel een fobie voor hebben, anders noemen wij het gwn een fobie :Y)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Spinnen
    Wespen (enorm!)
    Onweer
    Heel felle wind :$
    Clowns
    Vuur
    ...


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Ik ook :$


    Damn, we lijken echt vet op elkaar, like ik heb die litekens nog steeds, 1 keer heb ik TH in me onderarm gekrast en je ziet het nog een beetje, op 4 maart word dat een jaar geleden, ik was kwaad omdat ik niet naar het concert mocht 4 maart.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    en voor clowns kan je idd een fobie hebben, de naam ben ik eve vergeten xP maar het is dus officieel een fobie (:


    One man's fun is another's hell.